AndroidHealthClinic

Fedor Emelianenko vs. Satoshi Ishii

Alphabet

Advanced Bodybuilder
Waardering
68
http://www.youtube.com/watch?v=6q-CYlJNYYg&feature=share

Fedor Emelianenko vs. Satoshi Ishii

http://www.youtube.com/watch?v=WFiksIFAwS4&feature=share

Op 31 december a.s. organiseert FIELDS het Fight for Japan Genkidesuka!! Omisoko!! 2011 evenement. Hoofdpartij is de partij tussen Fedor Emelianenko en Satoshi Ishii! Voor Ishii, de Olympisch kampioen judo van 2008, is het zijn zesde MMA-partij. Alleen zijn eerste partij verloor hij van oud-Olympisch kampioen Yoshida en zijn laatste partij speelde hij gelijk tegen de Braziliaan Paulo Filho. Fedor komt terug van een zware periode waarin hij voor het eerst in zijn carrière (3) verliespartijen opliep. Zijn laatste partij won hij overtuigend van Jeff Monson.

Hij gaat sushi maken van die japanner. Fedor is de laatste tijd heel veel bezig om zijn staande vechtpositie te verbeteren. K.O. eerste ronde.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
net even naar de vechtlijst van hem op wiki gekeken, hij is ook altijd de lul op oudjaarsdag.

Heeft hij nou al een keer verloren?

waarom besteed fedor aandacht aan trappen en lowkicks? ik heb er nog nooit een kunnen tellen in een match van hem. Jammer dat in de vechtsport elke legende zijn carriere met nederlagen moet afsluiten, dat de verleiding nog veel geld te verdienen te groot is. Tyson, Ali... en nu ook Fedor.

waarom besteed fedor aandacht aan trappen en lowkicks? ik heb er nog nooit een kunnen tellen in een match van hem. Jammer dat in de vechtsport elke legende zijn carriere met nederlagen moet afsluiten, dat de verleiding nog veel geld te verdienen te groot is. Tyson, Ali... en nu ook Fedor.

Hij is nog redelijk jong hoor, hij is echt nog niet uitgeteld.
Vandaag moet hij vechten!!!!

zn laatste wedstrijd tegen Monson begon hij toch wat geduldiger te vechten, gebruikte lowkicks en had hij zelf een gameplan.

Alleen trok het gevecht zelf op de zeik.

Ishii : olympisch goud judo en jong. Nooit onderschatten, al is hij natuurlijk absolute onderdog tegen een stokoude fedor.

zou graag wat grondwerk zien, Ishii moet zeker in staat zijn fedor te submitten met een armbar ofzo als 5e dan judoka

Laatst bewerkt:
vraag me af, vecht Ishii gi of no-gi?

Terug
Naar boven