- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m87
eerst?een bikini dragen en je haar laten groeien maakt je nog geen vrouw.
Heeft hij nog wel een pik dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerst?een bikini dragen en je haar laten groeien maakt je nog geen vrouw.
Valt reuze mee, robinson is voor een groot deel doorgestoken kaart, je krijgt goed te drinken en ze eten meer dan je te zien krijgt![]()

Jammer dat die negert in dit topic het dan weer verpest.

Would wife zimra, wat een schatje
---------- Post added 11 October 2013 at 02:37 ----------
Lulz hoe ze die knackworstje eet XD

Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.Haha had vanaf het begin al gezegd; Niet slim dat Jan die immuniteit heeft.
Nu maakt hij zich zorgen. Aardige gast hoor, maar hij heeft de hele tijd voor niks meegedaan en dan dalijk; allemaal op hem stemmen![]()
Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.

Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.
Bij die duw proef kon je goed zien hoe goed Geraldine in vorm is....![]()

Echt he, die cameraman wist wel was ie vast moest leggen. Die Anna ernaast ook, twee lekkere kontjes![]()
Oh en voordat ik weer op me donder krijg, het is ook een leuk programma hoor 
.