AndroidHealthClinic

Expeditie Robinson 2013

Hinder me dood aan valentijn toooo skinny

Hahah wat een bloedbad bij de laatste eilandraad, mooi stukje tv.

sefje is hard genomen zeg.

Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.
Ff mezelf quoten hoor op: 11 October 2013, 13:38
Wat een inzicht in het spel heb ik zeg, dit zag ik van mijlenver aankomen:o.
Jantje heeft de kant van de meiden gekozen, sef is weg.:D

Ff weer expeditie terug kijken :p

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:57 ----------

Hahaha jan is mijn held vam het programma!

Dit moet echt het mooiste seizoen ooit zijn, wat een backstabben en ruzie :roflol:

Gayza verdient echt stompe in de face

Dit is echt waar het vuilste seizoen van robinson ooit. Wat een k*ttekop die Paulien en sad van Geraldine dat ze Jan backstabbed. Gaat ze volgende week weer janken omdat er nu ruzie is. Ik vond die Kees een lul, maar ik vind hem steeds toffer worden.

Jan == Robinson

fuark weer gemist

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

geza had irl een paar stompe te pakken

hij zei een paar afleveringen terug nog dat hij Jan nooit mee ging nemen naar de finale, en nu zit hij te janken dat zn maatje Sef eruit gestemd is door oa Jan

Klinkt als een drama serie , of wat het dan ook mag zijn...

fuark weer gemist

---------- Toegevoegd om 22:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

geza had irl een paar stompe te pakken

hij zei een paar afleveringen terug nog dat hij Jan nooit mee ging nemen naar de finale, en nu zit hij te janken dat zn maatje Sef eruit gestemd is door oa Jan

Ja echt he, hij en Sef speelden continu zo vals al wat en toen hij verslagen werd in zijn eigen spel is hij op zijn pik getrapt.

Terug
Naar boven