XXL Nutrition

F#@%@$% oplichter

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
mail gestuurd... dat ik hem een kans geef om ze op te sturen of terug te storten...
anders neem ik andere maatregelen..

hij regelt het zegt die... ben benieuwd

Binnen 5 a 6 dagen kan je je geld gewoon terugstorneren.

Heb ik al paar keer geflikt op marktplaats.
Had ik het geld verzonden stuurt die de spullen op 5 dagen later stort ik me geld terug.
Volgende dag word ik wakker en jippie een nieuwe computer!

Had ik het geld verzonden stuurt die de spullen op 5 dagen later stort ik me geld terug.
Jaap Stam, zo heet m'n lul ook.

bee movie rocks

kan niet...:rolleyes:

:cheer::bierbang: tadaaa

blijkbaar heeft mn mailtje geholpen gister..

en is die overstag gegaan... is geen zuivere koffie ding wat duidenlijk is.. meerdere mensen laten mailen..
totaal 3 verschillende banknr's en namen maar het geld naartoe moest gestuurd... en werden ook terug gemailt met ander mail adres en naam...

iedereen bedankt voor de hulp..!!!! mischien heeft die toch gegoogled en kwam die op dbb terecht..:p

Laatst bewerkt:
ah! mooi zo! Dan ga ik hem met rust laten :d

WOW de film Commando op Blu-Ray :-)
Dàt is pas een klassieker.
"Remember when I said I was going to kill you last?"
"Yeah that's right Matrix, you did!"
"AAAAJ LAAAAAJD!!!!!"

Epic dialoog en epic jeugdfilm

ah! mooi zo! Dan ga ik hem met rust laten :d

thanx voor je hulp!!!;)

---------- Toegevoegd om 11:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

WOW de film Commando op Blu-Ray :-)
Dàt is pas een klassieker.
"Remember when I said I was going to kill you last?"
"Yeah that's right Matrix, you did!"
"AAAAJ LAAAAAJD!!!!!"

Epic dialoog en epic jeugdfilm

:D:cool: kassiekers en leuke films zijn het wel waard om aan te schaffen op blu-ray

Dit betekent dat hij het voor die mail al heeft opgestuurd?

Zorg er wel ff voor dat deze kerel geband wordt van verkoopsites, want niet iedereen heeft een DBB knokploeg achter zich staan.
Onschuldige MILFs kunnen misschien ook wel eens het slachtoffer worden... en geef toe, dat vindt niemand fijn.

Zorg er wel ff voor dat deze kerel geband wordt van verkoopsites, want niet iedereen heeft een DBB knokploeg achter zich staan.
Onschuldige MILFs kunnen misschien ook wel eens het slachtoffer worden... en geef toe, dat vindt niemand fijn.

al mail gestuurd naar mp

Maar als het echt een oplichter was, waarom had hij die dvd's dan al klaar om te leveren blijkbaar? Of zou hij ze speciaal aangekocht hebben?

Ben je nou eigenlijk zeker dat het een oplichter was?

Maar als het echt een oplichter was, waarom had hij die dvd's dan al klaar om te leveren blijkbaar? Of zou hij ze speciaal aangekocht hebben?

Bang voor de DBB knokploeg, dus hij is gelijk naar de Bart Smit gerend om die blu-rays (GEEN DVD'S :mad:), te kopen en op de post te gooien. Hij googlede waarschijnlijk zijn eigen mailadres en kwam hier uit.. :)

En ja het is een oplichter, z'n mailadres duikt op op meerdere site's. Maar de AIVD is al bezig met een BMOVL-filter over z'n IP-adres te gooien om zo zijn NAW gegevens te achterhalen d.m.v. bufferoverflows op de mainstream server van z'n ISP.

Laatst bewerkt:

Inderdaad, kan van alles zijn waardoor hij niet reageerde of laat leverde.

Inderdaad, kan van alles zijn waardoor hij niet reageerde of laat leverde.

Sowieso dat hij meerdere e-mail adressen gebruikt en bij zijn artikelen neerzet "Franeker, Friesland", terwijl zijn account "Stokebrand uit Zutphen" is (Stokebrand is tevens een wijk in Zutphen), hoort men aan het denken te zetten. :)

Sowieso dat hij meerdere e-mail adressen gebruikt en bij zijn artikelen neerzet "Franeker, Friesland", terwijl zijn account "Stokebrand uit Zutphen" is (Stokebrand is tevens een wijk in Zutphen), hoort men aan het denken te zetten. :)

Waarom moet iemand eerlijk zijn over zijn prive gegevens. Ik zou dat in ieder geval niet doen.

Waarom moet iemand eerlijk zijn over zijn prive gegevens. Ik zou dat in ieder geval niet doen.

Ehm, als jij iets wilt verkopen en er ook bij zet "afhalen mogelijk" is het aan te raden om op z'n minst de locatie juist in te voeren... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven