Fitness Seller

Fibo 2014

Ga er dit jaar ook kijkje gaan nemen, ben benieuwd misschien kunnen we nog met zo fitnissbabe sjansen :p

Is een FIBO-ticket hetlzefde als een FIBO-power ticket? Komen de toppers ook op zondag?

Komen de toppers ook op zondag?

Alleen Joling heeft afgezegd..

toppers-in-concert-2014-holland.jpg

Ga ook zeker weer heen dit jaar, zag alleen op de website dat je dit jaar geen kaartje meer aan de deur kon kopen maar dat het perse online moet, klopt dat? Voorgaande jaren kon je gewoon aan de kassa kopen.

• Topic Starter Topic Starter
Ga ook zeker weer heen dit jaar, zag alleen op de website dat je dit jaar geen kaartje meer aan de deur kon kopen maar dat het perse online moet, klopt dat? Voorgaande jaren kon je gewoon aan de kassa kopen.

klopt idd

Is volgens mij puur propaganda om de kaartjesverkoop aan de kassa te ontmoedigen. Zou me erg sterk lijken als dat echt niet kan, doch zaterdag is het ding al uitverkocht volgens de website...
Als je wat rondsurft op hun (k*t)site vind je in elk geval nog gegevens die doen blijken dat het toch nog kan (je moet je enkel online registreren en dan kan je volgens mijn mening wel betalen aan de kassa, doch dat risico loop ik zelf liever niet) .

de trein van belgie naar daar is ****ng duur :0 maar ik moet gaan !

Niet bij dit jaar helaas...

Kijk er al helemaal naar uit :)

---------- Toegevoegd om 07:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:06 ----------

En Michelle wil ik ook wel graag zien :cool:

Laatst bewerkt:
Aanwezig op de vrijdag :D

• Topic Starter Topic Starter
ticket voor zondag is binnen

:):):) kijk er helemaal naar uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven