Fitness Seller

Eventuele nieuwe kuur

swiss

Cool Novice
Waardering
0
Ben op het moment bezig met het plannen van mijn nieuwe 3e kuur, doel:kwaliteit pakken. Kuurverleden: Sustanon, deca, d-bol, in twee kuren
Had zelf het volgende in gedachten en zou graag jullie mening horen.

1-10 eq 400mg/wk
1-10 Tren Enth 400mg/wk
7-11 Winstrol depot 50mg eod
1-11 HCG 500iu wk
12-15 clomid

kuurtje ziet er wel aardig uit bro...zou alleen de eq wat verhogen omdat 400 mg per week niet echt superveel doet bij meesten..Tren enanthate zou ik sowieso vanaf blijven voordat het door een gerenommeerd lab gemaakt wordt...is toch allemaal badkuip spul wat er van in de handel is..zou dus persoonlijk voor de tren acetate gaan...en er nog wat test bijdoen..

Succes ermee

Rico

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, Kan ik dan bijvoorbeeld Tren Ace. 75mg eod erbij doen ipv de tren enth, en test enth. a 500mg/wk.?

swiss zei:
Ben op het moment bezig met het plannen van mijn nieuwe 3e kuur, doel:kwaliteit pakken. Kuurverleden: Sustanon, deca, d-bol, in twee kuren
Had zelf het volgende in gedachten en zou graag jullie mening horen.

1-10 eq 400mg/wk
1-10 Tren Enth 400mg/wk
7-11 Winstrol depot 50mg eod
1-11 HCG 500iu wk
12-15 clomid
Hier heb je een goed kwaliteits kuurtje zonder een druppel vocht vast te houden en waar je goed hard en droog van kan worden mits je voeding goed is.

Week 1 tot 12 eq 600mg per week
Week 1 tot 6 propionaat 100 mg e.d. of o.e.d.
Week 4 tot 10 trenbolone 75 mg e.d. of e.o.d.
Week 7 tot 12 winstrol 50 mg e.d. of o.e.d.

e.d of o.e.d. moet je zelf beslissen i.v.m. je kurverleden dat kan ik niet doen voor je.
Enigste nadeel veel prikken maar je krijg er wel iets voor terug.

Zeker weten dat je er iets voor terug gaat krijgen ;) Heb soortgelijke kuur net achter de rug en oeioei, ik voel me lekker! Hard en sterk! Moest het ff kwijt. ADRBeest weet het wel hoor!

Nou fijn te horen heren, enne ADRBEEST is het niet verstandig om er HCG doorheen te blijven gebruiken? Proviron niet nodig denk ik,zal wel Nolva bij de hand houden en nakueren met clomid. Maar HCG.....? ???

swiss zei:
Nou fijn te horen heren, enne ADRBEEST is het niet verstandig om er HCG doorheen te blijven gebruiken? Proviron niet nodig denk ik,zal wel Nolva bij de hand houden en nakueren met clomid. Maar HCG.....? ???
Hcg zou kunnen maar je moet zelf in de gaten houden of je ballen erg krimpen, denk dat het welk mee zal vallen.
En over nakuren laat ik me niet uit want er zijn 1001 manieren en iedereen doet het weer anders en dan krijg je al weer een discussie opzich over het nakuren.

Thanks bro, zie al uit naar de cycle. Bedankt voor jullie adviezen :lick:

Ziet er inderdaad mooie kuur uit die je voorschrijft adr. Ben aantal topics aan het meelezen om mijn kuur samen te stellen. Zal beetje dezelfde richting uitgaan. Nu kan ik niet zo een grote bedragen vrijmaken voor as want als ik vlug es reken betaal ik 550 zonder nakuur. Toch een smak geld vind ik persoonlijk. Geen goedkoper alternatief voor droge kwaliteitsmassa? Liefst geen deca...
Thanks

nitrosam zei:
Ziet er inderdaad mooie kuur uit die je voorschrijft adr. Ben aantal topics aan het meelezen om mijn kuur samen te stellen. Zal beetje dezelfde richting uitgaan. Nu kan ik niet zo een grote bedragen vrijmaken voor as want als ik vlug es reken betaal ik 550 zonder nakuur. Toch een smak geld vind ik persoonlijk. Geen goedkoper alternatief voor droge kwaliteitsmassa? Liefst geen deca...
Thanks
Ja der zijn nog wel meer div. mogenlijkheden maar dat heb wel met een aantal zaken te maken zoals je kuurverleden , hoogte doseringen , tijd laatste kuur , lengte kuur , en hoeveel vocht je vasthoud , en wat zijn je stats en vet% en uiteraart het geld dat je er aan wil splenderen.

Als die zaken een beetje bekent zijn is er vast wel iets mooies van te maken.

Groetjes.

Ik heb al kuur gedaan met test ena, dboll en deca. Het is vooral die winstrol die het prijzig maakt maar kom je natuurlijk ook mooi droog van. Mijn doel is kwalitatieve massa. Een bijkomend probleem is dat de mensen rond mij het best niet te veel mogen zien want ze denken dan allemaal dat je iemand bent die zijn doel enkel bereikt heeft met roids en klein pietje heeft :mad: Ik kan ze wel wijsmaken dat het via creatine en andere supplementen is maar bv bij een zware test, deca en dboll kuur is dat niet meer mogelijk.
Mijn stats zijn 77kg
9% vetpercentage
1m72 en train 3 jaar
leeftijd 23 jaar

Het is gewoon een feit dat als je een kwaliteits kuur wil dat je gewoon 3 a 4 keer meer ampullen gebruikt door de korte esters.
En voor 2 centen zit je echt niet op de voorste rang.
Of je zou toch wat spullen moeten gebruiken met langere esters en dan wordt het een stuk goedkoper maar je kwaliteit gaat ook achteruit en je gaat dan toch ook vocht vast houden.

adrbeest zei:
Het is gewoon een feit dat als je een kwaliteits kuur wil dat je gewoon 3 a 4 keer meer ampullen gebruikt door de korte esters.
En voor 2 centen zit je echt niet op de voorste rang.
Of je zou toch wat spullen moeten gebruiken met langere esters en dan wordt het een stuk goedkoper maar je kwaliteit gaat ook achteruit en je gaat dan toch ook vocht vast houden.

Gebruik jij dan nooit middelen met lange esters?

BigMaus zei:
Gebruik jij dan nooit middelen met lange esters?
Natuurlijk gebruik ik ook lange esters maar mij intresseert het niet dat ik vocht vast hou en meestal doe ik lange kuren en stap dan langszaam over op middelen die geen vocht meer vast houden.
Zodoende dat ik aan het eind van mijn kuur al bijna al mijn vocht kwijt ben en dat scheelt ook verlies aan gewicht naar je kuur en dat is wel lekker.
Maarja zoals ik al zei het zijn lange kuren en dus ook dure.

Voor wat hoort wat zeker. Ga precies diep in mijn portefeuille moeten kijken.
Vind je dat ik veel zou betalen? 550 als ik alles van gs neem, juist de winstrol van zambon? Heb bij vorige kuren altijd de gewone as gebruikt zoals durabolin enzo, voor de eerste keer gs, is er groot verschil? Heb ook altijd in mijn kont gezet en ging héél vlot, is het moeilijker of andere plekken want je kan toch niet alles op dezelfde plek zetten.
Greats

In je been...bovenin aan de zijkant

Terug
Naar boven