AndroidHealthClinic

[FAKER] Wat is me vet %? Stop miring

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm dat ik erin ben getrapt zeg......fout hoor !

HAHA dat is kk gay. Zulke gasten gelijk permaban please.

Vraag me altijd af wat nou de lol is in dit soort kloontjes, kun je toch veel mooiere dingen mee doen.

Ja 4 jaar trainen wel een leuk strand fysiek

Het is een bull shit topic en ga zitten zeiken op iemand anders kleuter iedereen mag zeker alles zeggen en ik nie ga slapen het is al donker

Hahah altijd zo leuk die discussie's hier xD

lool
dat jij ambitities net als arnold zegt niet dat iedereen dat heeft
post jou fysiek eens?

Ik post mijn fysiek waar en wanneer ik wil en niet op comando misschien als je de zoekfunctie gebruikt vind je er een paar van begin dit jaar toen ik begon met bodybuilding.Voor die basis die ik heb moeten vele al een paar jaar trainen.Maar je mag langs me komen staan op het podium ;):D

Ik post mijn fysiek waar en wanneer ik wil en niet op comando misschien als je de zoekfunctie gebruikt vind je er een paar van begin dit jaar toen ik begon met bodybuilding.Voor die basis die ik heb moeten vele al een paar jaar trainen.Maar je mag langs me komen staan op het podium ;):D

Lol jou basis? komop man denk je nou dat jij genen hebt van pro bb ofso
jesus man jij zeikt iedereen af, je bent zo onzeker dat je kuurt dus hjb please dikz*k

Kan hier alleen maar om lachen je bent nog jong ;)

Ik lach om jou domme reacties op mensen met een goed/redelijk fysiek
deze jongen traint ook hard met goede nutrition dus heb het respect en reageer eens normaal
en nogmaals niet iedereen heeft de ambities voor podium

Ze moeten jullie allebei bannen, jesse die nergens ruk van weet en hier dr. bb uithangt en daniel die overal met zijn snotneus in zit:trollfacex:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven