MuscleMeat

Fedor vs. Arlovski

Volgens mij is idd de volgende partij fedor-barnett. Ben erg benieuwd. Heb zelf nog niet zoveel van Barnett gezien. Vond hem tegen Yvel wel sterk, maar dat kan ook komen omdat Yvel zn groundgame (met alle respect) slecht is. Barnett zal wel een goede worstelaar zijn en goed kunnen controleren, maar volgens mij probeerde Yvel hem vanaf zn rug KO te slaan en dat gaat gewoon niet werken. Dat je af en toe slaat om de scheids te laten zien dat je nog Alive bent, zoals de comentators zeiden, is goed. Ga echter niet proberen om degene die op je zit KO te slaan als je gemount bent. Als Yvel aan zn grondspelletje werkt kan die gewoon nog veel beter worden.

On topic:
Tjah Arlovski ging goed. Fedor straft zn fout af. Ik moest wel even de herhaling goed bekijken, want k had helemaal niet mee gekregen wat er nou gebeurt was. Hij zat er lekker op en het was gewoon een domme fout van Arlovski. Die moet ie in een rematch niet nog eens maken, maargoed daarvan kun je ook zeggen dat ie m in deze pot niet had moeten maken. Hij had zn kans, heeft het niet gehaald, nu is de volgende aan de beurt om het te proberen. Wie o wie gaat de grote Fedor verslaan :D

Fedor zei zelf in de post interview dat Arlovski snel was , maar hij kon hem op een gegeven moment lezen en reageren. Overigens vermeld hij ook dat hij op geen een moment in gevaar was in het gevecht. De takedown attempt na dat geclinch in de hoek was om em even uit te voelen, hij gebruikte geen volle kracht.

Overigens heeft Fedor maar matig getraind voor dit gevecht. Affliction kan wel mooi filmpjes regelen uit rusland, maar wat ze neit vermelden is dat fedor tot korte tijd voor het gevecht een film aab het opnemen was in thailand.

Jammer dat arlovski een matige kin heeft. Hij kon toch een eind komen met zn boksen, alleen freddie roach had toch geen gelijk want zowel 1 linkse als rechtse klap van Arlovki zou Fedor knock out slaan ;)

Foto Fedor in Thailand

svs74g.jpg

Terug
Naar boven