MuscleMeat

Favoriete Bulk kuur

Tranqilo

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m70
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
He mede ijzervreters,

Ik ben nu al een aantal maanden aan het blasten/cruizen.

Laatste blast was:
10 weken test-e 250mg/pw
10 weken tren-e 400mg/pw

Dit was een cut kuur en ben aardig wat droger geworden. Ga nu een week of 6 cruizen op test-e 250mg/pw en langzaam nog wat % droppen in vet.

Voor mijn volgende blast wil ik gaan clean bulken, dus massa aanzetten zonder al te veel vet.

Mijn vraag aan jullie, wat zijn jullie favoriete middelen tijdens een bulk periode en wat raden jullie aan?

Voor in de bulk; test/tren/deca.
Voor in de cut; test/tren/mast

• Topic Starter Topic Starter
Is het aan te raden weer 10 weken tren te pakken na mijn cruize?

Zou niet weten waarom niet? Zolang je blijft blasten/cruisen, maakt het imo niet zoveel uit waar je dat dan mee doet. Zolang je je gezondheid maar in de gaten blijft houden ;)

ik bulk met test tren mast maak gains die ik nooit verwacht had liever harde droge spiermassa dan vocht

Momenteel op test/tren/deca (zoals Punjab aangeeft) en dit is echt wel het beste wat ik tot nu toe heb gedaan :D Niet eens hoge doseringen ofzo, massa komt rap bij en kracht is gewoon abnormaal hoe dat omhoog gaat :) Je kan mijn log checken voor meer info en foto's!

1-14 test-e 500mg/pw
1-12 tren-e 400mg/pw

Welke hoeveelheid deca zou hier het beste bij passen?

200 mg/week is genoeg bij deze combinatie.

Ik zou zeggen 400mg, maar meningen verschillen.

Op 80 kg lichaamsgewicht is 200 mg voldoende vind ik want hij neemt al 400 mg tren/week.

Lichaamsgewicht is inmiddels 90kg

Gram test per week

1gram test heb ik ook aan zitten denken. Merkte alleen dat ik op 600mg al heel snel vocht vasthield als mn voeding even anders was. Wat zou je hier aan kunnen doen?

Vocht is gewoon iets waar je je bij neer moet leggen. Althans dat vind ik persoonlijk. Wil niet zeggen dat je dan maar tientallen grammen zout e.d. naar binnen moet gaan werken met alle gevolgen van dien.. Maar als je gewoon normaal doet met je voeding, hou je natuurlijk wel wat vocht vast. Het hoort er gewoon bij, vooral in een bulk waar je toch al snel naar test/deca zult grijpen.

Ik ben nu bezig met NPP en Test P bevalt erg goed. Misschien kan je daar ook eens overnadenken

Welke dosis NNP zet je en hoeveel keer per week prik je?

1 ml nnp EOD dan?

Terug
Naar boven