Hero07
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 2%
Hallo dutchbodybuilding,
Ik loop al een tijdje rond te neuzen( voor zon 3 jaar) hahah, maar het leek me ook wel leuk om een blog te beginnen.
Ik ben 1.72 en weeg 73 kilo, 21 jaar.
Programma waarmee ik nu train is 5/3/1 van jim wendler
Sinds vandaag ermee begonnen. Afgelopen 3 maanden getraind met een zelf samengesteld fullbody schema, waar ik wel lekker op ging. Maar het werd even tijd voor iets anders
Mijn stats zijn op dit moment
deadlift 1x180
Bench press 5x105
squat 3x135
dips 3x6 bw+ 45kilo
Mijn doel op dit moment is 200 kilo te deadliften, zou namelijk wel nice zijn om als 73 kilo wegende 200kilo te tillen.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 00:45 ----------
Training van vandaag
ATG squats
Warm up sets
5x85
5x100
10x110
5x-8-10x80kilo
Calf raises
ab work ( Cable crunches)
Training verliep wel nice. Ben alleen gewend om in de 3-6 rep range te trainen. Terwijl ik nu een repout set heb + nog 5setjes van 10. Dus was echt dood op.
Calf raises waren vrij k*t. Ik kreeg uit het niets op eens kramp en had enorme pijn. Liep ook rest van de dag mank. Maar nu is het al weer over, gelukkig maar.
Train op dit moment in de sportschool van universiteit,
Ik zag laatst trouwens een Zyzz wannabe wat vrij grappig was. kapsel, kleren ... Alleen trainde hij als een p*ssy.
Ik loop al een tijdje rond te neuzen( voor zon 3 jaar) hahah, maar het leek me ook wel leuk om een blog te beginnen.
Ik ben 1.72 en weeg 73 kilo, 21 jaar.
Programma waarmee ik nu train is 5/3/1 van jim wendler
Sinds vandaag ermee begonnen. Afgelopen 3 maanden getraind met een zelf samengesteld fullbody schema, waar ik wel lekker op ging. Maar het werd even tijd voor iets anders
Mijn stats zijn op dit moment
deadlift 1x180
Bench press 5x105
squat 3x135
dips 3x6 bw+ 45kilo
Mijn doel op dit moment is 200 kilo te deadliften, zou namelijk wel nice zijn om als 73 kilo wegende 200kilo te tillen.
---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 00:45 ----------
Training van vandaag
ATG squats
Warm up sets
5x85
5x100
10x110
5x-8-10x80kilo
Calf raises
ab work ( Cable crunches)
Training verliep wel nice. Ben alleen gewend om in de 3-6 rep range te trainen. Terwijl ik nu een repout set heb + nog 5setjes van 10. Dus was echt dood op.
Calf raises waren vrij k*t. Ik kreeg uit het niets op eens kramp en had enorme pijn. Liep ook rest van de dag mank. Maar nu is het al weer over, gelukkig maar.
Train op dit moment in de sportschool van universiteit,
Ik zag laatst trouwens een Zyzz wannabe wat vrij grappig was. kapsel, kleren ... Alleen trainde hij als een p*ssy.
Laatst bewerkt: