Angerfist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Rob G zei:RobertHosper-humor: een crosstrainer op het dak gooien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En vervolgens door het dak gooien.Angerfist zei:D. humor: De fiets compleet slopen en de zadelpen anaal inbrengen.
benchMarc zei:

j/k broPeoples zei:

DBC-humor: een topic aanmaken over een islamiet die een fiets op het dak gegooid had.
MrJ-humor: het topic over de islamitische fietsengooier verplaatsen naar het samenleving&politiek gedeelte.
EricR-humor: een strafpunt geven aan iemand die een fiets op het dak gegooid heeft.
Centaur-humor: degene die een fiets op het dak gegooid heeft bannen.
ManMountain-humor: een fiets in zijn aarsopening pompen.
Lauw-humor: een 6 A4'tjes tellend verhaal schrijven over iemand die een fiets op het dak gegooid heeft.
BartP-humor: karma vragen voor het werpen van een fiets op een dak.
Testo-humor: een fles Bacardi op het dak gooien.
Brutez-humor: zeggen dat XXL-nutrition het beste dak heeft en de mooiste fietsen.
KaLe-humor: een drol op het dak gooien.
SageFrancis-humor: iedereen van DBB er op wijzen dat we blij mogen zijn dat we uberhaupt fietsen hebben om op daken te gooien en dat er mensen in Africa zijn die niet eens fietsen hebben!

Big Gerard zei:Brutez-humor: Zeggen dat Rinus heeft gezegt dat XXL-nutrition het beste dak heeft en de mooiste fietsen..![]()

Angerfist zei:D. humor: De fiets compleet slopen en de zadelpen gebruiken om een sl*t anaal te vernederen.

Big Steve zei:Ik kreeg toen zelfs een negatieve karma met OUD!!!!!!!!!!
Toen was het nog anoniem die karma's![]()
hier ook dusbenchMarc zei:benchMarc humor: een oude fiets op het dak gooien
Oja, die fiets-grappen zijn echt al minimaal 8 jaar oud.

Big Steve zei:pff je krijgt leukere reacties dan wat ik kreeg toen ik het poste
http://forum.dutchbodybuilding.com/chat-conversatie/fietsen-humor-4522.html?highlight=fiets