MuscleMeat

excelblad berekent cal %eiw %koolh %vet

Krist

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik heb een excelblad gemaakt waarmee je makkelijk het percentage koolhydraten, eiwit en vetten kunt berekenen. Het is eigenlijk gewoon de lijst van voedingsmiddelen met de waarden per honder gram. Je vult gewoon in wat je eet (of wat je van plan bent om te eten) en hoeveel. Het aantal calorieën en de percentages verschijnen automatisch.

Iedereen kan het gebruiken (om bvb een voedingsschema uit te werken) maar een klein beetje handig zijn met excel helpt wel.

Ik kan spijtig genoeg dit blad niet posten als bijlage op het forum maar wie mij een mailtje stuurt kan het wel krijgen hoor.

Edit: nog makkelijker is deze link

voedingsschemaalle produkten.xls

Vriendelijke groeten,

Krist

Laatst bewerkt:
klinkt me bekend in de oren upload em es als j wil

• Topic Starter Topic Starter
uploaden

Ik zoek dat uploadsysteem straks es uit. Bedankt voor de tip!

Krist

kan je dat nu niet doen ik wil al wat berekningen doen :p

Hallo,

Ik heb een excelblad gemaakt waarmee je makkelijk het percentage koolhydraten, eiwit en vetten kunt berekenen. Het is eigenlijk gewoon de lijst van voedingsmiddelen met de waarden per honder gram. Je vult gewoon in wat je eet (of wat je van plan bent om te eten) en hoeveel. Het aantal calorieën en de percentages verschijnen automatisch.

Iedereen kan het gebruiken (om bvb een voedingsschema uit te werken) maar een klein beetje handig zijn met excel helpt wel.

Ik kan spijtig genoeg dit blad niet posten als bijlage op het forum maar wie mij een mailtje stuurt kan het wel krijgen hoor.

Vriendelijke groeten,

Krist

Je gaat nu toch niet doen of jij dat excel-programma'tje hebt gemaakt. Half dbb heeft dat btw al.

[Link niet meer beschikbaar]

Deze bedoel ik.

:scratch: Ik krijg dan gewoon zon schermpje van bestand openen. 'openen, opslaan of annuleren'

wow wel netjes dat schema :D tnx

Tja, ik heb de hier gepubliceerde lijst van voedingsmiddelen gebruikt en enkele formuletjes toegevoegd. Niks spectaculairs.

Voor de andere helft van DBB mss nog nuttig he.

Ik heb die upload geprobeerd. De link is

voedingsschemaalle produkten.xls

Laat mij es weten of het lukt

Krist

ziet er goed uit wel beetje ingewikkeld. ik denk dat ik toch maar bij mijn eetmeter blijf en die andere die hierboven gepost is

mss kan Big T er een mouw aanpassen zodat de link voor iedereen vlot beschikbaar is en een sticky verdient het dan ook wel te zijn.

Complimenten eerst voor de moeite die je erin hebt gestoken :).

Ik heb er zelf pasgeleden 1 gepost. Maar jammer genoeg reageerde niemand erop :(. Hij werd 103x bekeken maar waarom niemand reageerde is voor mij ook de vraag :zzz:! Dus ik zal hem nog wel eens een keer posten.

Upload2.net Free File Hosting, Free Image Hosting (Hier moet je effe aantal sec wachten voor download)

Voedingsschema+easy+mode.xls (Een extra link voor de download)

Laat even weten wat je ervan vind thnks :)

En karma zou ook eens een keer leuk zijn grrr ;)

:: Hij is momenteel 60x gedownload :D ::

Laatst bewerkt:
Complimenten eerst voor de moeite die je erin hebt gestoken :).

Ik heb er zelf pasgeleden 1 gepost. Maar jammer genoeg reageerde niemand erop :(. Hij werd 103x bekeken maar waarom niemand reageerde is voor mij ook de vraag :zzz:! Dus ik zal hem nog wel eens een keer posten.

Upload2.net Free File Hosting, Free Image Hosting (Hier moet je effe aantal sec wachten voor download)

Voedingsschema+easy+mode.xls (Een extra link voor de download)

Laat even weten wat je ervan vind thnks :)

En karma zou ook eens een keer leuk zijn grrr ;)

:: Hij is momenteel 60x gedownload :D ::

Ziet er ook prima uit hoor! Ik had natuurlijk kunnrn denken dat die dingen al bestonden. Misschien kan iemand es iets leuks maken in Visual Basic met alle gegevens die hier beschikbaar zijn.

Vriendelijke groeten,

Krist

Terug
Naar boven