- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb 12 niet gehaald na het spelen van de demo, fifa 11 all the way.
echt correct,ik heb mijn ps3 kaske kapot gesmeten.Fifa 12 is ook gewoon een grote ergernis. Echt ik ken heel veel mensen die Fifa spelen en de meerderheid sloopt wel eens een controller of een schijfje door alle ergernissen die erin zitten. Ik zelf speel het niet meer, alleen maar goed voor mijn hart.

heeft iemand nog tips voor het maken van spelsituatie bij corners waar je zeker uit kan scoren?
karmaaa

Ik werd helemaal gek van dit spel. Tegenstander heeft altijd 11 Messi's op het veld staan. Overal doorheen dribbelen en shit. Vooral in de 89e minuut. Om nog maar niet te spreken over vliegende spelers, die 29 salto's met schroef maken nadat er een tackle wordt ingezet. Vrienden van mij hebben hem zelfs weggegeven en PES in huis gehaald![]()
We kunnen mss een fifatoernooitje organiseren hier op dbb.

We kunnen mss een fifatoernooitje organiseren hier op dbb.

Ja via lobby is een mogelijkheid. En ps3 idd.Maar hoe speel je tegen elkaar online zonder dat je elkaar in friendlist hebt, is dat via lobby dat je dan een spelersID op kan zoeken ? En beide partijen moeten eerlijk zijn over de eindstand
Ik neem aan dat we hier over ps3 praten, de beste console op dit moment ?
ps. Eddine is moeilijk om jouw post serieus te lezen, je avi trekt steeds mijn aandacht serieus..![]()

Haha sukkelJa via lobby is een mogelijkheid. En ps3 idd.
Iedereen die wilt meedoen stuur me een karmabericht, kwestie van in te schatten of er genoeg animo is![]()
ik vind het frusterend dat wanneer de stand in mijn voordeel (weer) is en dat ze dan een paar minuten voor het einde de game afsluiten grrrr, er staat dan wel dat fifa de game checkt maar dat word nooit gedaan. blehhh