XXL Nutrition

Femke Halsema, zwaardere straffen?

Ja, marokkanen worden helemaal niet gediscrimineerd inderdaad :roflol:

Ja, marokkanen worden helemaal niet gediscrimineerd inderdaad :roflol:

In jou wereld misschien wel, maar in het echte leven hebben Nederlanders vaker last van hen dan zij van ons. En dat is gewoon discriminatie jegens het blanke ras.

Dat een werkgever eens een marokkaan weigert is geen discriminatie, als je soms daarop doelt, iemand aannemen omdat hij een marokkaan is juist wel.

Maargoed noem eens wat voorbeelden dat marokkanen gediscrimineerd worden en het zo slecht hebben in dit brute NL.

Goed optreden net van Cohen tegenover die kritische filosoof in Het Binnenhof. Helaas hecht het gepeupel meer waarde aan vorm en soundbites. Ik bedoel, hoeveel mensen kijken er naar programma's waarin politici werkelijk de tijd krijgen om hun visie uit te leggen?

:roflol:

Klaaswitz, kom er maar in.

edit: te laat :o

Binnenhof is ook gewoon een saai programma. En linkse propaganda als we ROb G mogen geloven.

:roflol:

Klaaswitz, kom er maar in.

edit: te laat :o

Ik heb mezelf beloofd (gaat me niet lukken maar ik ga in ieder geval proberen te minderen!) niet al te veel directe aandacht te besteden aan volslagen zwakzinnigen, of ze nu denken links te zijn of rechts te zijn. Je kan blijven wijzen met het vingertje naar halve garen maar het heeft totaal geen zin zolang diezelfde mensen mentaal te lui zijn om zichzelf te informeren op welke manier dan ook dat meer waarde heeft dan schreeuwerige websites, oppervlakkige dagbladen en de observaties van buurman Jan met de Pet die vanmiddag over de markt fietste.

Ik heb mezelf beloofd (gaat me niet lukken maar ik ga in ieder geval proberen te minderen!) niet al te veel directe aandacht te besteden aan volslagen zwakzinnigen, of ze nu denken links te zijn of rechts te zijn. Je kan blijven wijzen met het vingertje naar halve garen maar het heeft totaal geen zin zolang diezelfde mensen mentaal te lui zijn om zichzelf te informeren op welke manier dan ook dat meer waarde heeft dan schreeuwerige websites, oppervlakkige dagbladen en de observaties van buurman Jan met de Pet die vanmiddag over de markt fietste.

Helemaal gelijk, die linkse zwakzinnige hier hebben echt geen benul waar ze het over hebben.

Helemaal gelijk, die linkse zwakzinnige hier hebben echt geen benul waar ze het over hebben.

Met alle respect seriousmass, ik heb je niet genoeg gevolgd om te zien waar je precies staat in het politieke spectrum maar ik heb wel genoeg gelezen van je om te zien dat je een schreeuwmalloot bent die nog nooit van zijn leven een boek heeft opengeslagen of zich op een andere manier heeft beziggehouden met zaken die ook maar een klein beetje lijken op stimulatie van kritisch denken.

[...]
Met alle respect seriousmass, ik heb je niet genoeg gevolgd om te zien waar je precies staat in het politieke spectrum maar ik heb wel genoeg gelezen van je om te zien dat je een schreeuwmalloot bent die nog nooit van zijn leven een boek heeft opengeslagen of zich op een andere manier heeft beziggehouden met zaken die ook maar een klein beetje lijken op stimulatie van kritisch denken.

:roflol: Dat heb je lang volgehouden.

Echt, na het weekeinde ga ik echt stoppen!

Nog nooit een boek opengeslagen? Wat dacht je van Mens Health en Mein Kampf?

Over Hitler bestaat er ook zo'n hardnekkig gerucht dat die hartstikke homoseksueelwas ja.

Hij maakte maar een grapje jongens.

toch?

• Topic Starter Topic Starter
Echt, na het weekeinde ga ik echt stoppen!

Nee blijf doorgaan! Ik ben nieuw hier hoor en ga niet alles lezen wat je hebt geschreven maar als ik zo is kijk heb je er wel een beetje verstand van, of dat lijkt alleen maar zo:) En dat is toch wel leuk in deze sectie!

De autochtoon wordt bij Groen-Links zoals gewoonlijk buiten beschouwing gelaten. Op wat incidentele mishandelingen na met homocoïtusuelen in de hoofsteden (waarbij de daders vaak Noord-Afrikanen zijn!) worden de autochtone burgers nog het meest lastig gevallen door etnische minderheden. Femke Halsema bevestigd hier even dat 'Henk en Ingrid' nog het beste af zijn bij de PVV.

De autochtoon wordt bij Groen-Links zoals gewoonlijk buiten beschouwing gelaten. Op wat incidentele mishandelingen na met homocoïtusuelen in de hoofsteden (waarbij de daders vaak Noord-Afrikanen zijn!) worden de autochtone burgers nog het meest lastig gevallen door etnische minderheden. Femke Halsema bevestigd hier even dat 'Henk en Ingrid' nog het beste af zijn bij de PVV.

Nee, criminelen die minderheden in elkaar slaan zijn beter af bij de PVV als je het zo beargumenteert.

Nee, criminelen die minderheden in elkaar slaan zijn beter af bij de PVV als je het zo beargumenteert.

Dat gebeurt ook zovaak in Nederland ja..

En de PVV pleit nergens voor hogere straffen bij geweld tegen minderheden of andersom, zoals de racistische GL wel doet. De PVV wilt over het algemeen de straffen omhoog.

Terug
Naar boven