xittaP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m88
ik vind het frusterend dat wanneer de stand in mijn voordeel (weer) is en dat ze dan een paar minuten voor het einde de game afsluiten grrrr, er staat dan wel dat fifa de game checkt maar dat word nooit gedaan. blehhh
Je moet geen afzonderlijke wedstrijden spelen, daar heb je niets aan. Het enige wat je krijgt is ERV punten geloof ik. Je moet 1 tegen 1 seizoenen spelen. Netzoals bij afzonderlijke online wedstrijden, kun je elke wedstrijd een club kiezen die je wil alleen met een andere opzet. Je speelt namelijk in competitievorm. Elke seizoen speel je 10 wedstrijden. Heb je te weinig punten, degradeer je een divisie lager. Heb je voldoende punten, blijf je in die divisie. Heb je meer dan voldoende punten, promoveer je een divisie. Er zijn 10 divisies dus 10 keer promoveren = kampioen, goodluck.
ps. als dan de verbinding bij die andere vervalt of de verbinding wordt opzettelijk verbroken en jij staat voor met balbezit / schoten op doel / goals of iets dergelijks krijg je gewoon je 3 punten en andersom ook natuurlijk.