- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaap Stam, zo heet m'n lul ook.Binnen 5 a 6 dagen kan je je geld gewoon terugstorneren.
Heb ik al paar keer geflikt op marktplaats.
Had ik het geld verzonden stuurt die de spullen op 5 dagen later stort ik me geld terug.
Volgende dag word ik wakker en jippie een nieuwe computer!
Binnen 5 a 6 dagen kan je je geld gewoon terugstorneren.
Heb ik al paar keer geflikt op marktplaats.
Had ik het geld verzonden stuurt die de spullen op 5 dagen later stort ik me geld terug.
Volgende dag word ik wakker en jippie een nieuwe computer!

tadaaa

WOW de film Commando op Blu-Ray :-)
Dàt is pas een klassieker.
"Remember when I said I was going to kill you last?"
"Yeah that's right Matrix, you did!"
"AAAAJ LAAAAAJD!!!!!"
Epic dialoog en epic jeugdfilm

kassiekers en leuke films zijn het wel waard om aan te schaffen op blu-rayDit betekent dat hij het voor die mail al heeft opgestuurd?
of hij heeft dit gevonden.. maar ja boeit het?Zorg er wel ff voor dat deze kerel geband wordt van verkoopsites, want niet iedereen heeft een DBB knokploeg achter zich staan.
Onschuldige MILFs kunnen misschien ook wel eens het slachtoffer worden... en geef toe, dat vindt niemand fijn.
Maar als het echt een oplichter was, waarom had hij die dvd's dan al klaar om te leveren blijkbaar? Of zou hij ze speciaal aangekocht hebben?
Ben je nou eigenlijk zeker dat het een oplichter was?
), te kopen en op de post te gooien. Hij googlede waarschijnlijk zijn eigen mailadres en kwam hier uit.. 
Maar als het echt een oplichter was, waarom had hij die dvd's dan al klaar om te leveren blijkbaar? Of zou hij ze speciaal aangekocht hebben?
Ben je nou eigenlijk zeker dat het een oplichter was?
Inderdaad, kan van alles zijn waardoor hij niet reageerde of laat leverde.

Sowieso dat hij meerdere e-mail adressen gebruikt en bij zijn artikelen neerzet "Franeker, Friesland", terwijl zijn account "Stokebrand uit Zutphen" is (Stokebrand is tevens een wijk in Zutphen), hoort men aan het denken te zetten.![]()
Waarom moet iemand eerlijk zijn over zijn prive gegevens. Ik zou dat in ieder geval niet doen.