MuscleMeat

Nieuws Feest in Beilen, 'Huwelijk tussen neef en nicht kan best' volgens psycholoog

vreemde redenatie van deze sociaal psychologe.

haha ja, iedere vrouw in het midden-oosten gaat trouwen met de liefde van haar leven, heel toevallig vaak een neef.:rolleyes:

Is dit de reden dat ze daar wat achterlijker zijn? Want is echt heel raar daarzo, ze blazen zichzelf op voor een onzichtbaar persoon ergens in de lucht en als ze dood zijn dan leven ze ineens weer daarboven met heel veel maagden ofzow.

Wie gelooft nou zoiets? ???

Leuk als die redenatie voor een paar generaties opgaat.

Is dit de reden dat ze daar wat achterlijker zijn? Want is echt heel raar daarzo, ze blazen zichzelf op voor een onzichtbaar persoon ergens in de lucht en als ze dood zijn dan leven ze ineens weer daarboven met heel veel maagden ofzow.

Wie gelooft nou zoiets? ???
:roflol:

ben benieuwd wat de meiden van halal hierop te zeggen hebben

dyn007_original_300_199_pjpeg__19dc11275f77c0b26a96565b9ecdb6fd.jpg

goede zaak, homo's mogen toch ook trouwen.

Vlora en vauna

Nou ja, ik voel me nu toch meer geaccepteerd dan gisteren. Ff me nicht opbellen, brb

goede zaak, homo's mogen toch ook trouwen.

Homo's zijn altijd familie van elkaar?

On-topic: Waarom gaat een psychologe zich met biologie bemoeien? Daar heeft ze toch niet voor geleerd? Beetje domme actie van haar. En waar haalt het vandaan dat alleen de goede genen worden doorgegeven? bewijs, link? Als je op basis van rumoeren je conclusie gaat trekken ben je niet slim bezig.

Weet iemand toevallig of er wel onderzoek is gedaan naar genetische mutaties bij voortplanting van bloedverwanten?

On-topic: Waarom gaat een psychologe zich met biologie bemoeien? Daar heeft ze toch niet voor geleerd? Beetje domme actie van haar. En waar haalt het vandaan dat alleen de goede genen worden doorgegeven? bewijs, link? Als je op basis van rumoeren je conclusie gaat trekken ben je niet slim bezig.

Weet iemand toevallig of er wel onderzoek is gedaan naar genetische mutaties bij voortplanting van bloedverwanten?

nee, maar men is er toch tegen omdat het onnatuurlijk is? zelfde met insect

Beilen? Is dat niet waar je gratis kittens op kan halen die normaal 400 de stuk kosten?

Aaaah ja, zolang ze maar geen familie zijn van elkaar is het goed toch? Liever trouwen met een nicht dan homo worden.

Hahaha, topictitel is priceless!

Dat topic van Luppie over zijn nichtje is toch weggehaald? Kunnen de mods die niet voor een keertje terughalen? :P

Ik zie het probleem niet. Nichten mogen hier toch al heel lang trouwen?

Terug
Naar boven