MuscleMeat

F#@%@$% oplichter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flash1982

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
434
Heb een paar blurays gekocht op marktplaats... alleen nog niks gekregen... wel een tracking code gekregen.. die niet klopt (volgens hem wel..)

ff gegoogled op zn email adres... en jah hoor :splat::fire::shoot:

al jaren goed gegaan... nu ben ik dr ook in gestonken lijkt het...

had mn kleine jongen natuurlijk al zn tekenfilm beloofd... (bee movie)

iemand idee of er wat aan te doen valt? zal wel niet natuurlijk....
Centen gaat het me niet om.. (44€) maar zou hem toch graag eens op zn bek stampen:D

aangifte ed helpt waarschijnlijk niks en doen ze toch niks mee...
buitendat zelf afhandelen leverd denk meer resultaat..

EDIT:

mail gestuurd... dat ik hem een kans geef om ze op te sturen of terug te storten...
anders neem ik andere maatregelen..

hij regelt het zegt die... ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Het leven is net als een krentenbol.

afhalen is mogelijk staat er

wie maakt de deal?

• Topic Starter Topic Starter
Het leven is net als een krentenbol.

ach jah shit happens.. ga dr verder ook niet te lang bij stilstaan voor 44 euri.. maar toch.. als iemand zo zn centen moet "verdienen" vandaag of morgen komt die de verkeerde tegen.. en dan is het tandjes rapen

Zullen wel meer patrick vossen wonen. Zou eht toch even zeker weten voor je ene in elkaar gaat stampen. Aangifte doen heeft inderdaad niet zoveel zin de politie komt niet voor 44 euro in actie (tenzij je natuurlijk 5 km te hard rijdt dan hebben ze je).

Ik zou gewoon een afspraak maken met hem onder andere naam en dan met wat vrienden het geld aftroggelen.

en ip-adres geeft aan waar de provider zit, niet het huisadres dus hij kan net zo goed in groningen zitten

Laatst bewerkt:
Echte naam opgeven misschien niet maar denk je dat zo'n kleine oplichter de moeite neemt een stroman te gebruiken voor zijn bankrekeningnmmr. Dat lijkt me sterk. Bij kassa gingen ze ook achter zo'n oplichter aan die had ook alleen zijn woonplaats veranderd.

Lijkt me sterk trouwens dat die ook maar 1 echte bleu ray dvd heeft thuis liggen.

ach jah shit happens.. ga dr verder ook niet te lang bij stilstaan voor 44 euri.. maar toch.. als iemand zo zn centen moet "verdienen" vandaag of morgen komt die de verkeerde tegen.. en dan is het tandjes rapen

ben jij niet die verkeerde dan?
Ga er achter aan!
Probeer het via een andere naam. zeg desnoods dat je een grote patrij wilt etc, maak hem hebberig.
Spreek irl met hem af, trek hem een auto in en mishandel hem.
vervolgens komt er een vriend van je voor zijn huis met een verhuiswagen en die haalt al zijn waardevolle spullen uit zijn huis.

reken maar dat deze jongen dit nooit meer doet.
zorg wel dat je niet gepakt wordt want dan ben je de sigaar.

Ga er achter aan!
Probeer het via een andere naam. zeg desnoods dat je een grote patrij wilt etc, maak hem hebberig.
vervolgens komt er een vriend van je voor zijn huis met een verhuiswagen en die haalt al zijn waardevolle spullen uit zijn huis.

Yep een beetje overdreven, maar ik zou hem zeker er proberen in te luizen, niet mishandelen, maar hem gewoon eens laten zien wie de baas is.

Grappig dat hij vos heet van z'n achternaam..

Ga er achter aan!

wacht het ff af wat die terug stuurd.. uiteraard wil ik mn bluray's wel
en jah ik wil ook wel die verkeerde zijn..

iemand die iets met zekerheid kan zeggen qua ip en woonplaats?

Oplichters zijn hebberig, als ze een groot bedrag makkelijk kunnen verdienen zullen ze het wel doen, maar let op, als hij een beetje ervaren is let hij ook wel op zijn stappen.

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

wacht het ff af wat die terug stuurd.. uiteraard wil ik mn bluray's wel
en jah ik wil ook wel die verkeerde zijn..

iemand die iets met zekerheid kan zeggen qua ip en woonplaats?
Met zijn IP kom je niet aan zin adres, zoals binnu zegt, het geeft de plaats aan van de dichtstbijzijnde centrale dus zou ik er niet echt op vertrouwen.

De enige manier om er zeker achter te komen is om het af te halen, en dan nog heb je kans dat t niet eens dezelfde persoon is, (niet dat die een haar beter is maargoed)

Ik zou idd een grote partij bestellen en 1 maal daar de goederen waarvoor je betaald hebt van hem af pakken met of zonder geweld..:eyebrow:

Yep een beetje overdreven, maar ik zou hem zeker er proberen in te luizen, niet mishandelen, maar hem gewoon eens laten zien wie de baas is.

Grappig dat hij vos heet van z'n achternaam..

haha ja de sluwe vos.

tja, mishandelen gaat misschien een beetje ver. maar een blauw oog vind ik opzich wel op zijn plaats. dan weet hij tenminste dat het niet alleen maar over rozen gaat.

Misschien moet dit topic naar de privé sectie? Ik weet niet of meneer weleens googled of hij al ergens op een dodenlijst staat.

Succes met je zoektocht in ieder geval.

heb uiteraard wel zn bank nr.. maar ja kun je ook niks mee.. of wel?
is natuurlijk wel een adres aan gekoppeld..

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Misschien moet dit topic naar de privé sectie? Ik weet niet of meneer weleens googled of hij al ergens op een dodenlijst staat.

Succes met je zoektocht in ieder geval.

daar komt die vast snel achter denk ik ja... dit is zo te vinden.
(kijken wel gasten mee zie ik in dit topic)

Van welke bank is dat rekening nr?
Als ik bij me postbank geld overmaak naar een andere girorekening en ik typ zomaar een naam in zegt hij. Deze rekening staat bekend onder Jaapie Jaaper te Amsterdam
bijvoorbeeld. Misschien als iemand bij dezelfde bank zit dat je dan ook dat bericht krijgt.

Om erachter te komen of het die Patrick Vos uit Apeldoorn is zou je er eigenlijk voor moeten zorgen dat hij een site van je bezoekt, zodat je dus z'n IP hebt, heb je 'n match, dan weet je wie je moet beuken.

Sowieso zou het mij verbazen als ie z'n echte naam gebruikt..

Ik krijg trouwens Nijmegen als ik zoek op dat ip-adres.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven