Fitness Seller

Eventuele eerste kuur in de toekomst.

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Hoi ik denk er mss aan om in de toekomst begin 2007 of zo mijn eerste kuur te zetten .
Kben al een hele tijd rechearch aan het doen en dit zou het worden.

week 1tem 10 200mg /deca per week
week 1 tem 10 200mg /test enante per week
nakuur
week12 40mg nolva /50mg clomid
week 13tot 16 20 mg nolva/50mg clomid

Ik zou de deca en test samen zetten 1x per week

De kickstart met Dboll zou ik achterwege laten om dat dit maar mijn eerste kuur zou worden en deze moet nog niet te zwaar zijn ,want op je eerste kuur groei je toch, en de Dboll kan er mss bij bij een volgende kuur.

Ik wil nog efe w8ten omdat ik mijn natuurlijke basis nog wat wil opbouwen
mijn stats nu 1m75 85kg bf 10% en nog maar juist 21 jaar ook

Mijn vraag is of ik tijdens deze een antie e zou nodig hebben en of de kans op bijwerkingen rieel is bij deze doseringen???

En over de nakuur begin ik die het beste na 2 of 3 weken omdat deca een halfwaarde tijd heeft van 3 weken en de test e een halfwaarde tijd heeft van 2weken???

opmerkingen of sugesties zijn ook altijd welkom ik ben hier maar om te leren ;)

groeten

Verkeerde sectie, dit hoort thuis in de anabolen steroiden sectie.

• Topic Starter Topic Starter
sorry verkeerd van me zou ik aan een mod mogen vragen om dit te moven naar de anabolen sterioden sectie

thanks

Moved. ;)

je bent ook wel op tijd als je pas in 2007 wil beginnen,we zijn nog geen 2006 :p:p...lol

ik zou van de test 500 mg maken en er een kickstart oral bij doen,

heb je een lekker eerste kuurtje

test e op 200mg bestaat niet. Dat is 250mg.
Maar idd, ik zou gewoon week 1-4 25mg dbol nemen en week 1-10 500mg test e.
Deca heb je nu nog niet nodig, bewaar die maar voor een later kuurtje.
Anti e altijd bij de hand houden. Iedereen heeft een andere gevoeligheidsgraad. Persoonlijk merk ik nog niks van mijn tepels op 2000mg test en deca (1200 tegen 800), maar na 4 weken dbol merk ik wel een klein beetje iets.
Dus nolvadex bij de hand houden en eventueel proviron nemen voor je SHBG levels zo laag mogelijk te houden!
Succes!

Ipv dbol kunt u ook een dubbele frontload doen voor sneller resultaat.
Voor de rest ziet het er goed uit

De kuur die je voorstelt is prima zo. alleen de test enanthaat is 250mg/ml. Zal wss wel een typfout van je geweest zijn.

• Topic Starter Topic Starter
IK zou het mss ook zo kunnen doen
week 1 500test e en 400deca

week 2tem9 250 teste en 200deca

Dan gaat het mss al wat sneller werken.
En als antie e zou ik nolva 8ter de hand houden .
Wat denken jullie ervan?

Shamrock zei:
Anti e altijd bij de hand houden. Iedereen heeft een andere gevoeligheidsgraad. Persoonlijk merk ik nog niks van mijn tepels op 2000mg test en deca (1200 tegen 800), maar na 4 weken dbol merk ik wel een klein beetje iets.
Dus nolvadex bij de hand houden en eventueel proviron nemen voor je SHBG levels zo laag mogelijk te houden!
Succes!

kzou niet weten waarom hij deca niet moet nemen? kuurtje wat is voorstelt is zo goed als perfect:) wel vreemd dat je na 4 weken dbol al wat aan je tepels merkt...zal je wel gewoon gevoelig voor zijn neem ik aan?

gevoelig? Ik denk dat ik net niet gevoelig ervoor ben.
Op 1200mg test en 800mg deca kreeg ik nergens last van!
Maar goed, het boeit me niet zo erg. Je kunt er wat tegen doen he ;)

Shamrock zei:
Succes!

Wat maakt het nou uit dat je tepels gevoelig worden? Ik kan me er ook weinig bij voorstellen eigelijk.

Als ik last krijg van gyno komt er een ****ing schijf of knobbel onder mn tepel.

Om een gevoelig tepeltje zou ik me ook echt niet druk maken. En als jij op zulke hoeveelheden testo en deca geen gyno krijgt dan zit die gevoelige tepel van een paar weekjes dbol eerder tussen je oren denk ik.

Terug
Naar boven