MuscleMeat

Favoriete politici

fortuyn
rutte
pechtold

Marijnissen is ook wel een hele goeie, alleen komt idd mijn gedachtengang ook niet overeen met de lijn van de SP.

Een ondemocratische volksverlakkende volksverrader en oud reptiel met de look van een lage bankbediende, dat is het.

:roflol: Eerder the Grinch :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb het eig best wel voor van Rompuy. Kunnen mijn gedachten zijn, maar hij komt precies zo altijd wat ongelukkig over, niet echt een geboren leidersfiguur en net daarom heeft ie m'n sympathie.:cool: (ook al is/was het een cd&v'er)

Toch wel ironisch om te zien hoe T zijn mening niet helemaal zelf smeed maar de woorden van de Britse populist Nigel Farage moet plagiëren om electoraal te kunnen stoten. En ook nog eens op de persoon in plaats van op inhoud. Dat zou bij mijzelf echt een vloedgolf van zelf schaamte opleveren, wanneer ik mezelf de taal coderingen zou aanmeten van politici en daarmee hun embleem draag in plaats van die van me Zelf.

Mooi :)

• Topic Starter Topic Starter
Willem Drees is inderdaad ook wel een aardige, maar ik vond hem net iets te ver terug in de tijd gaan om nu nog tot mijn favorieten te behoren.

Toch wel ironisch om te zien hoe T zijn mening niet helemaal zelf smeed maar de woorden van de Britse populist Nigel Farage moet plagiëren om electoraal te kunnen stoten. En ook nog eens op de persoon in plaats van op inhoud. Dat zou bij mijzelf echt een vloedgolf van zelf schaamte opleveren, wanneer ik mezelf de taal coderingen zou aanmeten van politici en daarmee hun embleem draag in plaats van die van me Zelf.

Nigel Farrage zei:
“I don't want to be rude but, really, you have the charisma of a damp rag and the appearance of a low-grade bank clerk,” Mr Farage said to Mr Van Rompuy in the European Parliament, drawing outrage from the Belgian press this morning.

jup ongeveer hetzelfde zowat

Willem Drees is inderdaad ook wel een aardige, maar ik vond hem net iets te ver terug in de tijd gaan om nu nog tot mijn favorieten te behoren.

Heb hem niet aan het bewind meegemaakt, wel nog levend en in de media in de jaren 70 en 80. Iemand die wars was van onzinnige plannen en 1 van de weinige echte staatsmannen die we gehad hebben. Meestal is het Binnenhof toch een poppenkast van egootjes. Iets wat begon met de periode waarin van Agt, Wiegel en Den Uyl het Binnenhof bevolkten. Ook al was den Uyl dan misschien nog wel het meest een staatsman. Maar te soft op veel punten.

Echt favorieten heb ik niet maar een Reagan is wel een interessant en komisch figuur. Churchill ook, maar dat was eigenlijk nooit een politicus, eerder een militair bevelhebber die zichzelf politiek manifesteerde. Voor Wiegel heb ik ook een zwak maar dat is vooral vanwege zijn mediagenieke voorkomen. Wouter Bos, die is gestopt op het moment dat hij een echte leider begon te worden die zich ook in de debatten niet meer zo gemakkelijk in de hoek liet duwen, hopelijk komt hij nog een keer terug.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Helaas VVD, maar verder erg goed.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Emile doet het erg goed tot op heden moet ik zeggen. Zie veel raakvlakken met Marijnissen.

Dat was natuurlijk duidelijk met een knipoog naar de actualiteiten, maar ik vond de vergelijking wel goed gemaakt qua uiterlijk. Soms moet je je eigen ego even opzij durven zetten om een ander te citeren. Verder gaf ik duidelijk wél kritiek op de inhoud, verlakkerij en verraad zijn beiden met betrekking op inhoud, hij werd ook nooit democratisch verkozen. En dan hebben we het nog niet gehad over zijn rampzalige beslissing om de illegalen in België te regulariseren in de vorige regering, tegen de wil van de Vlamingen.

Het is een krokodil die van het Belgische moeras naar het Europese is gezwommen door schijnheilige tsjeventrucen te gebruiken. In dat opzicht kan ik trouwens wel begrijpen dat je hem hebt vernoemd, want je moet het toch maar doen om nooit campagne te voeren en toch naar de top van de macht te klimmen.

Die Emile Roemer is toch wel godsgruwelijk lelijk.

Wanneer ga jij een foto laten zien van dat hoofd van je, beginnerbb?

Ik ben ook lelijk, anders had ik wel een vriendin gehad, toch?

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Overigens is er al eens een foto van mn hoofd zonder ogen gepost hier op dbb.

Funny_Pictures_2267.jpg

Ik vraag mij trouwens af hoe moeilijk het is om lid te worden van een partij en hogerop t klimmen.

Ik heb zelf een HBO-diploma, stel ik wil bij D66 en er lid van worden, wat mij klauwen vol geld zal kosten (en waarschijnlijk weinig oplevering), wat voor voordelen brengt het met zich mee, en hoe kan/zal ik hoog op de lijst komen, als ik uberhaupt ooit op de verkiezingslijst kom?

Ik vraag mij trouwens af hoe moeilijk het is om lid te worden van een partij en hogerop t klimmen.

Ik heb zelf een HBO-diploma, stel ik wil bij D66 en er lid van worden, wat mij klauwen vol geld zal kosten (en waarschijnlijk weinig oplevering), wat voor voordelen brengt het met zich mee, en hoe kan/zal ik hoog op de lijst komen, als ik uberhaupt ooit op de verkiezingslijst kom?
Als je goed onder het bureau bent, zou je evt. een glansrijke carriere tegemoet kunnen gaan.

Jeanine van de VVD!

Terug
Naar boven