MuscleMeat

fake spuiten

ijzerenrick

Cool Novice
Waardering
0
Even een paar vraagjes:

Stel: je hebt een fake te pakken. En je spuit die toch in je billetjes, wat kan er gebeuren?

Vraag over aspireren: Als je hem terugtrekt om te aspireren, wat trek je dan eigenlijk terug als je niet in een bloedvat zit? Lucht??

vraag 1: niets tot smerige ontstekingen
vraag 2: beetje vage vloeistof igg geen bloed

en als je 500mg test in je ader spuit?

ohhhh, niet lekker denk ik. iemand gehad?

Ik meen mij te herinneren dat je wel vrij veel ml's moet inspuiten om er echt aan te sterven (dan duchaine), in ieder geval niet doen natuurlijk :D

Ik dacht dat 10cc lucht in je aders tot je dood lijd. Maar iets wat ik niet wil proberen. Maar je hoort ook wel eens dat 1 luchtbelletje die verkeerd gaat een longembolie kan veroorzaken en dan is het feest ook gedaan. Maar gebeurt blijkbaar maar zeeeeer zeeeer zelden
Maar de les van vandaag is dus: Aspireer ZEKER!!!

Ik meen mij te herinneren dat je wel vrij veel ml's moet inspuiten om er echt aan te sterven (dan duchaine), in ieder geval niet doen natuurlijk :D

Ik denk dat een IV injectie van 1-2ml injectie olie toch aardig wat probleempjes kunnen veroorzaken.

Trenhoest bv wordt veroorzaakt door miniscule oliedeeltjes die in de bloedbaan komen en de bloedvaatjes in de longen kunnen verstoppen.

Je kunt nl nooit exact weten wat er gebeurt met je lichaam. Aangezien je niet weet wat er in de vial zit.

kan het niet dat als je aspireert, je toch in de bloedbaan spuit omdat je hem net per ongeluk wat verder duwt bij het injecteren?

of praat ik poep?

Mwah snap je bedoeling maar je houd je naald verder op zen plek lijkt me he

kan het niet dat als je aspireert, je toch in de bloedbaan spuit omdat je hem net per ongeluk wat verder duwt bij het injecteren?

of praat ik poep?

Ik denk dat er altijd wel iets in de bloedbaan komt omdat je altijd wel haarvaatjes of whatever raakt. Waarom de meesten alleen bij trenbolone gaan hoesten weet ik niet.

Terug
Naar boven