XXL Nutrition

fifa 12

k*tspel

Fifa 12 is ook gewoon een grote ergernis. Echt ik ken heel veel mensen die Fifa spelen en de meerderheid sloopt wel eens een controller of een schijfje door alle ergernissen die erin zitten. Ik zelf speel het niet meer, alleen maar goed voor mijn hart.
echt correct,ik heb mijn ps3 kaske kapot gesmeten.

het spel zit vol met fouten, en vaak als ge online speelt moogt ge precies ni winnen van het spel. om een of andere duistere reden kunt ge dan niet scoren, hoe ge alles ook probeert, en scoort de tegenstander een lucky goal. toch blijft ge het spelen :)

• Topic Starter Topic Starter
gepromoveerd naar divisie 1 fuaaaaark

heeft iemand nog tips voor het maken van spelsituatie bij corners waar je zeker uit kan scoren:D?

karmaaa

Wilde een nieuw topic maken voor tips & tricks, mja dan maar gewoon hierin.

ps. heb ondertussen ook alweer een tijdje fifa 12 gehaald voor op ps3 (speelde nog een tijdje 11).

heeft iemand nog tips voor het maken van spelsituatie bij corners waar je zeker uit kan scoren:D?

karmaaa

Hier ben ik ook opzoek naar, sommige tegenstanders vormen voor het nemen van een corner tijdens de wedstrijd een blok van 6-8 spelers, laten deze op de 16-lijn groupperen en beginnen in te lopen wanneer de corner genomen is. Dat is echt bijna niet te verdedigen, hoe doe je dit ?

Verder een vieze 'bug' is na een corner tegen te hebben gekregen, kijken op de radar en op het juiste moment een verre, hoge trap door de lucht, dan loop je zo door 1 op 1 naar de keeper.

Ik werd helemaal gek van dit spel. Tegenstander heeft altijd 11 Messi's op het veld staan. Overal doorheen dribbelen en shit. Vooral in de 89e minuut. Om nog maar niet te spreken over vliegende spelers, die 29 salto's met schroef maken nadat er een tackle wordt ingezet. Vrienden van mij hebben hem zelfs weggegeven en PES in huis gehaald :roflol:

Ik werd helemaal gek van dit spel. Tegenstander heeft altijd 11 Messi's op het veld staan. Overal doorheen dribbelen en shit. Vooral in de 89e minuut. Om nog maar niet te spreken over vliegende spelers, die 29 salto's met schroef maken nadat er een tackle wordt ingezet. Vrienden van mij hebben hem zelfs weggegeven en PES in huis gehaald :roflol:

Mmja er gebeuren soms rare en frustrerende dingen, zo domineer je 90 % van de tijd een wedstrijd met 1 of 2-0 en zo krijg je 3 ongelukkige goals tegen binnen 5 minuten ingame. Impact engine is soms ook niet goed maarja de ene keer in je voordeel en de andere keer in je nadeel. Het grootste deel van de wedstrijden die je online speelt gaan gewoon goed.

We kunnen mss een fifatoernooitje organiseren hier op dbb.

Gewoon een aantal spelers (bv 6 of8 ofzo). En dan loten wie welke ploeg heeft. Iedereen speelt 2 keer tegen mekaar. En degene die de laatste speeldag de meeste punten heeft is de winnaar (srs)

Maar als er niet genoeg spelers zijn kunnen we ook gwn wedstrijdjes tegen mekaar spelen.

Soms is het wel echt super frustrerend. Echt van die achterlijke momenten dat je de verdedigende middenvelder van een 2e klasse in Engeland niet kan tacklen omdat die van middenlijn naar strafschopgebied dribbelt en steeds weg kapt.

Heb ook een keer in de 90e minuut een penalty tegen gehad die tegen de paal kwam en daarna in de voeten van 1 van mijn spelers, maar die nam hem niet goed aan (rand 16-meter) en belandde zo in de goal. Slaat nergens op soms :D

Maar hoe speel je tegen elkaar online zonder dat je elkaar in friendlist hebt, is dat via lobby dat je dan een spelersID op kan zoeken ? En beide partijen moeten eerlijk zijn over de eindstand :D

Ik neem aan dat we hier over ps3 praten, de beste console op dit moment ? :)

ps. Eddine is moeilijk om jouw post serieus te lezen, je avi trekt steeds mijn aandacht serieus.. :p

Maar hoe speel je tegen elkaar online zonder dat je elkaar in friendlist hebt, is dat via lobby dat je dan een spelersID op kan zoeken ? En beide partijen moeten eerlijk zijn over de eindstand :D

Ik neem aan dat we hier over ps3 praten, de beste console op dit moment ? :)

ps. Eddine is moeilijk om jouw post serieus te lezen, je avi trekt steeds mijn aandacht serieus.. :p
Ja via lobby is een mogelijkheid. En ps3 idd.

Iedereen die wilt meedoen stuur me een karmabericht, kwestie van in te schatten of er genoeg animo is :yarly:

ik vind het frusterend dat wanneer de stand in mijn voordeel (weer) is en dat ze dan een paar minuten voor het einde de game afsluiten grrrr, er staat dan wel dat fifa de game checkt maar dat word nooit gedaan. blehhh

ik vind het frusterend dat wanneer de stand in mijn voordeel (weer) is en dat ze dan een paar minuten voor het einde de game afsluiten grrrr, er staat dan wel dat fifa de game checkt maar dat word nooit gedaan. blehhh

dat doen ze al vanaf fifa 94

Fifa 11 was gewoon veel te simpel, met fifa 12 heb je wel meer een uitdaging vind ik.

Terug
Naar boven