MuscleMeat

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
wimmeke26 zei:
Blijkt wel dat ze van goede wil zijn...hoewel ik meer geinterreseerd be in analyse van hun injects.

Zo gaan we zien wie er gelijk heeft na al dat kabaal hier van "dit" en "dat"..

Kunnen natuurlijk wel 2 GS pillen platstampen en in cap steken om te laten testen:D

laten we nu niet gelijk het meest negatieve ervan maken en er gewoon vanuit gaan dat ze ten goede trouw zijn.

ik weet het aannames zijn fataal, maar je moet ergens een standpunt maken.
Persoonlijk maakt de uitkomst me niks uit, maar ik ben benieuwd of ze de aggresieve manier van marketeren ook waar kunnen maken met hun producten.

dat mijn eerste kuur pas eind 2007 geplanned staat, heeft ermee te maken dat ik natuurlijk altijd goede goedkope opties achter de hand wil hebben ;)

wimmeke26 zei:
Blijkt wel dat ze van goede wil zijn...hoewel ik meer geinterreseerd be in analyse van hun injects.

Zo gaan we zien wie er gelijk heeft na al dat kabaal hier van "dit" en "dat"..

Kunnen natuurlijk wel 2 GS pillen platstampen en in cap steken om te laten testen:D

Daarom zullen de spullen die ik in december al heb ontvangen ter controle dienen. Dat zijn kleine ronde, lichtblauwe tabs.

heb al een half jaartje meegelezen hoor =),
kdenk dat k voor de zomer een beginnerskuurtje ga same stelle
maar heb nog geen id vanwat :p stats zijn 90 kilo 1m82 vetpercentage zon 8 a 9 procent

wish zei:
heb al een half jaartje meegelezen hoor =),
kdenk dat k voor de zomer een beginnerskuurtje ga same stelle
maar heb nog geen id vanwat :p stats zijn 90 kilo 1m82 vetpercentage zon 8 a 9 procent

in deze sectie staan verschillende beginnerskuren opgesteld, ik zou zeggen lees en verwonder ;)

succes ermee in iedergeval

Sinlath zei:
axe heeft geen fera winny's liggen maar GS of GG oid

Nee, ik heb hier wel degelijk Fera winny tabs. Dat UG labs de dorsering aanpassen is op zich helemaal niet vreemd. Van tabs naar caps of vloeibaar, het komt allemaal voor.

Ik heb zelf echter tot nu toe alleen winny tabs van GS gebruikt.

Ik volg het ook op de voet en ben heel benieuwd naar de resultaten. Ik blijf er sceptisch over, vooral vanwege de prijzen.

Volgen jullie ook het logje van Synxter, die heeft net 100 caps Winny bij Feralabs besteld en binnengekregen.

Jizza zei:
Ik volg het ook op de voet en ben heel benieuwd naar de resultaten. Ik blijf er sceptisch over, vooral vanwege de prijzen.

Volgen jullie ook het logje van Synxter, die heeft net 100 caps Winny bij Feralabs besteld en binnengekregen.
ik ken de prijzen niet maar als ze zonder dealers werken kan men indd erg goedkoop verkopen, ik ben vooral sceptisch omwille van hun marketingstrategie ;)

axestream zei:
Nee, ik heb hier wel degelijk Fera winny tabs. Dat UG labs de dorsering aanpassen is op zich helemaal niet vreemd. Van tabs naar caps of vloeibaar, het komt allemaal voor.

Ik heb zelf echter tot nu toe alleen winny tabs van GS gebruikt.

Van tabs naar caps zullen ze niet zomaar gaan en andersom ook niet bro.;)

Heb m'n cadeautje ook binnen, letterlijk:

ofnamw.jpg - 96708

haha, mooi verpakt :D

En het zakje (had om Dbol gevraagd ipv winstrol):

ofnd40.jpg - 96709

Ligt wel een beetje los poeder ook in het zakje...caps zitten voor zover ik kan zien nog wel goed in elkaar.

Ik zal ze bij de volgende kickstart uitproberen.

reem wanneer had jij je tabs besteld ??

Oh nu zie ik het...er zit een vette scheur in een van de caps :D

Misschien is de postbode er met z'n dikke reet op gaan zitten ofzo...
Het zat wel in een bubbeltjes envelop overigens. Hmmm...

correctie staat er bij mij ook op alleen zitten er maar 10 in

Geen idee...foutje bij de labeling of je krijgt bij een normale bestelling van 100 misschien 5 van die zakjes met 20 erin.

tof axe, ben benieuwd wat er uitkomt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven