AndroidHealthClinic

Expirimenteel kuurtje.

hoeveel kg denk je hiermee aan te komen met kuurtje dboll en winstrol???

gr. tim

@Dr.Worf,

Veel succes met je kuur! Arnold deed het er ook goed op ;)

ben benieuwd hoe het uitpakt en leverbalsting lijkt me niet iets om je druk over te maken. je neemt tenslotte slechts 30mg dbool + 20mg winny..

precies, ik vind dat het hele oral/levertoxiteit verhaal zwaar overdreven wordt.
gewoon proberen, en 2 weken na je kuur ff laten prikken en testen op bloedwaardes. Dan weet je of je lever er veel last van gehad heeft of niet.

ik denk dat het wel mee zal vallen want ik vind 50 mg niet echt schokkend.

• Topic Starter Topic Starter
shaker zei:
hoeveel kg denk je hiermee aan te komen met kuurtje dboll en winstrol???
gr. tim

Dit is nooit te voorspellen. Het hangt af van voeding, training en rust. Als ik toch een voorzichtige gok mag wagen ga ik voor de 8-10kg. Na de kuur hoop ik er dan zeker 6 vast te houden! Dit zijn in mijn ogen reeele doelen.

younggod zei:
precies, ik vind dat het hele oral/levertoxiteit verhaal zwaar overdreven wordt.
gewoon proberen, en 2 weken na je kuur ff laten prikken en testen op bloedwaardes. Dan weet je of je lever er veel last van gehad heeft of niet.

ik denk dat het wel mee zal vallen want ik vind 50 mg niet echt schokkend

Tuurlijk is het verhaal van leverschade bij c17aa orale steroiden overdreven, dat roep ik al wat langer. Nou is het natuurlijk ook niet zo dat het gezond is.. laten we eerlijk zijn.

In "anabolics 2004" staat een ondrezoek naar 2 groepen mannen die 12 weken 100mg oxy nemen voor 12 weken (zo'n 10 dianabol tabs per dag), oftewel het dubbele c17aa voor 2x zo lang. Na deze periodes werd aangetoont dat leverwaardes niet noemenswaardig veranderd waren. Het goede cholesterol daarintegen was wel gezakt. Maar dit trok zich vanzelf weer recht na de kuur!

Dr. Worf zei:
In "anabolics 2004" staat een ondrezoek naar 2 groepen mannen die 12 weken 100mg oxy nemen voor 12 weken (zo'n 10 dianabol tabs per dag), oftewel het dubbele c17aa voor 2x zo lang. Na deze periodes werd aangetoont dat leverwaardes niet noemenswaardig veranderd waren. Het goede cholesterol daarintegen was wel gezakt. Maar dit trok zich vanzelf weer recht na de kuur!

oh dus dan kan ik in mijn volgende kuur als kickstart makkelijk 175 mg oxy wegwerken een week of 6! hahaha :D

dennis999 zei:
anders nif je je t poeder op. dan werkt t sneller:D
succes met je experiment
gr d

Opzich niet eens heel verkeerd gedacht.. behalve het opsnuiven dan ;)

Als die tabs zo hard zijn dat je ze moeilijk breken kan.. dan zou ik ze zeker ff crushen cq tot poeder maken.

Te hard geperste tabs lossen niet echt lekker op.. en grote kans dat ze via dat gat waar de zon (als het goed is) nooit schijnt weer naar buiten komen..

misschien heeft mrp daarom caps op de markt gebracht ;)

daarom wordt er ook wel gezegt dat je op tabs moet kauwen voor betere opname.

younggod zei:

ik denk dat het wel mee zal vallen want ik vind 50 mg niet echt schokkend.

't ja, zo denk ik er ook over. Wie 6 weken chocolade vreet en bier zuipt...:rolleyes:

@Worf: Ga je bijkomend supps nemen om de lever te beschermen?

Terug
Naar boven