AndroidHealthClinic

Femke Halsema, zwaardere straffen?

Femke bewijst weer eens hoe hard zei eigenlijk met pensioen moet gaan met zulke uitspraken :D Groen Links heeft nog nooit zo laag gestaan als met Halsema aan het roer.

Wat een fail. Zo bevestig je alleen maar de onderlinge verschillen waardoor er nog meer verdeeldheid ontstaat met nog meer discriminatie tot gevolg. Als iemand een homo in elkaar timmert heeft dat denk ik niet zo zeer te maken met het feit dat die persoon homo is, maar dat de geweldpleger iemand nodig heeft om op neer te kijken, een zondebok. Als er geen homo's zouden zijn, zou zo iemand wel een ander slachtoffer vinden.

Femke bewijst weer eens hoe hard zei eigenlijk met pensioen moet gaan met zulke uitspraken :D Groen Links heeft nog nooit zo laag gestaan als met Halsema aan het roer.
Als het aan mij ligt gaat ze op der knieën:o

---------- Toegevoegd om 02:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:11 ----------

IK wil femke straffen met mijn lovesword

Dat gebeurt ook zovaak in Nederland ja..

En de PVV pleit nergens voor hogere straffen bij geweld tegen minderheden of andersom, zoals de racistische GL wel doet. De PVV wilt over het algemeen de straffen omhoog.

Jij hebt echt moeite met lezen he? Ik begin te twijfelen of je echt al ooit een boek van dichtbij hebt gezien.

Komt er toch niet door, dus waarom zo druk maken.

Terug
Naar boven