Fitness Seller

Favoriete Filmscènes

Tupac.gif

Die.mix is echt baas. Goede motivation

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224

Eén van mijn favoriete scenes was de hinderlaag waarin de niet zo sympathieke Horacio Carrillo het leven liet.

• #1.225

Gladiator II:

d0c171d0-e2c2-4388-801f-debd2e8edddb_text.gif

• #1.226
  • #1.227
Vandaag gaat het over Al Pacino.

Er valt over te debatteren, maar het personage Serpico was misschien zijn beste acteerprestatie.

Ik meen te hebben gelezen dat het personage van Pacino eigenlijk cocaïne gebruikte. Wat zou verklaren waarom Pacino bij momenten zo opgefokt acteerde. :thinking:

Serpico was ook gebaseerd op waargebeurd verhaal (ook 1 van mijn favo films)
En over dat coke, volgens mij had ik het hem zelf horen zeggen in een late night talkshow dat die dat indd deed.
Maar Pacino is zijn begin tijd was echt top! Zulke acteurs zien we vandaag de dag niet meer helaas.

Dit is ook een topper van hem hoor.

• #1.232
Maar Pacino is zijn begin tijd was echt top!
Waanzinnig! Ik weet niet of hij ooit nog in de buurt kwam van I, II, Serpico en Dog Day. Toegegeven hij miste de jaren 80 grotendeels.

Ik weet ook niet of het echt geweten is dat Pacino aardig wat grote films afsloeg. Hij had bijvoorbeeld gewoon geen zin in de opnames van Apocalypse Now. :emo:

1977: Star Wars: Episode IV - A New Hope
1977: Close Encounters of the Third Kind
1979: Kramer Vs. Kramer
1979: Apocalypse Now
1989: Born on the Fourth of July
1990: Pretty Woman
1995: Crimson Tide
1995: The Usual Suspects

Wat hij deed:

1977: Bobby Deerfield
1979: ...And Justice for All.
1989: Sea of Love
1990: d*ck Tracy / The Godfather: Part III / The Local Stigmatic
1995: Two Bits / Heat

Star Wars V & VI

1980: Cruising
1983: Scarface

Waanzinnig! Ik weet niet of hij ooit nog in de buurt kwam van I, II, Serpico en Dog Day. Toegegeven hij miste de jaren 80 grotendeels.

Ik weet ook niet of het echt geweten is dat Pacino aardig wat grote films afsloeg. Hij had bijvoorbeeld gewoon geen zin in de opnames van Apocalypse Now. :emo:

1977: Star Wars: Episode IV - A New Hope
1977: Close Encounters of the Third Kind
1979: Kramer Vs. Kramer
1979: Apocalypse Now
1989: Born on the Fourth of July
1990: Pretty Woman
1995: Crimson Tide
1995: The Usual Suspects

Wat hij deed:

1977: Bobby Deerfield
1979: ...And Justice for All.
1989: Sea of Love
1990: d*ck Tracy / The Godfather: Part III / The Local Stigmatic
1995: Two Bits / Heat

Star Wars V & VI

1980: Cruising
1983: Scarface
Scent of a Woman schiet me nu ook opeens te binnen. Die was ook top

De meeste laatste dingen die hij gedaan heeft zijn echt niet best (om het netjes te zeggen)
zoals...

• #1.235

Het kwam hier al een paar keer voorbij, maar Cazale verzon zijn antwoord ter plekke. Je kan duidelijk aan de stem van Pacino horen dat hij moeite moest doen om niet in de lach te schieten. Lumet begon blijkbaar zo hard te lachen waardoor hij even vreesde dat de take onbruikbaar zou zijn.

:hahaha:
De meeste laatste dingen die hij gedaan heeft zijn echt niet best (om het netjes te zeggen)
Klopt, maar 'k heb de indruk dat bijvoorbeeld You Don't Know Jack compleet over het hoofd werd gezien. Angels in America eigenlijk ook. Als Phil Spector was hij ook goed. 't Is alleen een mindere film.

Laatst bewerkt:

:roflol:

Longlegs is in elk geval een film die je niet snel zal vergeten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven