AndroidHealthClinic

Festival

Berckmans

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Stel: Je gaat 's morgens van 9u tot snachts 3 uur weg, door een festival, en je kan je kuur gespreid overdag niet nemen: Wat doe je? Maakt het iets uit?

niet gaan naar het festival he
wat is je kuur dan eigenlijk?

Op de wc slikken ofzo,al het tabs zijn tenminste ;)

Gaat vast om test p ED ofzo.
Voordat je gaat en als je thuis bent.
Of snel de spuit erin op de dixi.

gewoon seieus met je rust en voeding omgaan als je kuurt. anders is het in mijn ogen zonde

hahahha gelijk dat gezeur van dat die niet moet gaan omdat het slecht zou zijn:o

maar wat neem je tabs?

tabs kun je wel nemen, je vreet je XTC toch ook. als het prikken is doe je het de volgende dag.

Of snel de spuit erin op de dixi.

:eek: gadverdegadver! Schoon werken met je injectie op een dixi, dat is onmogelijk. Neem alleen al je handen waarmee je de deurklink aanraakt.

En wat voor gezeik je krijgt als ze een spuit vinden tussen je spullen op een festival terrein. Gewoon een dag later kan toch prima.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hehe :D, sorry, maar niet gaan, nee dat zit er niet in. Zou DefQon.1 voor geen geld in de wereld willen missen ^^ (of het moet al veeel geld zijn haha :D)

tabs kun je wel nemen, je vreet je XTC toch ook. als het prikken is doe je het de volgende dag.
Hehe :P, mja, normaal was het ook altijd XTC ja, maarja, die periode is gedaan, keuzes maken.

Dan maar de tabs nemen op het festival ja

Laatst bewerkt:
naald een dag later, tabs meenemen..

tekst verwijderd...

Laatst bewerkt:
Daar mogen we het toch niet meer over hebben?

Een keer een uitstapje belemmerd je kuur echt niet hoor.
Ik zou het gewoon menemen, en alcohol en drugs heel erg beperken.

Een keer een uitstapje belemmerd je kuur echt niet hoor.
Ik zou het gewoon menemen, en alcohol en drugs heel erg beperken.

Alcohol gaat zeker geen probleem zijn ;).
Ik hoop gewoon van mijn eigen dat de drugs ook lukt, een festival zoals defqon van 11 tot 11 kan het soms heel verleidelijk zijn om toch 1 xtc pilletje te pakken tegen de avond. Elk ander festival zou ik dat niet hebben maar voor mij is dit het feest van het jaar

(Ik weet het, karakter, maar op zo een groot feest is dat soms heel moeilijk ;))

kluizenaar hoeft nou ook weer niet, maar om nou in je kuur naar een festival van 11 tot 11 te gaan........ Plan je kuur dan iets eerder of later.
Je maakt mij niet wijs dat je dan genoeg goede voeding binnenkrijgt.
Maar ja, dat moet eenieder voor zichzelf weten.

kluizenaar hoeft nou ook weer niet, maar om nou in je kuur naar een festival van 11 tot 11 te gaan........ Plan je kuur dan iets eerder of later.
Je maakt mij niet wijs dat je dan genoeg goede voeding binnenkrijgt.
Maar ja, dat moet eenieder voor zichzelf weten.

Mja het klopt, maar om eerlijk te zijn, ik ga ongeveer elke maand a anderhalve maand naar een festival/event. Ik krijg altijd gratis inkomtickets, dus beter plannen zou nooit lukken :P. En het is op zich maar 1 dag, als ik smorges goed eet, en overdag zorg dat ik niet alleen drink zal het nog niet een ramp zijn

orals fijnmalen en opsnuiven wieweet ga je er nog keihard op ook... 2 vliegen in 1 klap

+ je neus wordt buff

Terug
Naar boven