XXL Nutrition

Eventueel een winstrolkuur

Waarom turinabol en niet dianabol? bijv 30 dbol 60 var. Dan heb je nog een beetje oestrogene activiteit erbij. Wat is anders het verschil met alleen var?
Ik zou dbol niet kiezen omdat het gewoon relatief erg aromatiseert, en veel van de gains die je daarmee maakt dus gebonden zijn aan de relatief hogere oestrogene waardes. Wellicht dat er mensen zijn met ervaring met zoiets als jij voorstelt, maar tbol geeft dan tov dbol wat meer kwaliteit-massa wat gewoon makkelijker te behouden is. Bij dbol wijst de ervaring uit dat mensen gewoon relatief veel weer verliezen van de gemaakte gains, en dat het eigenlijk gewoon vooral als kickstart voor een inject kuur interessant kan zijn naar mijn weten.

Ik ga jou nu heel eerlijk vragen, heb jij ook met dit alles zelf ervaring? Of is het van horen/zeggen? Of is jou ervaring gewoon anders? (dat kan natuurlijk ook).
Natuurlijk, anders zou ik hier mijn mening niet over geven. Ik heb verschillende winnys als tussendoortje gedaan en met testosterononly heb ik ook van alles uitgeprobeerd. Zowel lichte (TRT 125mg, 250mg, 500mg en 750mg per week). Ik ken dus wel het verschil Maar zoals ik dacht, spreek je niet uit ervaring. Je begint al met: Met anavar is aangetoond...of Ik ken een paar gasten...
Doet mij denken aan iemand die het verschil uitlegt tussen 20km lopen en een marathon lopen terwijl hij zelf nooit een marathon gelopen heeft.

35/50 euro is gewoon te goedkoop voor goede kwaliteit winstrol.. dan is het sowieso flut.
Maar je kan wel met goede winstrol wat leuks behalen als dat je eerste kuurtje is.
Het is niet de beste keuze, maar je kan niet van iedereen verwachten dat ie meteen fullblown test gaat zetten de eerste keer.
Ik zelf heb een erg goede ervaring gehad op winstrol only voor 2,5 week, niet lang na een flinke blast en cruise periode.
Dus zelfs voor iemand die al flink wat gebruikt heeft kan het nog wel wat doen.
Je moet alleen wel denken aan 60 a 80 euro als je echt goede winstrol wil hebben.
Ik heb zelf een keer 40 euro betaald en een keer 70, en het verschil was echt bizar.
Wat zeg jij nu? Een potje winstrol UG lab (4 weken kuur) kost gewoonlijk 35 euro. Je betaalt dus 70 euro voor 2 potjes waarvan je nog een half potje overhoudt.

Wat zeg jij nu? Een potje winstrol UG lab (4 weken kuur) kost gewoonlijk 35 euro. Je betaalt dus 70 euro voor 2 potjes waarvan je nog een half potje overhoudt.
Ik zeg dat je voor 35 euro per potje geen goede kwaliteit gaat krijgen.. UG zegt het al een beetje...
Voor farmaceutische kwaliteit leg je een stuk meer neer.
Geen enkel online adres gaat jou top spul verkopen voor 35 euro.

Natuurlijk, anders zou ik hier mijn mening niet over geven. Ik heb verschillende winnys als tussendoortje gedaan en met testosterononly heb ik ook van alles uitgeprobeerd. Zowel lichte (TRT 125mg, 250mg, 500mg en 750mg per week). Ik ken dus wel het verschil Maar zoals ik dacht, spreek je niet uit ervaring. Je begint al met: Met anavar is aangetoond...of Ik ken een paar gasten...
Doet mij denken aan iemand die het verschil uitlegt tussen 20km lopen en een marathon lopen terwijl hij zelf nooit een marathon gelopen heeft.

Ik zeg er eerder dit over waar jij op inhaakt: Als je per se nog geen injects wil doen, test op 250mg of 500mg per week is het beste, zou ik kijken naar een oral stack van turinabol met anavar; dat levert je behoorlijk wat meer kilo's op dan een winnie only, en de var maakt je mooi hard en verbrand je wat meer/makkelijker vet mee, ook zijn de resultaten van var wat beter te behouden

Met anavar bouw je helemaal niet meer kilo's op dan een winny. Nog zoiets dat uit de lucht gegrepen is. Anavar en winny kun je zowat vergelijken wat kuur betreft. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik met een winnykuur meer kracht won dan 250mg test per week. De meesten nemen winny terwijl ze cutten en dat zorgt er ook voor dat er niet veel massa bijkomt.

Ik heb het over de stack hier van tbol + var die potenter is tov winnie, niet enkel var tov winnie. Lezen! En resultaten van var makkelijker te behouden dan winnie heb ik ook al reeds toegelicht, ik kijk dan inderdaad niet even naar enkel het getalletje in kilo's (wat overigens niet veel uit elkaar ligt, maar mg voor mg is volgens mij winstrol potenter wat dat betreft), maar even naar het totaal plaatje. 'resultaat', en niet zozeer 'X gewonnen massa/kilo's'.

Met 250mg test meer pakken dan een winny. Laat mij niet lachen. 250mg test daar pak je ook niets mee.
Eerst lach je mensen uit omdat die met test 250mg meer pakken dan met winnie, en vervolgens begin je later ineens over dat je met zekerheid kan zeggen dat je met je winnie meer kracht won dan met 250 test... je bent nu een beetje selectief aan het mixen met de definities van wat we verstaan onder het 'pakken' met een kuur? TS gaat het duidelijk om massa, niet om kracht. Dat was dacht ik voor iedereen wel duidelijk? 'groeien als kool'

En dan beginnen over met ik heb zus en zo wel niet allemaal geprobeerd en dat jou waarheid dus de juiste zou zijn ofzo? Zucht. (Heb je trouwens ook var+tbol ooit wel eens geprobeerd?) Ik zeg letterlijk dat ik uit eigen ervaring ook spreek, dus snap niet waarom je doet alsof ik maar willekeurig wat onzin napraat. Maar naast mijn eigen ervaring, (tal van voorbeelden waarin mensen hun ervaringen in de praktijk afwijken van elkaar of van wat de trend vanuit onderzoeksresultaten zou zijn ondanks dezelfde middelen/kuurtjes) baseer ik het inderdaad ook op wat er doorgaans bij anderen uit hun ervaring over wordt gezegd, of uit enigszins betrouwbare/objectieve bronnen/resultaten etc. voor zover de hoofdlijnen wat dit soort discussiepunten daarover bekend zijn of een duidelijke trend/conclusie laten zien. Hierom zei ik ook, 'of zijn jouw ervaringen anders'. Maar je leest niet goed en begint over je winnie tussendoortjes en test onlys. Als jij met test 250 niks pakt en met je winnies meer is dat fijn voor jou (of juist niet, het is maar wat je wil), ik ken echter geen enkel voorbeeld waarbij datzelfde voor iemand opging. Ik zie sowieso niet in als ik erover nadenk waarom 6 weekjes op winstrol 40-50mg ED potenter zou zijn dan 10wk test 250mg EW (we waren kuurtjes aan het vergelijken, toch?). Ik heb het bij 2 gasten niet gezien (pakten 2-3kg met winnie als eerste kuur en 4-4,5kg met test 250 later), en vind het ook niet logisch dat een winnie kuurtje meer zou doen dan test op 250. Maar voor jou werkte winnie kennelijk wel, en de low test niet. Misschien was je test wel beroerd gedoseerd?

Als er een aantal zaken gewoon keihard (herhaaldelijk) in trials etc. zijn aangetoond, dan is er toch niks mis mee om daar een reeds eigen bekende ervaring kracht mee bij te zetten als dat met elkaar overeenkomt. Als je welis-nietis wil spelen doe je dat maar lekker met iemand anders die hapt, maar verwijt mij geen onzinnig napraten. Over een hoop zaken weet ik ook niet zo veel, en dan laat ik het ook in het midden of houd ik gewoon mijn mond en luister ik naar wat anderen erover weten. Maar begin niet zo. Ik ga niet voor elke post die ik maak om iemand te helpen met een keuze middels een duidelijk, eerlijk, en op ervaring en kennis gebaseerd antwoord mbt in dit geval orals, elk onderdeel van wat ik omschrijf onderbouwen met voetnoten of verwijzingen naar waar ik het gelezen heb, of wat dan ook. Een hele boel is namelijk publiekelijk gewoon toegankelijk en kan je met de simpelste searches ook gewoon raadplegen.

Laatst bewerkt:
Cools zijn kuurtjes zullen ook niet veel opbrengen. Dat zijn ook kuurtjes waar je in de spiegel niet veel van moet verwachten. Goed als eerste kuurtje en vergelijkbaar met winny only of winny met een beetje testosteron. Wil je veel winst moet je zwaar kuren en dat zijn dan stacks van testosteron, trenbolone en nog een derde middel. En dan spreken we ook niet over 250mg maar minstens 500mg van elk middel per week.

Nou weet ik niet wat jij weinig extra spiermassa (!) vindt... 3 kg? 5kg? Als je dat weinig vindt dan brengen die kuurtjes inderdaad weinig op. Maar reken maar dat je wel degelijk verschil in de spiegel gaat zien met zoveel extra spiermassa. En tevens is het spiermassa wat goed te behouden is mits je levensstijl op orde is.
Als je hiermee korter en vaker kuurt pak je op de lange termijn zat spiermassa winst zonder dat je je gezondheid onnodig verziekt.

En jij denkt dat een winny only kuur evenveel opbrengt als bijvoorbeeld een test/deca kuur beide op 1ml? Lijkt me niet...

Ik ga daar niet verder over discussieren. Het wordt weer een welles, nietes discussie. Ik wil enkel aan topicstarter zeggen: Probeer het en laat het ons weten. Prima als eerste kennismaking met een lichte kuur. Het is alleszins een kuur waarna je niet met een libidodip zit en waar je zonder problemen zonder nakuur verder kan. Ik heb enkele winny's gedaan als ondersteuning en was daar telkens goed over te spreken. Mijn trainingsmaat idem. Goeie krachtwinst (vooral aan bench te merken en een beetje winst die je achteraf niet kwijtspeelt). Veel ligt aan je voeding. Een groot verschil of je aan het cutten bent of aan het bulken. Aan Yannick: Dat de UG labs niet altijd de gewenste kwaliteit leveren wat winstrol betreft, kan je gelijk hebben maar dat kan met hun andere producten ook zijn. Het is trouwens al jaren geleden dat ik nog stanozolol gebruikt heb. Ik weet dus niet hoe het tegenwoordig met die producten zit maar ik heb vroeger toch potjes voor minder dan 50 euro gekocht die indertijd toch het gewenste resultaat gaven. Ik vind een epistane kuurtje trouwens even goed.

Ik zou dbol niet kiezen omdat het gewoon relatief erg aromatiseert, en veel van de gains die je daarmee maakt dus gebonden zijn aan de relatief hogere oestrogene waardes. Wellicht dat er mensen zijn met ervaring met zoiets als jij voorstelt, maar tbol geeft dan tov dbol wat meer kwaliteit-massa wat gewoon makkelijker te behouden is. Bij dbol wijst de ervaring uit dat mensen gewoon relatief veel weer verliezen van de gemaakte gains, en dat het eigenlijk gewoon vooral als kickstart voor een inject kuur interessant kan zijn naar mijn weten.
Maak je je dan geen zorgen over te laag oestrogeen bij tbol+var? Uit mijn ervaring met (te veel) anavar is dat namelijk niet zo wenselijk/prettig, kan me hetzelfde voorstellen met elke niet aromatiserende oral.

Maak je je dan geen zorgen over te laag oestrogeen bij tbol+var? Uit mijn ervaring met (te veel) anavar is dat namelijk niet zo wenselijk/prettig, kan me hetzelfde voorstellen met elke niet aromatiserende oral.
Tbol aromatiseert heel licht. Wat meer dan winstrol bijv, maar niet zo erg als dbol. Daarom werkt het ws ook zo mooi icm var. Geen issues gehad die aanleiding gaven te denken dat de a:e verhouding verkeerd zou uitvallen.

Voor zover ik weet van de gebruikelijke orals voor oral kuurtjes is var de enige die, mits puur van kwaliteit, niet aromatiseert. Bij de rest wel in lichte tot meerdere mate.

Maar probeer het eens, en deel je ervaeing / mening met ons!

Als je geluk heb pak je 3 kilo ermee en verlies je er 2 na je nakuur dus voor die 1 kilo spiermassa een winnykuur doen lijkt me niet zo verstandig.
Douw die spuit erin 500mg test.

Wat is er nu zo moeilijk als iemand zegt (nog)niet te willen prikken ?

Neem gewoon je winny kuurtje en we zouden het leuk vinden als je een kuurlog bijhoud en met ons deelt hoe of wat.
Hier kunnen we je ook advies geven mbt voeding etc.

Hoop niet dat je bent afgeschrikt door betweters die alles van het net plukken o.a. Dirk en ik zijn al wat ouder en hebben al het een en al geleerd uit eigen ervaring

Aan Yannick: Dat de UG labs niet altijd de gewenste kwaliteit leveren wat winstrol betreft, kan je gelijk hebben maar dat kan met hun andere producten ook zijn. Het is trouwens al jaren geleden dat ik nog stanozolol gebruikt heb. Ik weet dus niet hoe het tegenwoordig met die producten zit maar ik heb vroeger toch potjes voor minder dan 50 euro gekocht die indertijd toch het gewenste resultaat gaven. Ik vind een epistane kuurtje trouwens even goed.

Ik haal op primo na niks van UG labs.
Want dat is inderdaad met alle producten zo.
Als ik dan soms zie dat er net 100mg in plaats van 250 in zit bij UG labs, dan heb ik toch liever bijna 2keer zoveel geld uitgegeven en dat ik weet dat er precies of zelfs zoals laatste meer in zit dan 250mg per ml, + dat ik weet dat het veiliger is gemaakt.

Terug
Naar boven