Fitness Seller

Extreem ripped geraken zonder sport.

Silentio

aka Blackadder
R.I.P.
Waardering
892
Lengte
1m93
Massa
106kg
Is het mogelijk? gewoon door een perfect uitgekiend dieet, en geen cardio of krachttraining. Of geraak je automatisch in zo'n katabole staat dat er enkel een uitgemergeld lichaam overblijft.
(serious question).

Zonder training heeft je lichaam geen grote spieren nodig en zal deze dus ook niet behouden.

eigenlijk beschrijf je gewoon anorexia gevallen,
spiermassa gaat zoiezo ook verloren als je dit doet

je kan wat gelukt hebben dat je geen totaal ecto lichaam er aan overhoud maar, miss met een beroep waar je wat actief bent dat je er nog wat 'sportief' kan uitzien

eigenlijk beschrijf je gewoon anorexia gevallen,
spiermassa gaat zoiezo ook verloren als je dit doet

ja en nee een anorect (of hoe heet dat:) ) eet niet correct hij spreekt wel over correct eten

Laatst bewerkt:
Het schijnt te kunnen als veganist:D

Niet zonder training, als je niet traint krimp je altijd in spiermassa.

Als je nooit getraind hebt kan en ook niet ripped worden

• Topic Starter Topic Starter
Ik besef dat je sowieso gaat moeten inleveren. Maar ik neem aan dat je een atletische fysiek wel kunt bereiken, vergelijkbaar met sporters die geen hypertrophietraining in hun schema hebben verwerkt.
Want uiteindelijk is cardio geen noodzakelijke vereiste om ripped te geraken (het helpt wel) en krachttraining doe je enkel om een bepaalde graad van massa te behouden.

Als je getrained hebt lijkt het me zeker mogelijk.

In een maandje of 2 je vet cutten, je zal dan wel zeker wat spier mee afcutten. Maar als je een beetje genen hebt gaat niet al je spiermassa weg zijn in 2 maand. De vraag is hoelang je die toestand kan volhouden. En wat er eignelijk overblijft van spiermassa zonder te trainen.

Is het mogelijk? gewoon door een perfect uitgekiend dieet, en geen cardio of krachttraining. Of geraak je automatisch in zo'n katabole staat dat er enkel een uitgemergeld lichaam overblijft.
(serious question).
Spieren worden plat en zacht zonder belasting. Het is mogelijk om met voeding alleen een heel laag vetpercentage te behalen, maar je zal er gewoon slecht uitzien en veel spiermassa verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Als je getrained hebt lijkt het me zeker mogelijk.

In een maandje of 2 je vet cutten, je zal dan wel zeker wat spier mee afcutten. Maar als je een beetje genen hebt gaat niet al je spiermassa weg zijn in 2 maand. De vraag is hoelang je die toestand kan volhouden. En wat er eignelijk overblijft van spiermassa zonder te trainen.

zeker een jaartje of twee.
Ik heb het een beetje gezien en andere prioriteiten. En een minimale graad van buffheid heb je op een zestal maand altijd wel weer terug.

Gewoon overstappen op 1-2 keer per week full-body en je zal veel massa gewoon vasthouden.

zeker een jaartje of twee.
Ik heb het een beetje gezien en andere prioriteiten. En een minimale graad van buffheid heb je op een zestal maand altijd wel weer terug.

Spiergeheugen idd. Maar 2 jaar is lang.. Vraag me eerlijk gezegd ook wel af als ik zou stoppen met trainen of ik dan echt na een jaar volledig terugval. Kan het me moeilijk voorstellen :o.

Het zou kunnen als je misschien geen kantoor werk doet en met de auto naar je werk gaat. Maar als je een beetje een boswachter, vakkenvuller bent of in de bouw werkt oid en daarnaast beetje fietst. Het verschil tussen helemaal stil zitten en toch beetje wat doen is best groot. Ik vraag me af of je het zou kunnen uitrekenen??? Maar wie gaat zich daar aan wagen?

Terug
Naar boven