UFighter89
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volgens mij is idd de volgende partij fedor-barnett. Ben erg benieuwd. Heb zelf nog niet zoveel van Barnett gezien. Vond hem tegen Yvel wel sterk, maar dat kan ook komen omdat Yvel zn groundgame (met alle respect) slecht is. Barnett zal wel een goede worstelaar zijn en goed kunnen controleren, maar volgens mij probeerde Yvel hem vanaf zn rug KO te slaan en dat gaat gewoon niet werken. Dat je af en toe slaat om de scheids te laten zien dat je nog Alive bent, zoals de comentators zeiden, is goed. Ga echter niet proberen om degene die op je zit KO te slaan als je gemount bent. Als Yvel aan zn grondspelletje werkt kan die gewoon nog veel beter worden.
On topic:
Tjah Arlovski ging goed. Fedor straft zn fout af. Ik moest wel even de herhaling goed bekijken, want k had helemaal niet mee gekregen wat er nou gebeurt was. Hij zat er lekker op en het was gewoon een domme fout van Arlovski. Die moet ie in een rematch niet nog eens maken, maargoed daarvan kun je ook zeggen dat ie m in deze pot niet had moeten maken. Hij had zn kans, heeft het niet gehaald, nu is de volgende aan de beurt om het te proberen. Wie o wie gaat de grote Fedor verslaan
On topic:
Tjah Arlovski ging goed. Fedor straft zn fout af. Ik moest wel even de herhaling goed bekijken, want k had helemaal niet mee gekregen wat er nou gebeurt was. Hij zat er lekker op en het was gewoon een domme fout van Arlovski. Die moet ie in een rematch niet nog eens maken, maargoed daarvan kun je ook zeggen dat ie m in deze pot niet had moeten maken. Hij had zn kans, heeft het niet gehaald, nu is de volgende aan de beurt om het te proberen. Wie o wie gaat de grote Fedor verslaan