MuscleMeat

Favoriete TV typetje DBB

Peiling Peiling Favoriet Tv typetje van Dbb

• Adje

Stemmen: 0 0,0%
  • Alain van Dam

• André van Duin (Jaap Aap/ Willempie)

• Bram Biesterveld (Pommetje Horlepiep)

• Brigitte Kaandorp

• De TV Kantine

• Joop Doderer (Swiebertje)

• Margreet Dolman

• Tineke Schouten

• Tom Van Dyck (In de gloria)

• Tom Manders (Dorus)

• Toon Hermans

• Wieteke van Dort

• Wim Sonneveld

• Rob Muntz (o.a. Hitler, Emiel Ratelband)

• Totaal stemmers
    18
Dit zou dus echt nooit op de Nederlandse tv uitgezonden worden als ze de kijkcijfers lief zijn

:roflol::roflol: Heeft hier wel de nummer 1 bereikt.:D In België zouden ze dan weer nooit André van Duin uitzenden, is hier wss niemand die die kerel grappig vind.

bijna alle types van draadstaal vind ik geniaal

• Topic Starter Topic Starter
:)

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Pff, nee, niet echt eigenlijk. Er komt hoogstens soms een keer een kleine lach op m'n gezicht, meer niet. Snap echt niet dat mensen daar zo om kunnen lachen. Vraag me wel af wat de reden zou kunnen zijn dat nederlanders hem zo grappig vinden en veel belgen helemaal niet.
Wat is er grappig aan Jimmy B? Een over de top nicht met een hoog stemmetje en een leren broek, nou lachen. Enige Belg die nog wel te pruimen was (vroeger) is Urbanus.

Wat is er grappig aan Jimmy B? Een over de top nicht met een hoog stemmetje en een leren broek, nou lachen. Enige Belg die nog wel te pruimen was (vroeger) is Urbanus.

:roflol: Vind die nummers en zijn moves enz gewoon enorm grappig & aanstekelijk. Heb die nummers echt al tientallen keren bekeken en ze brengen mij nog steeds aan het lachen. Urbanus vind ik dan weer minder, maar toch nog een stuk grappiger dan André.

Laatst bewerkt:
De persoon achter dat typetje deed nog vele andere, persoonlijk vond ik die homo één van de mindere al was die wel populair. Hij deed ook Jambers o.a. je moet maar eens andere sketches opzoeken, er komt weinig in de buurt in Nederland wat betreft aantal typetjes die hij deed volgens mij hoor. De meeste waren toch ook vrij goed gedaan. Al halen ze nooit echt hoog niveau.

Laatst bewerkt:
rob Muntz blijft ook epic. AUFMACHEN SCHNELL JA! xD

Laatst bewerkt:
Ook mooi als die agent aan komt lopen.

"Is das die hoffmeister, stormbahnfuhrer?"

Terug
Naar boven