Fitness Seller

Even voorstellen :)

Chan91

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
53kg
Een goeie maand terug heb ik weer de weg naar de fitness gevonden. Van mijn 18e tot mijn 21e was ik ook regelmatig in de sportschool te vinden, toen was ik er alleen niet zo serieus mee bezig. Ik wilde wel, maar blijkbaar niet genoeg. Het probleem lag denk ik vooral bij het eten, dat deed ik iets te weinig. Op mijn 21e ben ik ziek geworden waardoor ik in korte tijd veel afgevallen was, vanuit mezelf lukte het niet om weer aan te komen en toen ben ik moeten stoppen met sporten. Gelukkig heb ik toen hulp gekregen, zowel voor het eten/aankomen als de achterliggende problemen. Dat gaat nu alweer een hele tijd goed. Ik was wel een hele tijd terug weer begonnen met hardlopen, dat vind ik soms echt ontzettend lekker maar ik haal er niet echt voldoening uit. Ik hou simpelweg gewoon veel meer van krachttraining. Ik vond en vind het altijd ontzettend gaaf om vrouwen te zien liften, dan ben ik altijd stiekem een beetje jaloers haha. Maar met de juiste motivatie, reële doelen en genoeg discipline heb ik goede hoop dat me dat zelf over een tijd ook zal lukken. (Nu ben ik trouwens 24.)

Ik heb me trouwens echt verbaasd over hoe snel ik al resultaten begon te zien! Nu ben ik nog vooral bezig met gewoon meer spiermassa krijgen en uitvinden wat voor mij werkt qua voeding enzo. Vanaf het begin van het nieuwe jaar wil ik me meer gaan richten op squat, deadlift en bench.

Toen ik wat informatie aan het inwinnen was kwam ik op een gegeven moment ook op dit forum terecht. En ik vond het wel tof om ook verhalen en ervaringen en alles van anderen te lezen, dus vandaar dat ik me heb aangemeld en me nu ook eventjes aan jullie voorstel.

Welkom. Ga je ook een logje bijhouden?

Terug
Naar boven