MuscleMeat

Fietsen zuigt... En zwaar ook...

2,5 km fietsen , 2,5 dat is niet fietsen

ik ga elke week een toertje doen van 30 a 40 superzalig en zeker bij koud weer , meer zuurstof in de lucht

duursporten moet je gewoon onderhouden J tegen wil en dank maar je gaat er blij mee zijn op je oudere dag :D

Little Me zei:
2,5 km fietsen , 2,5 dat is niet fietsen

ik ga elke week een toertje doen van 30 a 40 superzalig en zeker bij koud weer , meer zuurstof in de lucht

duursporten moet je gewoon onderhouden J tegen wil en dank maar je gaat er blij mee zijn op je oudere dag :D
Word. Je hart is tenslotte ook een spier. Zeker als je extra massa hebt, ben je blij dat dat ding het bloed er goed door kan pompen.

Belachelijk verhaal, 2,5 kilometer fietsen. Kom op zeg, als je daar over gaat klagen. :roflol:

OJeetje zeg wat een ellende allemaal. Wat ik me afvroeg... is je fiets ook roze, net als je auto??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind fietsen ook niet erg , fiets zat in de week , sommige lopen wel erg snel tezeiken hahahah no offence:D

• Topic Starter Topic Starter
Vrrrroooommm MrJ op weg naar het werk:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik wil fietsen ga ik wel spinnen of op de hometrainer thuis

@J, koop een reservescootertje

had een taxi gebeld die van ver moest komen dan...;)

ik fiets elke dag 10 km voor mijn school haha en als ik moet sporen fiets ik 3 km ds 13 km totaal. Wel irritant in debulk:S

J, ik heb nog een scooter staan. Kopen?

mietje... ik rijd elke dag 1.5 km met de fiets naar't werk en fitness... enkel oppassen als't vriest en 't glad is :D

maar een taxi die een ritje weigert omdat het te dichtbij is ??

die lui moeten blij zijn dat er een gek is die voor 2,5 km een taxi belt.

is toch weer 12, eurotjes.

Spiertje moet eerst nog bovenstaande scooter van The Rock voor me gappen. :)

Terug
Naar boven