jere
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Vetpercentage
- 10%
Hoi ik denk er mss aan om in de toekomst begin 2007 of zo mijn eerste kuur te zetten .
Kben al een hele tijd rechearch aan het doen en dit zou het worden.
week 1tem 10 200mg /deca per week
week 1 tem 10 200mg /test enante per week
nakuur
week12 40mg nolva /50mg clomid
week 13tot 16 20 mg nolva/50mg clomid
Ik zou de deca en test samen zetten 1x per week
De kickstart met Dboll zou ik achterwege laten om dat dit maar mijn eerste kuur zou worden en deze moet nog niet te zwaar zijn ,want op je eerste kuur groei je toch, en de Dboll kan er mss bij bij een volgende kuur.
Ik wil nog efe w8ten omdat ik mijn natuurlijke basis nog wat wil opbouwen
mijn stats nu 1m75 85kg bf 10% en nog maar juist 21 jaar ook
Mijn vraag is of ik tijdens deze een antie e zou nodig hebben en of de kans op bijwerkingen rieel is bij deze doseringen
En over de nakuur begin ik die het beste na 2 of 3 weken omdat deca een halfwaarde tijd heeft van 3 weken en de test e een halfwaarde tijd heeft van 2weken
opmerkingen of sugesties zijn ook altijd welkom ik ben hier maar om te leren
groeten
Kben al een hele tijd rechearch aan het doen en dit zou het worden.
week 1tem 10 200mg /deca per week
week 1 tem 10 200mg /test enante per week
nakuur
week12 40mg nolva /50mg clomid
week 13tot 16 20 mg nolva/50mg clomid
Ik zou de deca en test samen zetten 1x per week
De kickstart met Dboll zou ik achterwege laten om dat dit maar mijn eerste kuur zou worden en deze moet nog niet te zwaar zijn ,want op je eerste kuur groei je toch, en de Dboll kan er mss bij bij een volgende kuur.
Ik wil nog efe w8ten omdat ik mijn natuurlijke basis nog wat wil opbouwen
mijn stats nu 1m75 85kg bf 10% en nog maar juist 21 jaar ook
Mijn vraag is of ik tijdens deze een antie e zou nodig hebben en of de kans op bijwerkingen rieel is bij deze doseringen
En over de nakuur begin ik die het beste na 2 of 3 weken omdat deca een halfwaarde tijd heeft van 3 weken en de test e een halfwaarde tijd heeft van 2weken
opmerkingen of sugesties zijn ook altijd welkom ik ben hier maar om te leren
groeten

wel vreemd dat je na 4 weken dbol al wat aan je tepels merkt...zal je wel gewoon gevoelig voor zijn neem ik aan?