Natuurlijk, anders zou ik hier mijn mening niet over geven. Ik heb verschillende winnys als tussendoortje gedaan en met testosterononly heb ik ook van alles uitgeprobeerd. Zowel lichte (TRT 125mg, 250mg, 500mg en 750mg per week). Ik ken dus wel het verschil Maar zoals ik dacht, spreek je niet uit ervaring. Je begint al met: Met anavar is aangetoond...of Ik ken een paar gasten...
Doet mij denken aan iemand die het verschil uitlegt tussen 20km lopen en een marathon lopen terwijl hij zelf nooit een marathon gelopen heeft.
Ik zeg er eerder dit over waar jij op inhaakt:
Als je per se nog geen injects wil doen, test op 250mg of 500mg per week is het beste, zou ik kijken naar een oral stack van turinabol met anavar; dat levert je behoorlijk wat meer kilo's op dan een winnie only, en de var maakt je mooi hard en verbrand je wat meer/makkelijker vet mee, ook zijn de resultaten van var wat beter te behouden
Met anavar bouw je helemaal niet meer kilo's op dan een winny. Nog zoiets dat uit de lucht gegrepen is. Anavar en winny kun je zowat vergelijken wat kuur betreft. Ik kan je met zekerheid zeggen dat ik met een winnykuur meer kracht won dan 250mg test per week. De meesten nemen winny terwijl ze cutten en dat zorgt er ook voor dat er niet veel massa bijkomt.
Ik heb het over de stack hier van tbol + var die potenter is tov winnie, niet enkel var tov winnie. Lezen! En resultaten van var makkelijker te behouden dan winnie heb ik ook al reeds toegelicht, ik kijk dan inderdaad niet even naar enkel het getalletje in kilo's (wat overigens niet veel uit elkaar ligt, maar mg voor mg is volgens mij winstrol potenter wat dat betreft), maar even naar het totaal plaatje. 'resultaat', en niet zozeer 'X gewonnen massa/kilo's'.
Met 250mg test meer pakken dan een winny. Laat mij niet lachen. 250mg test daar pak je ook niets mee.
Eerst lach je mensen uit omdat die met test 250mg meer pakken dan met winnie, en vervolgens begin je later ineens over dat je met zekerheid kan zeggen dat je met je winnie meer kracht won dan met 250 test... je bent nu een beetje selectief aan het mixen met de definities van wat we verstaan onder het 'pakken' met een kuur? TS gaat het duidelijk om massa, niet om kracht. Dat was dacht ik voor iedereen wel duidelijk?
'groeien als kool'
En dan beginnen over met ik heb zus en zo wel niet allemaal geprobeerd en dat jou waarheid dus de juiste zou zijn ofzo? Zucht. (Heb je trouwens ook var+tbol ooit wel eens geprobeerd?) Ik zeg letterlijk dat ik uit eigen ervaring ook spreek, dus snap niet waarom je doet alsof ik maar willekeurig wat onzin napraat. Maar naast mijn eigen ervaring, (tal van voorbeelden waarin mensen hun ervaringen in de praktijk afwijken van elkaar of van wat de trend vanuit onderzoeksresultaten zou zijn ondanks dezelfde middelen/kuurtjes) baseer ik het inderdaad ook op wat er doorgaans bij anderen uit hun ervaring over wordt gezegd, of uit enigszins betrouwbare/objectieve bronnen/resultaten etc. voor zover de hoofdlijnen wat dit soort discussiepunten daarover bekend zijn of een duidelijke trend/conclusie laten zien. Hierom zei ik ook, 'of zijn jouw ervaringen anders'. Maar je leest niet goed en begint over je winnie tussendoortjes en test onlys. Als jij met test 250 niks pakt en met je winnies meer is dat fijn voor jou (of juist niet, het is maar wat je wil), ik ken echter geen enkel voorbeeld waarbij datzelfde voor iemand opging. Ik zie sowieso niet in als ik erover nadenk waarom 6 weekjes op winstrol 40-50mg ED potenter zou zijn dan 10wk test 250mg EW (we waren kuurtjes aan het vergelijken, toch?). Ik heb het bij 2 gasten niet gezien (pakten 2-3kg met winnie als eerste kuur en 4-4,5kg met test 250 later), en vind het ook niet logisch dat een winnie kuurtje meer zou doen dan test op 250. Maar voor jou werkte winnie kennelijk wel, en de low test niet. Misschien was je test wel beroerd gedoseerd?
Als er een aantal zaken gewoon keihard (herhaaldelijk) in trials etc. zijn aangetoond, dan is er toch niks mis mee om daar een reeds eigen bekende ervaring kracht mee bij te zetten als dat met elkaar overeenkomt. Als je welis-nietis wil spelen doe je dat maar lekker met iemand anders die hapt, maar verwijt mij geen onzinnig napraten. Over een hoop zaken weet ik ook niet zo veel, en dan laat ik het ook in het midden of houd ik gewoon mijn mond en luister ik naar wat anderen erover weten. Maar begin niet zo. Ik ga niet voor elke post die ik maak om iemand te helpen met een keuze middels een duidelijk, eerlijk, en op ervaring en kennis gebaseerd antwoord mbt in dit geval orals, elk onderdeel van wat ik omschrijf onderbouwen met voetnoten of verwijzingen naar waar ik het gelezen heb, of wat dan ook. Een hele boel is namelijk publiekelijk gewoon toegankelijk en kan je met de simpelste searches ook gewoon raadplegen.