Fitness Seller

Feel strong, Be strong

Hero07

Dutch Bodybuilder
Waardering
92
Lengte
1m50
Massa
40kg
Vetpercentage
2%
Hallo dutchbodybuilding,

Ik loop al een tijdje rond te neuzen( voor zon 3 jaar) hahah, maar het leek me ook wel leuk om een blog te beginnen.

Ik ben 1.72 en weeg 73 kilo, 21 jaar.

Programma waarmee ik nu train is 5/3/1 van jim wendler
Sinds vandaag ermee begonnen. Afgelopen 3 maanden getraind met een zelf samengesteld fullbody schema, waar ik wel lekker op ging. Maar het werd even tijd voor iets anders

Mijn stats zijn op dit moment

deadlift 1x180
Bench press 5x105
squat 3x135
dips 3x6 bw+ 45kilo

Mijn doel op dit moment is 200 kilo te deadliften, zou namelijk wel nice zijn om als 73 kilo wegende 200kilo te tillen.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 00:45 ----------

Training van vandaag

ATG squats
Warm up sets
5x85
5x100
10x110

5x-8-10x80kilo

Calf raises

ab work ( Cable crunches)

Training verliep wel nice. Ben alleen gewend om in de 3-6 rep range te trainen. Terwijl ik nu een repout set heb + nog 5setjes van 10. Dus was echt dood op.
Calf raises waren vrij k*t. Ik kreeg uit het niets op eens kramp en had enorme pijn. Liep ook rest van de dag mank. Maar nu is het al weer over, gelukkig maar.

Train op dit moment in de sportschool van universiteit,
Ik zag laatst trouwens een Zyzz wannabe wat vrij grappig was. kapsel, kleren ... Alleen trainde hij als een p*ssy.

Laatst bewerkt:
Sterke stats man.
Zou wel leip zijn ja bijna 2x bw deadliften:D
Succes!

Nice squats BTW ;)

Ben benieuwd :D

Die DL kan sowieso wel een stuk omhoog als je al 3x135 squat ;)

• Topic Starter Topic Starter
nja probleem ligt ook aan mijn grip dat ik het niet vast kan houden, waardoor mijn deadlift wat lager is. Misschien moet ik gewoon voor de lol even die 200 proberen hahah. Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit 200 geprobeerd aangezien ik met 180 al enorme moeite had.

Misschien heb je wat tips qua grip training, aangezien jij zieke stats hebt.
Training van vandaag

Bench press
Warmup
5x70
5x80
10x90 (kon denk ik nog 1 of twee eruit pushen maar wou nog niet tot fail gaan vandaag)

T bar rows
10x60
5x10x80

Incline bench press
8x24

Ik overschatte mijn 5x10repmax een beetje waardoor de reps een beetje een rommel werd
10x32
9x32
7x32
7x30 ( besloot hier om 30 te pakken)
6x30 (verzuring to the max)

Aangezien een vriend nog niet klaar was, nog wat biceps curl gedaan. ( lekker pompen hahah)

Grip training deed ik niet zo veel, met magnesium heb ik nagenoeg nooit last van grip. Gebruik ook nagenoeg nooit straps. Voor grip training: Dumbbell holds, (fat) dumbbell rows, farmers, deadliften op reps, of bij je dl de rep boenin even vasthouden.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 22:19 ----------

Had trouwens je dl verkeerd gelezen, las eerst 80kg ofzo, zie nu dat het 180 is, valt wel mee dus ;)

oops

Laatst bewerkt:
15xpg0h.png

een voor proefje
poste net op verkeerde account.

Dat zijn mooie stats voor jou gewicht.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Mar 2012 om 22:44 ----------

???
Niets bijzonders, het is niet dat ik een troll ofso ben. Het kan gewoon zo zijn dat een andere account ingelogd staat waar ik vergeten ben uit te loggen.

excuses voor ongemak hahaha

Laatst bewerkt:
pfff

Deadlift
5x60
5x80
5x100
5x115
10x130

5x8x85

Reps op deadlift is echt vreselijk. Elke set hapte ik naar adem.
Vooral als je gewend om hoog uit 5 reps te doen op deadlifts.
Kreeg ook een zieke pomp in mijn onderrug.

Leg extention ( omdat calf raises vorige keer mis gingen)

Weighted Leg raises

5x10xlegs+10kilo

Laatste set Deadlift is :thumb:

Andere sportschool dus was even wennen

Overheadpress

warming up lege stang
5x35
5x40
10x47.5

Bent over row
5x10x65 ( voelde te veel mijn rug van gister en had echt moeite met grip door deadlifts van gisteren)

Seated Dumbbell pres
5x10x22

Skull crusher
5x10x geen idee hoeveel het was.

Conditioning

15 minuten interval op loop band.

Opmerking:
Was niet super tevreden, vrij warm in de sportschool. Dus was best snel uitgeput.

Bent over Row is netjes hoor.

Ik had tentamens dus weinig gepost.

Maandag
Refeed all you can eat sushi in shabu shabu amesfoort. Jammer dat we eruit gestuurd werden nadat we elke ronde 50 +sushi bestelde omdat we tijdens lunch gingen + twee kinderen die gratis mochten eten. Dus we bestelden gewoon extra en aten het zelf op hahaha.

Training ging daardoor vrij k*t met een volle maag. En je raadt het al, Squat dag.

Bovendien moest ik naar een andere stad reizen om te trainen waardoor ik dus 2 uur heen en weer ging reizen, voor een training van 30 minuten ( anders redde ik de laatste trein niet).

Squat
Warm up sets
3x90
3x107.5
8x120 ( spotter raakte me heletijd aan waardoor ik niet eens wist hoeveel ik werkelijk deed, dus dit telt imo niet mee. Ik vond het wel vrij k*t aangezien ik van te voren zei : niet mij aanraken voordat ik het zeg.

5x10x80 '30 seconde rust tussendoor' En toen moest ik zo snel mogelijk rennen naar mijn laatste bus.

Training dinsdag

Bench press
warm up sets
3x75
3x85
7x97.5 + 1 hulp rep ( Mijn doel was eigenlijk gewoon 6 reps te halen en niet te failen, maarja je hebt van die spotters ( die daar werkte) die dan zeggen ' niks 6 we gaan voor de 10' . Uiteindelijk dus 7 en 8 zat er ook makkelijk in alleen moest ie weer stang aanraken en meetillen, dus tel ik het niet mee.

Incline bench

1x6x30
1x6x34
1x7x40
1x8x32
1x7x30

T bar row
5x10x80

Bicep curls

5x10x40kilo

Donderdag

Deadlift
warmup
3x107.5 (overhand grip)
3x122.5 (overhand grip)
9x137.5 (mixed grip)

Hacksquats
5x10 ( geen idee hoeveel het was)

Leg curls
5x10x ( geen idee hoeveel )

Weighted leg raises
5x10x legs+8kilo

day 4 week 2
Overhead press
3x40
3x45
8x50 easy

Neutral grip chin/pull ups
1x8 BW
1x8 BW 5
1x6 BW +10
1x5 BW + 15
1x8 BW

Weighted dips
1x10
1x10 bw+ 20
1x10 bw+ 30
1x10 bw+ 30
1x6 bw+ 30

Skull crushers
5x10x35

zojuist casein poeder gehaald om protein fluff te maken.
Moest bijna kotsen toen ik het met water deed en zonder berries. Zo zoet en vies tegelijk baah..
Nog 1 gemaakt met banaan en melk, smaakte al stuk beter. Morgen even aardbeien halen en magere melk :)

Sterke lifts voor je BW! Is die incline bench met dumbbells? Lijkt me dat je wel hoger kan als je tegen de 100kg pakt op flat bench.
Ik had ook hetzelfde toen ik met repouts begon op deadlift en squat, echt dodelijk maar het is een lekker gevoel als je klaar bent :D.

jaah zijn dumbbells per hand :)

2d5s76.jpg

casein protein oatmeal pancakes

met aardbeien en 0kcal stroop van Waldens farm.. pffff damn freaking lekkkerrr

Zijn dat die pancakes van BodyLab?

hahaah nee :)

zelf gemaakt :)

5 eiwitten
60-100 gram gemalen havermout
1scoop casein protein
Afhankelijk hoe dik het is beetje melk erbij of water.. niet al te veel :)

Maandag was pasen dus niet getraind

Daarom maar squatday en benchday samen gedaan ( aangezien ik weekend niet kan trainen). En uhhh dat doe ik dus nooit meer. Gewichten waren ook niet echt noemswaardig. Wel boven de prescribed reps maar verder was het te zwaar en stopte ik er mee.

Vandaag Deadliftday

Deadlift
8x60
5x80
3x100
5x115
3x130
8x145 ( word steeds beter in high reps) ging echt soepel. Volgens een calculator is hiermee mijn max 180. wat precies overeenkomt.

BBB deadlift
5x10x80

Leg curl
5x10

decline crunches
5x10x15kilo

Terug
Naar boven