miss_fitness
Novice
- Waardering
- 0
Xtreme_BODY zei:
Foto's zijn onderweg..
MAaruh, kom maar op met die vragen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xtreme_BODY zei:

Aimee zei:Aan je motivatie zal het zeker niet liggen. En met goede begeleiding, kan je idd ver komen. Ook een mooie leeftijd om mee te starten hoor.
Heb je evt. ook wedstrijdambities? Genoeg wedstrijddames hier, zoals FigureBabe, FigurePro, Purple en ik natuurlijk. Voor als je misschien tips nodig heb!
Veel succes met het bereiken van je doelen!
@Ryu: jij mij lief vinden? Ikke jou wel hoor! En gefeliciteerd nogmaals![]()
Lijkt me super gaaf om te gaan doen 

miss_fitness zei:Dank je wel!Ik werk en train bij Sportcentrum Frans Jansen
misschien ken je t wel...
feelngood zei:Klingt bekent, nooit geweest echter. Is het een goede gym? qua aanbod dumbels/cardia/machines?
Dumbbells tot 45 kg, en de apparatuur is vanaf zondag gloedje nieuw 
miss_fitness zei:Volgens mijn ervaring en die van anderen is t n goeie gymDumbbells tot 45 kg, en de apparatuur is vanaf zondag gloedje nieuw
![]()
Zat net te kijken op de site. 44 euro per maand is ook niet echt veel.adrbeest zei:Ja sweet sammy, nog een weekje dan ga je met je billen bloot hahahahahahahaa.
Maar misschien sneller als we tijd hebben!!!!!
Dan gaan we je schema doorlopen en ken je beginnen om miss_fitness te worden.
Maar daar hoef niet veel voor te gebeuren maar dat weet jij ook wel.
En nog ff wat aanpassingen aan je voeding en je komt er helemaal.
Groetjes en een dikke kus your B.B. 4 L.
CIAO
ps. en niet te veel tegen die vieze mannen zeggen hier hoor. hahahaha

Das voor jou een vraag en voor ons een weet !!!!!!!!Ryu zei:Is dit nieuwe breezer taal ofzo dat BB..Bl $.L4.l ?
Groetjes, your b100![]()
adrbeest zei:Das voor jou een vraag en voor ons een weet !!!!!!!!

ThanksMugje zei:

adrbeest zei:Das voor jou een vraag en voor ons een weet !!!!!!!!

miss_fitness zei:Hai...
Nou, ik zal me even voorstellen: ik ben Samantha, 18 jaar en een beginnende Miss Fitness.![]()
Het afgelopen jaar heb ik regelmatig getraind, maar niet met genoeg regelmaat. En zoals ze zeggen: Nieuw jaar, nieuwe kansen![]()
Ik heb n hele lieve personal trainer..adrbeest.. die me vast en zeker zal helpen met een goed begin.
Hoop dat jullie nu ff genoeg weten, heb je vragen opmerkingen of whatever..hoor ze graag![]()
Groetjes, Sam

eduardjanssen zei:Hoi, welkom
volgens mij heb ik je een keer in de gym gezien..Zit je haar altijd zo leuk? En je outfits zijn echt helemaal het einde. Nou mocht je nog vragen hebben of whatever...hoor ze ook graag
Kusjes, eduard![]()
maarja dat zit er niet in haha