Fitness Seller

fifa 12

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
zo goed vind ik het niet

Dat het verdedigen moeilijker is tof... alleen die impact engine is nog niet helemaal zoals hij hoort te zijn. Komen steeds wazige situaties voor.

• Topic Starter Topic Starter
Net naar divisie 3 gepromoveerd. Fuaaaark

Fifa 11 was te makkelijk en de demo bij fifa 12 heeft me echt mateloos gefrustreerd dat ik het op dit moment mijn kostbare centen niet waard vind.

Fifa 11 was te makkelijk en de demo bij fifa 12 heeft me echt mateloos gefrustreerd dat ik het op dit moment mijn kostbare centen niet waard vind.
Ik vond de demo veel moeilijker als het echte spel eerlijk gezegd. Toen snapte ik ook niets van dat nieuwe verdedigen. Maar na een tijdje heb je t systeem door.

Oh ok, dat verdedigen vond ik echt gruwelijk irritant en dat de tegenstander constant de bal rond blijft spelen en je maar blijft dollen door rond te draaien etc.

bumpppp. divisie 2, nog eentje te gaan en ik zit bij de top van de wereld:cheer:

Vanaf wereldklasse is dat rondspelen idd irritant. Verander de instellingen hier eens in, dan wordt het een stuk leuker;

Voor jou:

Sprint 55
Acceleration 55
Pass Speed 60
Injury Frequency 15
GK Ability 50
Positioning: Run Frequency 80
Power Bar 60

Then, access the AI sliders tab and make the following changes:

Sprint 55
Acceleration 55
Pass Error 62
Pass speed 60
Injury Frequency 15
GK Ability 46
Positioning: Run Frequency 80
Positioning: Line Width 60
Positioning: Fullback Positioning 60

Dat is een beetje valsspelen niet?:p

Leuk spel.. Maar zeker geen heeeel goed spel.. Komt ook gewoon omdat het de eerste fifa is met zaken zoals de 'impact engine' enzo, die nog lang niet helemaal op punt staan..
Verder zijn de verdedigers ook weer achterlijk, gelijk op andere fifa's. Als je alleen het mannetje met de ba/l probeert tegen te houden, ben je sowieso gezien.. De rest van de verdedigers blijven 7/10 gewoon staan, zonder hun mannetje te volgen, of stappen heel erg dom in.. Zo kreeg ik in begin veel goalen tegen, en maak ik er nu veel :D
Ik heb de oplossing gevonden in het manueel volgen van de aanvallers en R1 gebruiken voor het mannetje aan de bal :)
Ook het feit dat spelers soms random een richting kiezen om naar te passen, bv naar boven, terwijl je toch duidelijk naar rechts duwt (ook al staat de speler met het aangezicht in een andere richting, klopt gewoon niet..)
En ten slotte mannetjes die, omdat ze duidelijk sterker zijn, gewoon letterlijk langs achter (no homo) door de slechtere mannetjes 'heen kruipen' en zo de bal veroveren (impact engine)

Laatst bewerkt:
Fifa 12 zuigt echt kei en keihard. En ja ik kan het aardig en heb het tactische verdedigen ook onder de knie. Snel ingooien werkt niet goed, achterlijk impact engine die ze compleet verdoet hebben, lag online, verdedigers die over elkaar struikelen en wat me ook mateloos irriteerde is het automatisch deselecteren van een speler als je de bal tegen een tegenstander aan schiet o.i.d. Ook als je een afvallende bal bij het doel wil binnen schieten duurt het veel te lang voor je echt actie kan ondernemen met een meegelopen speler.

Dont even get me started...

Fifa 12 is ook gewoon een grote ergernis. Echt ik ken heel veel mensen die Fifa spelen en de meerderheid sloopt wel eens een controller of een schijfje door alle ergernissen die erin zitten. Ik zelf speel het niet meer, alleen maar goed voor mijn hart.

Ik heb 12 niet gehaald na het spelen van de demo, fifa 11 all the way.

Terug
Naar boven