Fitness Seller

ff voorstellen!

miss_fitness

Novice
Waardering
0
Hai...

Nou, ik zal me even voorstellen: ik ben Samantha, 18 jaar en een beginnende Miss Fitness. :)
Het afgelopen jaar heb ik regelmatig getraind, maar niet met genoeg regelmaat. En zoals ze zeggen: Nieuw jaar, nieuwe kansen :D
Ik heb n hele lieve personal trainer..adrbeest.. die me vast en zeker zal helpen met een goed begin.

Hoop dat jullie nu ff genoeg weten, heb je vragen opmerkingen of whatever..hoor ze graag :)

Groetjes, Sam

Laatst bewerkt:
Dat zal ik zeker , ken toch niet anders voor het liefste meissie dat ik ken .
En het komt allemaal goed maak je maar geen zorgen en we gaan door tot het eind.

Dikke kus je p.t. and I.L.Y. A.P.A.T.A.W.

CIAO en zie je

Welkom!

Welkom! Altijd leuk om nieuwe fanatieke dames erbij te hebben! ;)

ja mij net zo leuk vinden :P

Nee misschien is het handig als je wat foto's post. Dan kunnen we ff kijken hoe het ervoor staat!

Verder welkom!

Welkom! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
ja mij net zo leuk vinden :P

Nee misschien is het handig als je wat foto's post. Dan kunnen we ff kijken hoe het ervoor staat!

Verder welkom!

Dank je! :D

Mijn eerste foto's komen er binnenkort aan..ben nog wel in t begin stadium hoor ;)
Maar met de goede begeleiding en een goede wilskracht komt het zeker goed :D

welcom.

En we zouden het zeer op prijs stellen om eens wat foto's op het board te zetten :D . Het klinkt iig dat je veel potentie hebt. Ben zeer benieuwd

Maar met de goede begeleiding en een goede wilskracht komt het zeker goed

Aan je motivatie zal het zeker niet liggen. En met goede begeleiding, kan je idd ver komen. Ook een mooie leeftijd om mee te starten hoor.

Heb je evt. ook wedstrijdambities? Genoeg wedstrijddames hier, zoals FigureBabe, FigurePro, Purple en ik natuurlijk. Voor als je misschien tips nodig heb!

Veel succes met het bereiken van je doelen!

@Ryu: jij mij lief vinden? Ikke jou wel hoor! En gefeliciteerd nogmaals ;)

Welkom ! :thumbs: , fotoooo's :D :evil2:

Welkom

Jah vragen heb ik wel.. Heb je ook fotos?

Welkom!!

Als je door Aderbeest wordt begeleid komt het zeker wel goed.

Suc6!

welkom

Welkom! Welke gym werk en train je, in utrecht? Woon nu in Amsterdam, maar heb een tijd in utrecht gewoond/getraint. just curious

• Topic Starter Topic Starter
feelngood zei:
Welkom! Welke gym werk en train je, in utrecht? Woon nu in Amsterdam, maar heb een tijd in utrecht gewoond/getraint. just curious

Dank je wel! :D Ik werk en train bij Sportcentrum Frans Jansen :) misschien ken je t wel...

Terug
Naar boven