AndroidHealthClinic

Favoriete Filmscènes

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.123

Pieuw, pieuw, pieuw!

• #1.124

Voor mij was dit zijn beste performance. Want hij kon niet teren op zijn charisma. Ik kan me niet voorstellen dat films zoals Training Day en American Gangster enigszins moeilijk waren voor hem.

Laatst bewerkt:

Blijft ook meesterlijk en pijnlijk

Als je niet huilt ben je een homo

• #1.130
Wat zei jij weer, @chrisk? Dat hij bij momenten overkomt alsof hij in Training Day modus is?

Ja is het Denzel dag vandaag? :D

Wat zei jij weer, @chrisk? Dat hij bij momenten overkomt alsof hij in Training Day modus is?
Ja bij die Gladiator 2 trailer zie ik z'n Training Day personage terug. Vooral die lach, zegt nog net niet my n**ga erbij. En die dynamiek dat hij een broekie onder z'n hoede neemt.

Laatst bewerkt:
  • #1.136
Ja is het Denzel dag vandaag? :D
Hij zegt ook vaak verstandige dingen zonder de betweterige houding die andere acteurs en actrices wel hebben.

Ze hebben Scorsese daadwerkelijk Schindler's List aangeboden. Hij vond dat het iemand met een Joodse achtergrond moest zijn. Jammer genoeg werd het Spielberg.

Hij zegt ook vaak verstandige dingen zonder de betweterige houding die andere acteurs en actrices wel hebben.

Ze hebben Scorsese daadwerkelijk Schindler's List aangeboden. Hij vond dat iemand met een Joodse achtergrond geschikter zou zijn. Jammer genoeg werd het Spielberg.

Ja ik ken deze filmpies ook ja. Hoe je het ook went of keert. Hij heeft wel een punt

• #1.138
Dat hij jeugdvrienden heeft die heel lang in de gevangenis zaten heeft hem, heb ik de indruk, met de voetjes op de grond gehouden.

• #1.140
You think you can do this to me? You motherfuckers will be playing basketball in Pelican Bay when I get finished with you. SHU program, n**ga. 23 hour lockdown!

Terug
Naar boven