Fitness Seller

Expeditie Robinson 2013

Valt reuze mee, robinson is voor een groot deel doorgestoken kaart, je krijgt goed te drinken en ze eten meer dan je te zien krijgt ;)

Misschien zal dit tegenwoordig inderdaad wel meevallen. Van wat ik weet is dat ze wel onbeperkt water krijgen, maar wel met de voeding moeten doen die ze hebben.
Aantal jaar geleden hebben sommige deelnemers uit de koelbox van de cameraploeg gestolen..Dit doe je niet als je zelf genoeg voedsel krijgt ;)

Ze krijgen wel voedsel (rijst, bloem, benodigdheden soms om vis te vangen, fruit kunnen ze krijgen) alleen niet aan overvloed ;)
En ze eten meer dan dat je te zien krijgt is logisch, we kijken niet naar de serie om ze te zien eten :roflol:

Die ecto is ook nog model :roflol:

does she even lift

Would wife zimra, wat een schatje :P

---------- Post added 11 October 2013 at 02:37 ----------

Lulz hoe ze die knackworstje eet XD

Ben blij dat ze die Valentijn eruit gegooid hebben. Te lelijk, mager en vies voor op tv. Zodra het begint te praten ook.... verschrikkelijk.

Haha had vanaf het begin al gezegd; Niet slim dat Jan die immuniteit heeft.
Nu maakt hij zich zorgen. Aardige gast hoor, maar hij heeft de hele tijd voor niks meegedaan en dan dalijk; allemaal op hem stemmen ;)

Haha had vanaf het begin al gezegd; Niet slim dat Jan die immuniteit heeft.
Nu maakt hij zich zorgen. Aardige gast hoor, maar hij heeft de hele tijd voor niks meegedaan en dan dalijk; allemaal op hem stemmen ;)
Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.

Ik durf te wedden dat sef of gayza (eerdee fagza) er het eerst uit gaan. Iedereen weet wat ze geflikt hebben met geraldine. Jantje moet gewoon of neutraal blijven of de zijde van de dames nemen.

Hij gaat volgende week de dames masseren dus dat zit wel goed :roflol:

Hoop t wel, stakkertje s dat. Ook beledigd dat hij wel mee mocht duwen bij die proef, en sef en Jan niet.

Logisch, die paulien is 2 x zo groot

wat is er nou mis met gayza, hij voelt zich als een vis in het water met zijn joodse streken.

Bij die duw proef kon je goed zien hoe goed Geraldine in vorm is.... :)

Ik moest trouwens moeilijk hard lachen om die emotionele breakdown van edith, die had het ff niet meer met die weaklings om haar heen, sanne en valentijn stonden er voor spek en bonen. Je zag nog dat sanne helemaal niet duwde, je kan noooooit genoeg kracht zetten als je bijna rechtop staat met gebogen armpjes:roflol:.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven