AndroidHealthClinic

Extreme Gynecomastia operatie?

Gynehelp

Novice
Waardering
0
Laat ik het zo zeggen, mijn gyne is zo erg dat ik een soort bovenpak aan moet hebben want mijn borsten zijn zo groot als dat van een vrouw...
Ik ben 140 kg en ben sinds 1 jan 2011 begonnen met minder rotzooi eten.
Ben al zichtbaar wat afgevallen (weegschaal gaat maar tot 120....) maar met mijn gyne gebeurt er niets.... Ik heb gelezen dat Gyne niet compleet weggaat, dus al zou ik helemaal afslanken, ik toch een operatie nodig zal hebben.... Dus vraag ik me af, kan ik niet liever nu een gyne operatie ondergaan en 'alvast' een beetje meer genieten van het leven, of moet ik gewoon gaan krachttrainen (wat ik overigens niet vaak doe)

En waar kan ik het beste die operatie ondergaan?

Laat ik het zo zeggen, mijn gyne is zo erg dat ik een soort bovenpak aan moet hebben want mijn borsten zijn zo groot als dat van een vrouw...
Ik ben 140 kg en ben sinds 1 jan 2011 begonnen met minder rotzooi eten.
Ben al zichtbaar wat afgevallen (weegschaal gaat maar tot 120....) maar met mijn gyne gebeurt er niets.... Ik heb gelezen dat Gyne niet compleet weggaat, dus al zou ik helemaal afslanken, ik toch een operatie nodig zal hebben.... Dus vraag ik me af, kan ik niet liever nu een gyne operatie ondergaan en 'alvast' een beetje meer genieten van het leven, of moet ik gewoon gaan krachttrainen (wat ik overigens niet vaak doe)

En waar kan ik het beste die operatie ondergaan?

Wat bedoel je met alvast genieten van je leven? Rotzooi eten, stoppen met proberen af te vallen?
Zou naar de dokter gaan om je gyno te laten onderzoeken, kijken wat hij aanraadt. Bij een dergelijke operatie wordt de klier en weefsel verwijderd en soms ook liposuctie toegepast. Je bent alleen 140 kilo dus zie niet waarom je niet eveneens een tijdje gaat afvallen en een beetje sporten.

Wat bedoel je met alvast genieten van je leven? Rotzooi eten, stoppen met proberen af te vallen?
Zou naar de dokter gaan om je gyno te laten onderzoeken, kijken wat hij aanraadt. Bij een dergelijke operatie wordt de klier en weefsel verwijderd en soms ook liposuctie toegepast. Je bent alleen 140 kilo dus zie niet waarom je niet eveneens een tijdje gaat afvallen en een beetje sporten.

Inderdaad. Los gezien van het feit dat verscheidene zorgverzekeringen het pas willen onderzoeken (i.v.m. vergoeding) wanneer je BMI-index op een bepaald niveau is. Met 140 kilo is het veel moeilijker om vast te stellen of er inderdaad sprake is van klierweefsel. Het zou net zo goed gewoon vet kunnen zijn, of vetweefsel bijvoorbeeld. Dat laatste (vetweefsel) wordt overigens niet vergoed niet door de meeste verzekeringen, gezien dat er dan een liposuctie voor nodig is om het weg te halen.

Ik zou zeggen zorg er eerst voor je dat je onder de 100 kg (90kg nog liever) en kijk er dan nog eens tegenaan.

Laatst bewerkt:
Je verhaal komt in ieder geval zeer zwak over, voor sympathie ben je aan het verkeerde adres.
Wil je er wel aan werken zit je goed hier, in jouw geval zou ik beginnen bij afdeling Voeding.

• Topic Starter Topic Starter

Nee, gewoon normale kleding, etc. Geen gedoe met een strak ding dat ik moet aandoen etc
Het belangrijkste is, is dat ik ben gestopt met het eten van troep.
Nu moet ik gaan kijken wat ik kan doen qua beweging. Maar dan moet ik ook zo een bovenpak aandoen, ik ga niet met mn vrouwenborsten naar een gym of zo.... vandaar dat ik die operatie eerst wil doen...

Nee, gewoon normale kleding, etc. Geen gedoe met een strak ding dat ik moet aandoen etc
Het belangrijkste is, is dat ik ben gestopt met het eten van troep.
Nu moet ik gaan kijken wat ik kan doen qua beweging. Maar dan moet ik ook zo een bovenpak aandoen, ik ga niet met mn vrouwenborsten naar een gym of zo.... vandaar dat ik die operatie eerst wil doen...

Waarom ga je niet gewoon hardlopen? Op 60/70% van je maximale hartslag (koop een hartslagmeter) zitten en dat voor ongeveer 5 dagen in de week doen. Op je voeding gaan letten en je valt geheid 1 kg in de week af. Je hoeft niet per se naar de gym te gaan om af te vallen. Doe dat tot je ongeveer een kilootje of 100/90 weegt en ga dan eens kijken of je überhaupt nog last hebt van klierweefsel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven