Fitness Seller

Exlusieve foto's Leander (21-04-07)

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt inderdaad maar zo omdat het een verkleinde foto is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je armen ogen idd groter dan 38 ..

Ziet er goed voor de rest.

wat een loze opmerkingen staan er hier toch weer tussen...
zeer nette fysiek man,een van de beste die hier de laatste tijd is doorgekomen....

Bedankt man!

netjes bro maar poseren moet aangewerkt worden

Goed bezig kerel. 10 kg erbij en je hebt een goed buff fysiek.

Nette armen en schouders, paar aandachtspunten: Invulling rug.... ga eens optrekken baasje daar krijg je een mooie en goeie rug van. EN volgens mij kunnen die benen ook wel wat aandacht gebruiken. En oefenen met poseren.

Ziet er verder netjes uit ,ga zo door!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die kerel lijkt verdacht veel van iemand bij mij op de opleiding!

Optrekken doe ik genoeg, alleen lijkt het wel of mijn rug er niet goed uitziet op de foto's terwijl ik niet het idee heb dat dit een zwak punt is.
Ik moet toegeven dat ik geen enorme benen heb maar kijk maar eens in mijn gallerij daar staat een foto van vorig jaar.

Nette armen en schouders, paar aandachtspunten: Invulling rug.... ga eens optrekken baasje daar krijg je een mooie en goeie rug van. EN volgens mij kunnen die benen ook wel wat aandacht gebruiken. En oefenen met poseren.

Ziet er verder netjes uit ,ga zo door!

A face only a mother could love.

En daar hebben we ons stukje chocolade weer die volgens mij te veel engelse films kijkt :rolleyes:
Wanneer post jij nou eindelijk eens een foto van dat brute lichaam van je dan ipv terminator te spelen van achter je toetsenbord?

Donderstraal toch op als je nix zinnigs te zeggen hebt "you brutal monstercock" :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven