Kris608
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 4
In het verleden heb ik altijd veel compounds gedaan, maar zoals in mijn foto topicje te zien is lopen armen, schouders en borst nu echt ****ing ver achter op mijn benen, maar vooral op mijn rug. Ik ben nu dus van plan de komende maanden te gaan werken met een schematje die wat meer gericht is op de kleine spiergroepen.
Ik heb een beetje lopen k*tten. Helaas totaal geen ervaring met dit soort schematje's, en daarom post ik dit topic dus maar ff. Omdat ik aanwijzingen goed kan gebruiken.
Ik had het volgende in gedachte:
Ma: Borst+biceps
- Dumbbell press
- Incline dumbbell flyes
- Bench press
-Preacher curl
-Prone incline curl
-Cable curl
Di: Schouders triceps
-Behind neck press
-Upright row
-Side raises
-Lying rear delt row
-Close grip bench press
-Lying tricep extensions
Vr: Soort van fullbody dag waarmee ik een paar compound oefeningen pak aangevuld met wat isolatie.
-Squat
-Deadlift
-Bench press
-Dumbbell flyes
-Side raises
Het komt er dus op neer dat ik mijn rug een tijdje ff wil laten voor wat het is, en mijn kleine spiergroepen KEIHARD aan wil pakken de komende tijd, want verandering is echt nodig.
Ik ben benieuwd naar reacties. Thanx alvast iig!
Ik heb een beetje lopen k*tten. Helaas totaal geen ervaring met dit soort schematje's, en daarom post ik dit topic dus maar ff. Omdat ik aanwijzingen goed kan gebruiken.

Ik had het volgende in gedachte:
Ma: Borst+biceps
- Dumbbell press
- Incline dumbbell flyes
- Bench press
-Preacher curl
-Prone incline curl
-Cable curl
Di: Schouders triceps
-Behind neck press
-Upright row
-Side raises
-Lying rear delt row
-Close grip bench press
-Lying tricep extensions
Vr: Soort van fullbody dag waarmee ik een paar compound oefeningen pak aangevuld met wat isolatie.
-Squat
-Deadlift
-Bench press
-Dumbbell flyes
-Side raises
Het komt er dus op neer dat ik mijn rug een tijdje ff wil laten voor wat het is, en mijn kleine spiergroepen KEIHARD aan wil pakken de komende tijd, want verandering is echt nodig.
Ik ben benieuwd naar reacties. Thanx alvast iig!