Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Er staat overigens als je naar die link gaat
http://verkopers.marktplaats.nl/11078757
Advertenties van stokebrand uit Zutphen.
En dan staat er bij de advertenties als locatie Franeker.
Er woont overigens een Patrick Vos in Zutphen... Maar dat zegt niet zoveel, het zijn er echt veel.![]()
heb uiteraard wel zn bank nr.. maar ja kun je ook niks mee.. of wel?
is natuurlijk wel een adres aan gekoppeld..

Ebay koop ik vaker bij, maar dan wel uit amerika ect en nooit problemen mee gehad.Ook ooit meegemaakt en voor veel meer geld. Sindsdien besloten om nooit nog iets via sites als ebay of Kapazaa te kopen zonder de koper/object IRL gezien te hebben. Grote bedragen zal ik ook alleen nog cash betalen bij de verkoper thuis. Veel succes.
Eens via markplaats en andere verkoop sites.Ook ooit meegemaakt en voor veel meer geld. Sindsdien besloten om nooit nog iets via sites als ebay of Kapazaa te kopen zonder de koper/object IRL gezien te hebben. Grote bedragen zal ik ook alleen nog cash betalen bij de verkoper thuis. Veel succes.
Ik ben opgelicht geweest via de voorloper van ebay in België (Ibazar) er was toen nog weinig bescherming en je had ook geen info over de verkopers. Ondertussen is er veel veranderd, maar je moet erg blijven uitkijken, ook bij ebay.Eens via markplaats en andere verkoop sites.
Ebay is een ander verhaal, daar kun je toch beter nagaan met wie je te maken hebt en ben je vaak ook verzekerd in combinatie met paypal. Nooit problemen via ebay gehad.
Eens via markplaats en andere verkoop sites.
Ebay is een ander verhaal, daar kun je toch beter nagaan met wie je te maken hebt en ben je vaak ook verzekerd in combinatie met paypal. Nooit problemen via ebay gehad.

je kan gewoon je geld terug laten storten als je naar de bank gaat.

Nope, zo werkt dat nietje kan gewoon je geld terug laten storten als je naar de bank gaat.
Paypal?
Hiermee kan je pas lekker oplichten. Je kan alles fake aanmaken zolang je geen rekeningnummer linkt aan je paypal-account, en dan nog...
Ja hoor, klacht indienen bij paypal en dan wachten op een terugbetaling. Tot blijkt dat die oplichter er al lang met het geld vandoor is.
Nee, dan is een rekeningnummer wel veiliger.
Tenzij het systeem de laatste tijd opmerkelijk verbeterd is bij paypal? Genoeg manieren alleszins om de hele boel te belazeren.![]()
Ja hoe ik het had. Op de een of andere manier had degene naar wie ik mijn geld overmaakte zijn gegevens van zijn paypal account gewijzigd en dit kon gewoon zonder verificatie.
Hij zei me dat hij mijn aankoop niet kon versturen (was vanuit GB) maar wegens problemen met zijn account kon hij ook het geld niet terugsturen. Hij deed zijn best. .
Hij heeft me een email of 3-4 heen en weer gestuurd. Je kan bij paypal je geld terug vragen als het product niet is wat je besteld heb. Dit kan altijd, ook als je eerlijk iets koopt. Je vinkt die optie gewoon aan. De verkoper moet dan bewijs leveren dmv. een verzendbon etc. als hij dit niet heeft, dan heeft hij pech en krijg je het geld terug. Geluk van mijn kant dus.
Maar hij had geen creditcard meer opgegeven staan (of een foute).
Toen gaf de beste vent me zijn account gegevens met wachtwoord en vroeg me om mijn creditcard gegevens in te vullen om te kijken of het dan wel werkt.
Erg dom natuurlijk om hier in te trappen. Ik heb het niet gedaan. Een week later had ik geld terug van paypal. Ik denk hij het grapje bij meerdere mensen uitgevoerd heeft en eentje erin getrapt is. Die zijn creditcard gegevens ingevoerd heb, en ik van diegene mijn geld terug heb gehad. Nouja eigen fout toch.