- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
roxxe zei:

No way!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
roxxe zei:

koetje zei:fietsen zuigt .
ik heb mijn stalen ros al 5 jaar niet meer uit de stal gehaald .
behalve dan voor de fun wat fietsen , door de alpen enzo

MrJ zei:
Sinlath zei:hebben ze daar hoogbouw ?
OMG, ik heb vroeger bij de yamaha gewerkt (is nu beku oid) heel dat Uithoorn, 5 huizen en een kanaal :s meer was het niet.
zelfs Uithoorn verpauperd

EricR zei:Eh jij knalde toch met +20 Km/u de zwaarste heuvels in jouw buurt op?![]()
MrJ zei:

MrJ zei:Aangezien mijn auto op het moment ter reperatie staat stond ik voor een groot dillema deze week.
Of niet trainen als ik geen lift kon krijgen, of een taxi bellen.
Niet trainen is uiteraard geen optie en de taxicentrale wou geen korte ritjes doen. Daar stond ik dan...
...maar wacht, ergens in de berging staat nog zo'n gek ding met 2 wielen waar je je op kan voortbewegen. Dacht dat dat een fiets werd genoemd ofzo.
Dit was de gelegenheid dat ding eens op te zoeken en hem te gebruiken waarvoor hij bedoeld was.
Dat heb ik dus geweten ook.![]()
Om te beginnen heeft een fiets geen verwarming wat ervoor zorgt dat je het ****ing koud hebt de eerste minuten. Ookal heb je 3 meter sjaal om je nek geknoopt en je (onder het stof vandaan getrokken) handschoenen aan.
Ten tweede kan je je cdtje nergens in steken. En al zou ik dat wel kunnen, op de fiets zit niet een paar 100Watt aan boxen waardoor je er nog weinig aan hebt. So much voor jezelf een beetje opladen op weg naar de sportschool.
Ten derde moet je zichtbaar wezen. Heb al meerdere van die onzichtbare randmongolen over de moterkap gehad (gelukkig geen diepe krassen) dus dan moet ik wel het goede voorbeeld geven. Dat betekende dus mijn hele huis overhoop halen om die stomme verlichting te vinden en op te laden.
Ten vierde is het wel aan te raden om voor goed opgepompte banden te zorgen (maakt het fietsen stukken lichter) en er ook voor te zorgen dat de al wat loszittende onderdelen goed aangedraaid worden. Dit zodat je niet ineens je stuur er half eruit rost tijdens het rijden op een rotonde waardoor je met veel pijn en moeite een abrupte richtingsverandering richting de bumper van de bus kan gaan afwenden.![]()
Ten vijfde is fietsen te vermoeiend gewoon. Die 2,5 km naar de sportschool waren moordend. Meer dood dan levend en badend in het zweet kom je dan op de sportschool aan. En dat is klote als je nog een beentraining voor de boeg hebt.
Zet je je fiets daar in het rek denkt een of andere josti het ook nog grappig te vinden mij te complimenteren met het feit dat ik heel sportief eens de fiets had gepakt.
Heb hem daarop gevraagd hoe blij hij was met zijn voortanden...![]()
Het moge duidelijk wezen dat ik hoop morgen mijn auto weer terug te hebben, want dit zijn geen grapjes natuurlijk.
Beetje op de fiets naar de sportschool, heb wel wat beters en minder stressvols te doen.![]()

koetje zei:na een lijntje coke fiets ik zelfs roberthospers reet omhoog in 5seconden

benchMarc zei:Jezus. Vuile zeikstaaf. Ik heb gewoon vandaag nog in totaal 15km gefietst zonder handschoenen en sjaal. Je bent een miet!
Oh enne..Taxi's geen korte ritten? Heeft dat te maken met dat taxi probleem waar dat filmpje toen ook over was gemaakt?

MrJ zei:Bus.
5 minuten lopen naar de halte, 10 minuten wachten op de bus, na 5 minuten op busstation, 20 minuten wachten op de bus naar het industrieterrein daar, 15 minuten lopen.
![]()

Ironmind zei:Lijkt wel 10km die je aangeeft daar![]()
Op de Gym loop/ren ik 4x in de week 2km in 15min. als ik dan jou berekeningen zie, lijkt dat wel een marathon.![]()