AndroidHealthClinic

Expired Pharmatropin/Somatropin (2023)

vatosbart

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
37
Lengte
1m84
Massa
95kg
Vetpercentage
19%
Hallo,

Een kennis van mij heeft nog 4 vials Somatropin in de koelkast liggen maar deze zijn al zo'n 3 jaar expired.

Nou is zijn vraag of dit nog zonder gevaren te gebruiken valt, ik neem aan van niet? Ik zelf zei dat hij het beter weg kon pleuren maar ik weet er te weinig van dus dacht ik vraag het hier.:laugh:

20260122_121427.jpg

20260122_121521.jpg

Op alles moet een verplichte tht datum op staan, maar bij de meeste producten is dit veel langer. Het is ook wel erg apart als iets exact 2 jaar goed is een dag later is het spontaan ineens slecht.

Enige wat kan is dat de werking minder is, maar in hoeverre is gewoon testen. Zou dus wel oppassen als je deze pennen gebruikt op 1mg pw dat als je nieuwe haalt dat je dan niet met 1mg moet beginnen doordat dit dan wellicht wel te hoog is.
Ikzelf zou vermoeden dat je echter over vrijwel niks praat, maar zou dit zelf dan zoals bovenstaand aanpakken “voor het geval dat”.

Zoals AK zegt. Zo te zien zijn het de standaard tubes van 3ml(vol) dus deze zijn 30iu/3ml = 10iu/ml

Over de echtheid kan ik niets zeggen, ken deze niet en navullingen/refill cartridges worden erg veel gefaked.

• Topic Starter Topic Starter
Zoals AK zegt. Zo te zien zijn het de standaard tubes van 3ml(vol) dus deze zijn 30iu/3ml = 10iu/ml

Over de echtheid kan ik niets zeggen, ken deze niet en navullingen/refill cartridges worden erg veel gefaked.

20260122_125703.jpg

Pharmachem labs, weet niet of dat je wat zegt.

Anyway, bedankt heren. zal het doorgeven.

Zet dubbele van wat je nu zet, of min.10iu en doe 3u later serumtest.

Terug
Naar boven