MuscleMeat

extreem cut

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Heeft er iemand ervaring met volgend principe:

kcals sterk reduceren naar 1500. eiwit rond de 200 a 250 gram per dag.
In combinatie met low dose test 250 de week + anavar 40-60 mg per dag.
Daarbij een shitload aan muscle protect van pakweg 50-60 gram per dag + dexaprine

Sta momenteel op 11 procent wil zo snel mogelijk naar 6-7 echte procenten.
Massa verlies is momenteel geen grote zorg.
Hoeveel weken zou ik hier voor uit trekken?

grtz

Massaverlies geen grote zorg zou ik niet te snel zeggen, als je t eenmaal kwijt bent praat je wel anders. Ik zou de stoute schoenen aantrekken en met korte esthers gaan werken. Prop/ace?

• Topic Starter Topic Starter
Massaverlies geen grote zorg zou ik niet te snel zeggen, als je t eenmaal kwijt bent praat je wel anders. Ik zou de stoute schoenen aantrekken en met korte esthers gaan werken. Prop/ace?

tuurlijk is het nooit fijn massa te verliezen, maar het is momenteel geen zorg. Moet nu enkel zo snel mogelijk op die 7 procent staan. Na een cut vliegt de massa er trouwens weer snel aan :D

heb nameless eens weten schrijven dat hij (met enkele middelen, meer dan 3 of 4), op een 700kcal (of meer) dieet zat en de transformatie van jewelste meemaakte

heb nameless eens weten schrijven dat hij (met enkele middelen, meer dan 3 of 4), op een 700kcal (of meer) dieet zat en de transformatie van jewelste meemaakte

Kan me niet voorstellen dat dat een goede transformatie was. Ik zou helemaal leeg staan en flink massa moeten in leveren als ik zo laag zou gaan.

je metabolisme gaat zowat stil liggen als je zo weinig eet, beter wat meer eten en wat meer cardio

• Topic Starter Topic Starter
1500 kcal is idd weinig maar wil om de 4 a5 dagen een high carb day inlassen. waarop ik dan alleen kh en eiwit eet, en die dag dan 3000 kcal eet. veel bcaa (muscle protect/ xtend) moet toch zeker ook een toegevoegde waarde hebben in zo een streng dieet en spierverlies tegengaan?

Kan me niet voorstellen dat dat een goede transformatie was. Ik zou helemaal leeg staan en flink massa moeten in leveren als ik zo laag zou gaan.

Ik at volgens het dave palumbo cut schema. Wat daarin de verhoudingen precies waren zou je even op moeten zoeken. Dat schema in combinatie met: 100mg test, 100mg mast en 75mg tren om de dag, en 100 of 125mcg t3 elke dag. Heeft voor mij mooiste resultaat opgeleverd! Was wel plat maar zeer goed gedefineerd.

En als die dan geen stoute schoenen heeft?:(

Terug
Naar boven