MuscleMeat

fatburners

Neophytez

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m93
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Welke fatburner vinden jullie het beste?
Ik heb al redelijk wat Lipo 6 voorbij zien komen.
Wil hier zelf ook binnenkort aan beginnen maar zie door de bomen het bos niet meer.
Op de b&f shop staan er zoveel..

het daadwerkelijke effect van een fatburner is minimaal.
het kleine beetje effect wat het heeft is vaak nog vanwege placebo effect ook, omdat je denkt dat het werkt ->meer motivatie ->harder trainen->meer kcals verbrand.

hou je gewoon aan je cutvoeding en veel cardio, dan komt het goed.

Zelf heb ik Lipo 6X gebruikt, maar ben meer tevreden over een echte ECA stack. Via de UK laten komen.

Laatst bewerkt:
??? Hoezo? Ik heb deze link vaker gezien op het forum? Daarnaast kan het toch niet illegaal zijn om een link te plaatsen die je met Google ook kan vinden? ???

• Topic Starter Topic Starter
het daadwerkelijke effect van een fatburner is minimaal.
het kleine beetje effect wat het heeft is vaak nog vanwege placebo effect ook, omdat je denkt dat het werkt ->meer motivatie ->harder trainen->meer kcals verbrand.

hou je gewoon aan je cutvoeding en veel cardio, dan komt het goed.

Het lijkt er op dat ik een beetje stil ben gevallen.
Mijn vet is in 6 maanden gezakt van 20-23% naar 15%.
Ik zit nu al een 2 tal maanden op 15%.
Let goed op mijn voeding en doe na mijn kt 20minuten crosstrainer.

Zou graag op 12% zitten voor 1 augustus

Laatst bewerkt:
Probeer eens 1 of 2 sessies interval training (15sec vol, dan 45sec steady voor 20 a 30min) EXTRA te doen bij je normale cardio. Of verdubbel je cardio?

Laatst bewerkt:
De beste fatburner vind ik een goed voedingsschema en aangepaste cardio. ;)

Wordt je niet te opgefokt van die ECA?
Heb een kantoorbaan en wil hier niet (te) opgefokt zitten.

Ja, maar mag niet. Is nog steeds illegaal in de Benelux hé makker ;).
Wat is illegaal? Het bezit? Het gebruik? De handel? Het voorzien van informatie? Kan me voorstellen dat handel verboden is. De rest denk ik niet, maar laat ik geen discussie beginnen ;)

Neophytez zei:
Wordt je niet te opgefokt van die ECA?
Heb een kantoorbaan en wil hier niet (te) opgefokt zitten.

Nee valt reuze mee, ik neem 1 cap in de ochtend en 1 in de middag. Je merkt wel dat je wat alerter bent en dat je hartslag omhoog gaat maar verder is alles ok. Ik heb ook een kantoorbaan.

Wat is illegaal? Het bezit? Het gebruik? De handel? Het voorzien van informatie? Kan me voorstellen dat handel verboden is. De rest denk ik niet, maar laat ik geen discussie beginnen ;)

Nee valt reuze mee, ik neem 1 cap in de ochtend en 1 in de middag. Je merkt wel dat je wat alerter bent en dat je hartslag omhoog gaat maar verder is alles ok. Ik heb ook een kantoorbaan.

Je me ook geen bronnen vermelden van AAS, is net het zelfde ... Maar ik wil ook geen discussie ;)

Laatst bewerkt:

En kan je ze samen nemen met een pre workout?
6:45 pil 1
15:30 pil 2
18:00 pre workout
18:30 trainen

in het weekend ga ik altijd in de ochtend
ontbijt pil 1
1a 2 uur daarna trainen
Smiddags pil 2.

Misschien doe je te weinig cardio? Als je inderdaad maar 60 minuutjes cardio doet per week..

ik doe altijd 20 minuten cardio HIIT na mijn krachttraining.
in totaal ben ik dan ongeveer 1 uur en 45 minuten bezig.

en ik train om de dag.

In combinatie met een goed voedingsschema heb je met 3x HIIT en KT echt geen fatburner nodig denk ik.

En kan je ze samen nemen met een pre workout?
6:45 pil 1
15:30 pil 2
18:00 pre workout
18:30 trainen

in het weekend ga ik altijd in de ochtend
ontbijt pil 1
1a 2 uur daarna trainen
Smiddags pil 2.

Door de weeks doe ik het precies zo. Enkel neem ik de pillen 30min voor een maaltijd.

Daarnaast zou ik in het weekend anders gewoon ontbijt doen en dan 30min voor je training een cap nemen.

Daarnaast is het misschien verstandig om naast de HIT na je krachttraining wat ochtendcardio op nuchtere maag te doen? Dan kan je wel een ECA cap nemen, werkt dan extra goed.

Door de weeks doe ik het precies zo. Enkel neem ik de pillen 30min voor een maaltijd.

Daarnaast zou ik in het weekend anders gewoon ontbijt doen en dan 30min voor je training een cap nemen.

Daarnaast is het misschien verstandig om naast de HIT na je krachttraining wat ochtendcardio op nuchtere maag te doen? Dan kan je wel een ECA cap nemen, werkt dan extra goed.
En slik wat bcaa's 's ochtends voor de ochtend cardio of tijdens tegen spierafbraak :p

En slik wat bcaa's 's ochtends voor de ochtend cardio of tijdens tegen spierafbraak :p

Spierafbraak van 30 a 60 min cardio? Denk het niet hoor. Daarnaast wil je geen BCAA's nemen want dan verbrand je eerst die voordat je je vet verband, en dat is nu juist de bedoeling.

Terug
Naar boven