WINSTROLST
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Big Cat zei:Bwa, ik vind wel iemand van de collega's die het inderhaast kan testen hoor, dan hoeft dat niet zoveel te kosten. Maar dan moeten we wel twee stalen hebben, eentje van feralabs, met hun toestemming, as ze echt geld willen verdienen en eerlijk zijn dan doneren ze wel wat, en eentje gekocht.
Sinlath zei:bij een kleine starter is het natuurlijk lastig om een gekocht te verkrijgen, als iemand 1 vial besteld kunnen ze altijd nog sjoemelen. (ze lezen immers mee)
je zou dus een actuele gebruiker moeten vragen of hij een restje wil afstaan, en die zijn schaars.
de huidige gebruikers wekken niet de indruk dat ze real zijn.
maar top idee, ik ben voor.
Elmo zei:Wat me in deze hele Feralabs discussie tegenstaat is nog niet eens de kwaliteit van de gear. Die kun je pas beoordelen als je daar genoeg testen en ervaringen over langere tijd tegenover kunt stellen. Onbekend is niet meteen ook gelijk aan slecht.
Dat de prijzen in Nederland hoog liggen is wel een feit. In Duitsland kun je vaak voor ongeveer de helft van de prijs terecht.
War Feralabs doet irriteert mij echter omdat ze actief mensen aanzetten tot het gebruik van steroiden. Het spammen van mensen, ongeacht de leeftijd, om zodoende gear te verkopen vindt ik veel te ver gaan. Een reactie zal dan ook niet uitblijven! En dat er meer gevraagd wordt voor gear dan Feralabs dat doet kan ik ook wel begrijpen. Mensen die het maken, importeren of verkopen staan bloot aan risico's en daar mag wat tegenover staan. Feralabs gooit daar een ander businessmodel tegenaan lijkt het nu. Een beetje a la Dell in de PC wereld.
Maar om zo agressief te werk te gaan en het aanzetten tot het gebruik van gereguleerde middelen zal als een boomerang gaan werken, terecht lijkt me![/QUOTE]
Goeie post, ben het wel met je eens, maar:
Ik heb geen ruk met die hele FERAlab-boys te maken Elmo; Maar wen er maar aan dat doet de Wehkamp, De PABO, en de telegraaf ook en daar horen we ook nooit wat van.
Denk niet dat het als een boomerang gaat werken........maar de tijd zal het leren
Die Lange zei:Goeie post, ben het wel met je eens, maar:
Ik heb geen ruk met die hele FERAlab-boys te maken Elmo; Maar wen er maar aan dat doet de Wehkamp, De PABO, en de telegraaf ook en daar horen we ook nooit wat van.
Denk niet dat het als een boomerang gaat werken........maar de tijd zal het leren
SynXteR zei:Heb mijn 100 capsules binnen
2 plaatjes
Ben benieuwd over 8 weken
Leviathan zei:Ik zou zeggen:
Laat iemand ff ergens een vial Feralabs kopen. Gaan we ff met de DBB-pet rond en laten we m analyseren.
Ben wel benieuwd wat er aan uitslagen uitrolt.

axestream zei:Gaat helemaal goedkomen. Fera heeft er geen probleem mee en ik regel de rest wel even met BC, dan worden de resultaten bekend gemaakt zodra deze voor handen zijn. Ik ben benieuwd.![]()
wish zei:kheb 10 tabs dianabol van hun gekrege
maar met alleen da kan k er niks mee doen zeker..![]()
wish zei:kheb 10 tabs dianabol van hun gekrege
maar met alleen da kan k er niks mee doen zeker..![]()

Sinlath zei:laat dan ook even weten wat de kosten zijn, ik wil wel wat doneren voor de analyse.