MuscleMeat

EVLS Prague Pro 2014

• Topic Starter Topic Starter
rujAENXOZzA.jpg

Prijzen 212

10th: Terzo Mirsad $500
9th: Vicente Santamaria $500
8th: Pierre Chamoun $500
7th: Andre Regestein $500

Top 6 wordt later bekend gemaakt.

die fdb van Dennis ,prachtig ...

Hij heeft toch al op het podium gestaan bij de prague pro? Trekt ie zich halverwege terug?

lijkt me wat vreemd...?

Misschien stopt hij met wedstrijden draaien?

Wel heel vreemd, hij loopt nog wel back stage, volgen MD-forum. Ziet misschien wel dat hij gaat verliezen van wolf en rhoden en wil niet meer.

Ging zowiezo heel close worden met Wolf....

dit klinkt heel raar na alle debakels van die gozer dit seizoen, maar dit optreden heeft me wel weer gesterkt dat roelly de enige is samen met dennis wolf en misschien steve kucklo en Juan Morel (amerikaan weetje) die phil heath kan uitdagen, door het ontbreken van de gut en ietsje harder staan dan op de o zie je weer wat een prachtige verhoudingen die gozer heeft ik hoop dat ie weer terugkomt naar nl en gewoon goed gaat trainen en ophoudt met het kutten met coaches want hijs was het beste toen hij gewoon bij kneet trainde (olympia vorig jaar)

ON; Duidelijk wolf en dat wist kai, voelde zich nu ineens niet lekker ofzo

Mens Open:

10th Ronny Rockel - Germany
9th Jonnie Jackson - USA
8th William Bonac - Netherlands
7th Victor Martinez - Dominican Republic

Wolf wint!
DJ 2de dus kai had wel eens 3de kunnen worden hier want ze zijn hier voor de beste conditie's gegaan.

Kai had maagproblemen en kon niet meer verder...

Laatst bewerkt:
dit klinkt heel raar na alle debakels van die gozer dit seizoen, maar dit optreden heeft me wel weer gesterkt dat roelly de enige is samen met dennis wolf en misschien steve kucklo en Juan Morel (amerikaan weetje) die phil heath kan uitdagen, door het ontbreken van de gut en ietsje harder staan dan op de o zie je weer wat een prachtige verhoudingen die gozer heeft ik hoop dat ie weer terugkomt naar nl en gewoon goed gaat trainen en ophoudt met het kutten met coaches want hijs was het beste toen hij gewoon bij kneet trainde (olympia vorig jaar)

ON; Duidelijk wolf en dat wist kai, voelde zich nu ineens niet lekker ofzo

We kunnen wel een oordeel gaan geven, maar niemand weet hoe hij zich voelde (no offense). Voor hetzelfde geld heeft hij een buikgriep en staat hij op het punt keihard aan de schijt te gaan, deze gasten rijzen wat af dus goed mogelijk. Beter dat hij dan stopt in plaats van zichzelf onder te schijten en de jury.

---------- Toegevoegd 5 October 2014 om 00:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst 4 October 2014 om 23:52 ----------

News: http://musculardevelopment.com/cont...kes-it-muscular-development.html#.VDBs4Bbp_OC

Roden en Wolf, wat een fysieken. Als ik Flex Lewis was zou ik overigens niet overstappen naar de Open. Moet daar volgens mij constant top 5 of hoger scoren om evenveel of meer binnen te halen dan wat ie nu haalt in de 212. Lijkt me toch lastig met 't huidige deelnemersveld.

Terug
Naar boven