Fitness Seller

Favoriete politici

Die foto is echt zwaar bewerkt, want in het echt is haar gezicht veel meer gezwollen dankzij de botoxes die ze achter de rug heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Idd, deze foto geeft een zeer vertekend beeld.:P

En dan hebben we het nog niet gehad over zijn rampzalige beslissing om de illegalen in België te regulariseren in de vorige regering, tegen de wil van de Vlamingen.

Het is een krokodil die van het Belgische moeras naar het Europese is gezwommen door schijnheilige tsjeventrucen te gebruiken. In dat opzicht kan ik trouwens wel begrijpen dat je hem hebt vernoemd, want je moet het toch maar doen om nooit campagne te voeren en toch naar de top van de macht te klimmen.

Ik denk niet dat van Rompuy's privé optrekje zich bevind in een wijk waar diversiteit is aan culturen of in een omgeving waar überhaupt iets gebeurt op straat. :D Als ik zelf een huis in de Zwitserse bergen zou hebben, zou ik er weinig moeite mee hebben om in wijken in de grote steden van m'n thuisland, grote groepen vreemdelingen toe te laten als ik daarmee zelf hogerop zou komen.

Internationale diplomatie is nu eenmaal met een bewust geweten toch de slechte kant kiezen als dat je een betere zet oplevert in het politieke schaakspel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart: Wie maalt er nu om Rotterdam of Brussel? :heart:

54xd38.jpg

in geen honderd jaar dat hij kan tippen aan de genialiteit van Adolf

Ik denk niet dat van Rompuy's privé optrekje zich bevind in een wijk waar diversiteit is aan culturen of in een omgeving waar überhaupt iets gebeurt op straat. :D Als ik zelf een huis in de Zwitserse bergen zou hebben, zou ik er weinig moeite mee hebben om in wijken in de grote steden van m'n thuisland, grote groepen vreemdelingen toe te laten als ik daarmee zelf hogerop zou komen.

Internationale diplomatie is nu eenmaal met een bewust geweten toch de slechte kant kiezen als dat je een betere zet oplevert in het politieke schaakspel.

[Link niet meer beschikbaar]

:heart: Wie maalt er nu om Rotterdam of Brussel? :heart:
Klopt. In de ivoren toren is het aangenaam vertoeven en als je lastige knopen kan doorhakken en tegelijk je positie kan verbeteren maakt het niet uit dat je beslissing rampzalig is voor de bevolking.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn keus voor Wiegel en fortuyn is vooral voortgekomen uit het feit dat ik zeer gecharmeerd ben van degelijk rechtse(alhoewel sommige dat niet van Fortuyn zullen vinden), intelligente, charismatische personen.

Fortuyn die begon als marxist en eindigde bij de VVD, ja daar kan je van opaan.

SniperX

Die leeft al een tijdje niet meer

Fortuyn, Wilders.

Geen enkele, heel politiek boeit me niks, tenzij er lekkere wijven de politiek in gaan.

Terug
Naar boven