AndroidHealthClinic

Fedor vs. Arlovski

Inderdaad, Arlovski had absoluut een kans, aangezien hij ook een Sambo achtergrond heeft. Fedor was ook niet in staat om Arlovski naar de grond te krijgen. 1 en al concentratie die Fedor, van begin tot het einde. Daarom zal die ook waarschijnlijk niet snel een partij verliezen, aangezien meeste vechters wel momenten hebben dat ze uit concentratie raken of overmoedig worden.

SHit... dat was snel voorbij... :roflol:

:rolleyes:

Daar was dus het wachten op. De eerste knuppel die zegt dat het een lucky punch is.Fedor heeft Arlovski goed bestudeerd en zag dat op het moment dat hij overmoedig wordt hij vaak met flying knee's inkomt. Daar heeft fedor dus duidelijk goed op geanticipeerd.

fedorkoarlovski.jpg

n66paw.jpg

Weet niet wat je hier mee wil zeggen?
Snap ook wel dat die raak was. Maar dat die zo raak was is natuurlijk deels zijn klasse deels geluk. Hij vloog er gewoon in, en dat was stom. Fedor kan zelfs als ie een klap of een trap krijgt nadenken.
Maar die stoot zat er zo goed op, dat het imo wel lucky was. Niemand had verwacht toen hij die trap kreeg waardoor hij naar achteren ging, en Aslovski op hem af sprong dat hij met deze stoot zou komen die hem ook nog eens zou vellen.

Inderdaad, Arlovski had absoluut een kans, aangezien hij ook een Sambo achtergrond heeft. Fedor was ook niet in staat om Arlovski naar de grond te krijgen. 1 en al concentratie die Fedor, van begin tot het einde. Daarom zal die ook waarschijnlijk niet snel een partij verliezen, aangezien meeste vechters wel momenten hebben dat ze uit concentratie raken of overmoedig worden.
Dat was vooral de reden waarom ik Arlovski gevaarlijk vond. Met zn sobere standup en takedown defense leek hij idd de tools in huis te hebben om het Fedor lastig te maken. Het was dan ook een vraag of Arlovski de zaken in zn hoofd op een rijtje kon houden tijdens het gevecht. Guess not.

Haha hij slaat hem gewoon uit de lucht. Lekkere KO!

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

damn nice ko, ik moest de herhaling paar keer opnieuw kijken om te zien wat er precies gebeurd was.

Weet niet wat je hier mee wil zeggen?
Snap ook wel dat die raak was. Maar dat die zo raak was is natuurlijk deels zijn klasse deels geluk. Hij vloog er gewoon in, en dat was stom. Fedor kan zelfs als ie een klap of een trap krijgt nadenken.
Maar die stoot zat er zo goed op, dat het imo wel lucky was. Niemand had verwacht toen hij die trap kreeg waardoor hij naar achteren ging, en Aslovski op hem af sprong dat hij met deze stoot zou komen die hem ook nog eens zou vellen.
Dat het geluk was daar viel ik over. Maar ik was vanochtend niet echt goed gemutst. In mijn reactie was ik iets te fel. Excuses

:D

dit is het verschil tussen Fedor en Arlovski (en zovele andere vechters)
Fedor = 100% fightminded, de rest durft zich al wel eens met andere (niet onplezante) zaken inladen

De klap ik perfect getimed van Fedor, met recht gewonnen!

Dat was vooral de reden waarom ik Arlovski gevaarlijk vond. Met zn sobere standup en takedown defense leek hij idd de tools in huis te hebben om het Fedor lastig te maken. Het was dan ook een vraag of Arlovski de zaken in zn hoofd op een rijtje kon houden tijdens het gevecht. Guess not.

Nu is het afwachten wie het volgende slachtoffer van Fedor zal zijn:D

Een kamp Fedor-Barnett interesseert me eigenlijk niet. Ik zie niet in hoe Barnett het Fedor lastig kan maken. Fedor-Mir of mss zelfs Fedor-Brock lijkt me nog wat, maar zal wel niet gebeuren.

jammer man dat yvel verloren heeft van barnett, hij moet nog iets sterker worden in zijn grondwerk en dan kan hij echt bij de top horen!!

Fedor vs Overeem!! :)

Damn, ik ging er net lekker voor zitten en toen was het afgelopen. Als Arlovski wat rustiger was geweest had hij een grote kans gehad om te winnen. Jammer dat zo'n gevecht op deze manier eindigt.

Ik vond het ook een beetje een anticlimax...
Arlovski deed het erg goed en ineens lag ie op de grond :eek:

Fedor vs Mir lijkt me interessant.

je speelt niet met een god :D dat komt je duur te staan ;)

fedor lag al op de loer met die linkerhoek, enja rechts heeft hij ook hahaha

bye bye arlovski

fedor vs barnet zie ik niet direct gebeuren, enkele jaren geleden was men deze match-up ook reeds van plan, toen is alles afgesprongen omdat fedor niet wilde omwille van hun te hechte vriendschap, later is hij daar dan wel op teruggekomen en zei hij dat het in de toekomst eventueel wel mogelijk zou zijn, maar toch twijfel ik er aan.

Terug
Naar boven