RupertTM
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Standaard voedingsregels, ontbijt met koolhydraten en snelle eiwitten (brinta en whey shake), eet om de 2 tot 3 uur, tot 6 a 7 keer op een dag. Per maaltijd ongeveer 30 gr eiwitten. Na 19:00 geen koolhydraten meer, vlak voordat je gaat slapen langzame ewitten (kwark)
En 6500 is echt te veel, ik weet wel dat wedstrijdzwemmers wel dusdanige maaltijden eten in aanloop naar grote wedstrijden maar voor deze jongen is het echt veel te veel! Ik denk dat je met 3500 een heel eind komt, gaat het dan nog niet lekker gewoon verhogen met 200 cal. Te veel vet? Iets verlagen maar massa aanzetten is toch belangrijkste! Let niet op een buikje, dat train je er toch weer af!
En 6500 is echt te veel, ik weet wel dat wedstrijdzwemmers wel dusdanige maaltijden eten in aanloop naar grote wedstrijden maar voor deze jongen is het echt veel te veel! Ik denk dat je met 3500 een heel eind komt, gaat het dan nog niet lekker gewoon verhogen met 200 cal. Te veel vet? Iets verlagen maar massa aanzetten is toch belangrijkste! Let niet op een buikje, dat train je er toch weer af!

, in de zin van baggerslecht! Maar ik weet wel dat heel veel van die dingen die je op school leert, vrij achterhaald zijn. Neem nu bijvoorbeeld de benodigde eiwittoename, als je die volgens "schoolregels" zou doen, kom je veel te laag.
. Anders gaat het gok ik toch wel heel lang duren om de weegschaal 95 (of zoiets) te laten zeggen...