MuscleMeat

Fibo 2014

Dit jaar denk ik maar eens heen, zal de eerste keer worden. Waarschijnlijk zaterdag. Vorig jaar was niet al te best en bizar druk wat ik uit het 2013 topic op kon maken, maar goed hopelijk heeft de organisatie er iets van geleerd..

Beter ga je een dag eerder heen, ben er 1x geweest en was wel grappig maar ik raad het niemand aan. Er is geen fl**ker te doen ofzo, alleen maar een bende reclame en bodybuilders die over het algemeen chagrijnig voor zich uit zitten te kijken.

Wat kosten tickets btw?

Sowieso, wet nog niet welke dag.
Ik las iets over dat je tickets nu vooraf online moet bestellen? Is toch vast niet zo aangezien het een beurs is?

Beter ga je een dag eerder heen, ben er 1x geweest en was wel grappig maar ik raad het niemand aan. Er is geen fl**ker te doen ofzo, alleen maar een bende reclame en bodybuilders die over het algemeen chagrijnig voor zich uit zitten te kijken.
Ja uiteraard is het een commerciële bende, eigenlijk elke beurs wel.. Heb zelf ook wel eens voor mijn oude werkgever een weekend lang bij een booth moeten staan, erg vermoeiend want je gaat je op een gegeven moment echt aan alles irriteren.. :grumble: Maar donderdag en vrijdag is toch alleen voor bedrijven? Heeft iemand een idee hoe je aan kaarten kan komen voor die dagen?

Ja uiteraard is het een commerciële bende, eigenlijk elke beurs wel.. Heb zelf ook wel eens voor mijn oude werkgever een weekend lang bij een booth moeten staan, erg vermoeiend want je gaat je op een gegeven moment echt aan alles irriteren.. :grumble: Maar donderdag en vrijdag is toch alleen voor bedrijven? Heeft iemand een idee hoe je aan kaarten kan komen voor die dagen?
Laat je sportschool ergens nieuwe spullen kopen en in de kaarten die hij/zij van de leverancier krijgen. :)

Laat je sportschool ergens nieuwe spullen kopen en in de kaarten die hij/zij van de leverancier krijgen. :)
Bedankt voor de tip! Enig probleem is dat mijn sportschool nooit nieuwe dingen koopt, 30 jaar oud spul staat er in de zaal.. Maar ik zal eens een balletje proberen op te werpen :)

Je hoeft niks te kopen. Je sportschool kan gewoon kaartjes aanvragen. Op die manier kun je pro's spreken ipv ergens achteraan een rij aan te sluiten.

kan je daar eig ook materiaal kopen zoals gewichten etc (tegen gunstige prijzen)? of is het vooral een supps en fitness(guru) evenement?

Kaartjes binnen:D

klinkt goed

Nou dat had ik zojuist gedaan dacht ik? Maar zo bijzonder is het allemaal niet, het zijn gewoon mensen en ze doen niks bijzonders ofzo. Of je moet naar de fibo strongman gaan oid.
Ilja Strik enzo is niet echt mijn ding, doe mij dan maar het niet bijzondere gedeelte :o

Ilja Strik enzo is niet echt mijn ding, doe mij dan maar het niet bijzondere gedeelte :o

Maar daar valt niet zo veel te zien imo. Bodybuilders die verveelt voor zich uit staan te staren in een of ander reclametentje. Of tentjes met gare fitnesstoestellen. Of vrouwelijk fitnessmodellen verkleed als h**r.

Maar daar valt niet zo veel te zien imo. Bodybuilders die verveelt voor zich uit staan te staren in een of ander reclametentje. Of tentjes met gare fitnesstoestellen. Of vrouwelijk fitnessmodellen verkleed als h**r.
Wauw, nou als jij het zegt, dan verander ik gelijk mijn mening

Voor die fitnesshoeren ga ik er juist heen :)

Terug
Naar boven