MuscleMeat

Filip Dewinter

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
22.094
Ik lees op dit forum veel over Wilders, maar lees zelden wat over Filip Dewinter.
Zijn er onder de Vlamingen op dit forum aanhangers van de Belgische evenknie van Wilders?

ik weet alleen dat Filip eigenlijk Philip heet. Maar dat is een franstalige naam en dat kan natuurlijk niet in zijn partij

Ik heb hier en daar wel eens wat over die filip gehoord. Is hij ook zoveel in de media als Geert? Want die heeft natuurlijk het perfecte spelletje gespeeld, en nog steeds. Die man krijgt elke dag gratis zendtijd.

De media in België negeert het Vlaamsblok gewoon weg. Alleen als iets SUPER nieuws is dan komen ze in de media. Schandalig gewoon!

Ik weet dat ze in België schrik hebben van de coalitie in Nederland nl. dat er nu NOG meer vreemdelingen naar België zouden gaan komen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

bij vlaming moet ik aan een flamingo denken die teveel vla heeft gegegeten:)

Nee zeker niet. Heb toen ik 18/19, naïef als ik toen was, wel enkele keren op zijn partij gestemd.

Laatst bewerkt:
Hij is afgestuurd aan dezelfde school als van mij. Hij is/was ook supporter van Cercle Brugge maar sinds hij daar een glas Rodenbach (bier) over zich heen heeft gehad, zien we hem niet meer in de tribunes :D

Jean-Pierre van Rossem zie ik wel nog vaak op de tribunes op Cercle. :p

Ik weet dat hij een lekkere dochter heeft, en dat hij veel op JS van Damme lijkt.

Zijn oogappeltje : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet dat hij een lekkere dochter heeft, en dat hij veel op JS van Damme lijkt.

Zijn oogappeltje : [Afbeelding niet meer beschikbaar]

da's tenminste interessante info (die ik wel al wist natuurlijk)
hoe weten nederlanders dat philip dewinter een lekkere dochter heeft???

da's tenminste interessante info (die ik wel al wist natuurlijk)
hoe weten nederlanders dat philip dewinter een lekkere dochter heeft???

Het enige interessante van België helaas. Op het goud na.

Het klinkt vervelend, maar wij zijn het VS van Europa, en jullie het Canada.

Is het niet zo dat de nationalistische gevoelens in Vlaanderen veel sterker zijn dan in NL? Met de ijzerbedevaart en dat soort zaken?

Het enige interessante van België helaas. Op het goud na.

Het klinkt vervelend, maar wij zijn het VS van Europa, en jullie het Canada.
Hoezo vervelend? Canada is een mooi/aangenaam/zeer leefbaar land en op veel vlakken niet zo achterlijk als de VS.

Vancouver is notabene de meest leefbare stad van de wereld.

Hoezo vervelend? Canada is een mooi/aangenaam/zeer leefbaar land en op veel vlakken niet zo achterlijk als de VS.

Vancouver is notabene de meest leefbare stad van de wereld.

hahaha +1 ik zou liever Canada zijn dan de VS. Maar alleen de VS zien dat anders, zij maken altijd fun ten kosten van de Canadezen... hey net zoals de nederlanders dit doen met België :p

Ik heb totaal geen kloten verstand van politiek, maar ook ik haat het dat iedereen zo tegen het vlaams belang is, natuurlijk flippen ze soms wel maar het lijkt wel of iedereen echt zo'n linkse kl***zak is geworden dat altijd maar meeleeft met de immigranten gewoon niets of geen greintje van het rechtse moet weten. Wat ik dan weer echt schandalig vind. Hoe je het ook draait of keert, er moet een stop worden toegeroepen aan de immigratie van al de volkeren die hier komen want het word echt niet meer leefbaar zo....Nee echt, als ik soms op dit forum kijk hoeveel nog steeds de immigranten altijd maar goedpraten en al dat linkse gek*t denk ik echt "allez jongen, wtf scheelt er met jou, ben je nou helemaal gek??

Ik heb totaal geen kloten verstand van politiek, maar ook ik haat het dat iedereen zo tegen het vlaams belang is, natuurlijk flippen ze soms wel maar het lijkt wel of iedereen echt zo'n linkse kl***zak is geworden dat altijd maar meeleeft met de immigranten gewoon niets of geen greintje van het rechtse moet weten. Wat ik dan weer echt schandalig vind. Hoe je het ook draait of keert, er moet een stop worden toegeroepen aan de immigratie van al de volkeren die hier komen want het word echt niet meer leefbaar zo....Nee echt, als ik soms op dit forum kijk hoeveel nog steeds de immigranten altijd maar goedpraten en al dat linkse gek*t denk ik echt "allez jongen, wtf scheelt er met jou, ben je nou helemaal gek??
Gematigd rechts gaat in Vlaanderen nu grotendeels naar NVA. In peilingen gaat VB nog verder achteruit.

Probleem met VB is altijd geweest dat ze totaal machteloos waren en Dewinter als xenofoob zou nooit de partij kunnen redden. Nee dan liever een nette partij die tenminste wat kan veranderen :)

Ik snap trouwens wel je reactie, want er is vaak genoeg overdreven (en fout) gereageerd op de winst van VB vroeger, dat zeg ik ook al jaren. Links moet de realiteit onder ogen durven zien en eindelijk eens verantwoordelijk gaan omgaan met zaken als immigratie en integratie. Ik heb het nu over België trouwens.

Terug
Naar boven