MuscleMeat

Even voorstellen + beetje progressie bijhouden

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht is inmiddels verder gezakt naar 114.
Alleen op dit moment erg veel last van mijn gewrichten. Ik had al reuma in mn knieën en handen(vingers) maar heb sinds kort ook last van beide ellebogen.
20 december moet ik weer bij de reumatoloog komen dus ik ben eens benieuwt.

Trainen verloopt momenteel wat moeizamer, hierdoor zakt de motivatie ook wat maar we proberen te doen wat we kunnen 💪

Inmiddels 113.6kg. Vanaf kerst tot nieuwjaar 0,0 op eten gelet 😅
Heb ook wat last van los "vel" op onderste stuk buik. Dit zie je rond de navel ook wat "ophopen"
1000082210.jpg

1000082208.jpg
1000082209.jpg

Vanwaar begonnen met 2500 kcal?

Had er zelf 1000 bovenop gegooid met dit bw van 114kg en kijken hoe je afvalt. Het is een lange rit voor je en direct “laag” beginnen is vaak dat men afhaakt na x weken door honger/ motivatie verlies.

Vanwaar begonnen met 2500 kcal?

Had er zelf 1000 bovenop gegooid met dit bw van 114kg en kijken hoe je afvalt. Het is een lange rit voor je en direct “laag” beginnen is vaak dat men afhaakt na x weken door honger/ motivatie verlies.
Honger moet ik zeggen dat dat reuze mee valt. Meestal als het begint dan is dat wat later in de avond maar meestal ga ik dan in bed tv kijken en ben ik ineens vertrokken 🤣
2500 is wat ik zo ongeveer had uitgerekend toen ik begon. Ik had het al verhoogt naar 2700 overigens. Ik heb geen doel om voor de zomer een sixpack te hebben maar wel om zoveel mogelijk massa te houden en echt puur en alleen vet te verliezen.
De reden dat ik wat motivatie kwijt was is dat mn ellebogen me echt pijn doen. Ik kan bv nog niet meer fatsoendelijk biceps trainen 😅.
Ik had van de reumatoloog een medicijn gekregen om te proberen alleen hier krijg ik vervelende bijwerkingen van, moet eind van de maand weer daar komen.

Afgelopen weekend erachter gekomen dat ik wel een hele dikke fout in mijn dieet had gemaakt.
Deze fout komt erop neer dat ik de laatste 3 maanden op een cal tekort van 126 heb gezeten ipv 500 🤦‍♂️.
Deze week al de hele week op -500 en ochtend cardio en het lijkt nu wel erg snel te gaan.
De 27ste word ik weer gemeten.

Hieronder nog foto's van de legday van gister (17-1)
Foto voorzijde: de bovenste met pomp, onder zonder (vandaag)

1000085404.jpg
1000085402.jpg
1000085586.jpg

Laatst bewerkt:
1000087921.jpg
1000090758.jpg

Tijdje niet gepost maar we zijn nog bezig uiteraard.
Inmiddels 107.2kg (op de foto's 108.7kg) met dagelijk 3100cal.
Sinds ik van 2500 naar eerst 3300 ben gegaan heb ik weer flinke stappen gemaakt.
Vanaf daar weer iets gaan zakken/bijstellen.
Ook zorg ik sinds de laatste 4 weken dat ik dagelijks 10.000 minimaal stappen heb gezet.
1000102160.jpg
1000101357.jpg
1000103735.jpg

Ik zag je foto net in het Everts topic langskomen dus kwam even kijken in je trainingslog maar die wordt maar sporadisch bijgehouden zie ik.
Dan zie je wel welke progressie je aan het maken bent: knap hoor!
Zet hem op zo verder

Ik zag je foto net in het Everts topic langskomen dus kwam even kijken in je trainingslog maar die wordt maar sporadisch bijgehouden zie ik.
Dan zie je wel welke progressie je aan het maken bent: knap hoor!
Zet hem op zo verder
Ik ben idd een tijdje niet meer zo actief geweest hier 😅

Goed bezig Dennis!

Ga zo door👌🏻

Goede bezig D 💪

Gaat lekker hier 💪

1000137099.jpg

Het laatste buikvet waar ik nog mee zit en dan het "huidprobleem" nog..

Met veel ab training krijg je het ook wel iets strakker

Maar verder gaat eigenlijk wel prima 💪

1000137314.jpg

Terug
Naar boven